Feyenoord

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za aug 12, 2006 7:53 pm

Of ze wilden hem gewoon niet. :eusa_pray:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Feest

Bericht door Feest » za aug 12, 2006 8:05 pm

Giacomo Puccini schreef:Zelfs Cziommer bleek niet haalbaar X'C
Lulverhaal. Die kwam er gewoon niet in.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za aug 12, 2006 8:07 pm

wimpey schreef:
Giacomo Puccini schreef:Feyenoord is een subtopper en ik vind het nog jammer ook.. :X
Ik ook. Een topclub die reserves aantrekt van concurrenten. :nooo:
Ik vind Lucius en Huysegems opzich geen gekke aankopen hoor. En Timmer was gewoon basiskeeper bij AZ.

wimpey

Bericht door wimpey » za aug 12, 2006 8:07 pm

Steef schreef:
Giacomo Puccini schreef:Zelfs Cziommer bleek niet haalbaar X'C
Lulverhaal. Die kwam er gewoon niet in.
:D

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » za aug 12, 2006 8:12 pm

Thomas schreef:
wimpey schreef:
Giacomo Puccini schreef:Feyenoord is een subtopper en ik vind het nog jammer ook.. :X
Ik ook. Een topclub die reserves aantrekt van concurrenten. :nooo:
Ik vind Lucius en Huysegems opzich geen gekke aankopen hoor. En Timmer was gewoon basiskeeper bij AZ.
Ik zou toch aardig ongelukkig worden als dat de aankopen bij Ajax zouden zijn dit seizoen. En Feyenoord heeft - of zou dat gezien haar status en verleden moeten hebben - de ambitie om de beste club van Nederland te zijn, daar kom je niet met dit soort aankopen. En ja, ik weet dat ze financieel niet zo breed zitten.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za aug 12, 2006 8:15 pm

Liever Huysegems dan Rosenberg. :yes:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za aug 12, 2006 8:18 pm

Scherrer schreef:
Thomas schreef:
wimpey schreef: Ik ook. Een topclub die reserves aantrekt van concurrenten. :nooo:
Ik zou toch aardig ongelukkig worden als dat de aankopen bij Ajax zouden zijn dit seizoen. En Feyenoord heeft - of zou dat gezien haar status en verleden moeten hebben - de ambitie om de beste club van Nederland te zijn, daar kom je niet met dit soort aankopen. En ja, ik weet dat ze financieel niet zo breed zitten.
Het probleem is inderdaad dat dat hun steraankopen zijn. Maar opzich vind ik Lucius een goede waterdrager en Huysegems een talentvolle aanvaller. Ik ben benieuwd of Ajax over een linksbuiten beschikt die het beter gaat doen dan Huysegems.

Harm

Bericht door Harm » za aug 12, 2006 8:20 pm

Scherrer schreef:
Thomas schreef:
wimpey schreef: Ik ook. Een topclub die reserves aantrekt van concurrenten. :nooo:
Hee Scherrer ben je er jammergenoeg weer? Heb je niks anders te doen?

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » za aug 12, 2006 8:30 pm

Ye' Mighty Oak schreef:
Scherrer schreef:
Thomas schreef: Ik vind Lucius en Huysegems opzich geen gekke aankopen hoor. En Timmer was gewoon basiskeeper bij AZ.
Hee Scherrer ben je er jammergenoeg weer? Heb je niks anders te doen?
:xyxthumbs:

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » za aug 12, 2006 8:39 pm

Scherrer schreef:Ik zou toch aardig ongelukkig worden als dat de aankopen bij Ajax zouden zijn dit seizoen. En Feyenoord heeft - of zou dat gezien haar status en verleden moeten hebben - de ambitie om de beste club van Nederland te zijn, daar kom je niet met dit soort aankopen. En ja, ik weet dat ze financieel niet zo breed zitten.
Een Tymoschuk is anders net een type speler dat we missen en Leonard zijn ze ook niet graag kwijt bij Standard. Als ze nog een goede spits vinden dan staat er een uitgebalanceerd geheel dat gewoon om de bovenste plaatsen mee kan doen.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za aug 12, 2006 8:40 pm

Leonárd is een drama.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za aug 12, 2006 8:59 pm

Op het WK kreeg ik toch de indruk dat Tymoschuk een redelijk verdedigend ingestelde middenvelder is, maar het schijnt dat hij in Oekraïne vergeleken wordt met Nedved. :confused:

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » zo aug 13, 2006 9:49 pm

"Deal is OFF": Dirk Kuyt definitief niet naar Liverpool

LONDEN, 13 augustus 2006 17:43 - Dirk Kuyt kan de transfer naar 'zijn geliefde' Liverpool definitief vergeten. De Engelse kranten The Daily Mirror en The Sunday Times melden dat de Katwijker te duur is voor de ploeg van trainer Benitez. Liverpool toont al weken interesse in Kuyt, maar concreet werd het nooit. Inmiddels heeft Liverpool de interesse verlegd naar Carlos Higuain, de spits van het Argentijnse River Plate.

Dirk Kuyt lijkt al enige dagen te beseffen dat zijn 'droomtransfer' niet doorgaat. Anders valt het niet te begrijpen dat de Oranje-international zichzelf zo duidelijk aanprees bij Newcastle United. Hij ziet in zichzelf namelijk de nieuwe Alan Shearer, zoals VOL eerder vandaag wist te melden.
vol
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Feest

Bericht door Feest » zo aug 13, 2006 9:51 pm

Gonzalo Higuain. Deal die trouwens wordt gedaan door de broer van Frank Rijkaard.

Gonzalo Higuain (10-12-1987)

Aanvaller met Franse roots (dus EU-status) die alle Argentijnse jeugdselecties heeft doorlopen en in alle categorien heeft uitgeblonken. Is nog erg jong (18), maar lijkt het pure gif te missen om het (op dit moment) echt te brengen op het hoogste nivo. Schuwt de duels en wil veel te veel volgens het boekje, te mooi en te moeilijk doen. Moet leren van zich af te bijten. Doet denken aan Arnold Bruggink qua speelstijl en qua instelling. Het ziet er allemaal gelikt uit, maar dreigend is het niet.

Kan een hele goede worden die Higuain, maar hij schuwt de duels. Lijkt mij verre van ideal in Engeland. Technisch is het prima, snel, behoorlijk tweebenig. Maar ik vind het een beetje een zacht eitje.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo aug 13, 2006 10:06 pm

Een type Saviola of eerder een Raul (in z'n jonge dagen)? Wat is z'n lengte?

Feest

Bericht door Feest » zo aug 13, 2006 10:11 pm

Nee, lange jongen. 1.84. Mooie speler om te zien, maar hij zal harder moeten worden om een echte nummer 9 te worden. Leert-ie dat, dan wordt het een topper. Ik heb echter mijn twijfels. Zeker voor die prijs.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo aug 13, 2006 10:27 pm

Ahn ok, omdat je zei dat hij er van houdt om de duels te ontwijken.

Als ik het zo hoor klinkt in ieder geval inderdaad niet als een ideale speler voor de Engelse competitie.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma aug 14, 2006 12:11 am

Dirkie Kuyt dus toch maar weer een jaartje Fnoord, goh wat verrassend. :hypocrite:
Volgend jaar begint het hele circus weer opnieuw.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma aug 14, 2006 10:11 am

Maar dan zal Kuijt een stuk ongeduldiger zijn. Allemaal leuk en aardig, die afspraken met Feyenoord, maar zo komt hij niet weg.
Het stinkt aan alle kanten!

Baseman

Bericht door Baseman » ma aug 14, 2006 10:59 am

Tsja, Feyenoord vraagt in mijn ogen te veel geld.
Al kan Ooijer een voorbeeld nemen aan de instelling van Kuyt ! En ook aan die van VOH trouwens.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma aug 14, 2006 11:03 am

Kuijt is geen 32.

Als Kuijt ook volgend jaar niet weg komt omdat Feyenoord teveel voor hem vraagt, zal hij zich anders opstellen, neem dat van mij aan. Het is niet zijn bedoeling tot in lengte van jaren in Rotterdam te blijven.

Jesse

Bericht door Jesse » ma aug 14, 2006 11:04 am

En ik denk dat er meer belangstelling voor Ooijer en VoH is dan voor Kuyt.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Baseman

Bericht door Baseman » ma aug 14, 2006 11:13 am

joey schreef:Als Kuijt ook volgend jaar niet weg komt omdat Feyenoord teveel voor hem vraagt, zal hij zich anders opstellen, neem dat van mij aan. Het is niet zijn bedoeling tot in lengte van jaren in Rotterdam te blijven.
Zal best, maar Kuyt roept al 2 jaar dat hij weg wil en dit jaar komt het er weer niet van. En Liverpool is geen kleine club...

joey
Erelid

Bericht door joey » ma aug 14, 2006 11:14 am

Liverpool wil hem niet.

J.C.

Bericht door J.C. » ma aug 14, 2006 11:15 am

joey schreef:Kuijt is geen 32.

Als Kuijt ook volgend jaar niet weg komt omdat Feyenoord teveel voor hem vraagt, zal hij zich anders opstellen, neem dat van mij aan. Het is niet zijn bedoeling tot in lengte van jaren in Rotterdam te blijven.
Met als gevolg dat hij dan uiteindelijk voor een aanzienlijk lager bedrag vertrekt. Volgens mij snijdt Feyenoord zichzelf lelijk in de vingers als Kuyt niet deze zomer vertrekt. Op de lange termijn heeft Feyenoord er meer baat bij om nu met het geld dat Kuijt oplevert te bouwen aan een nieuwe ploeg.

Gesloten