Thomas Vermaelen
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
- RosenbergSpits
Die jongen heeft nog niet eens één volledig seizoen in het eerste van Ajax gespeeld en zal hoogstwaarschijnlijk geen basisplaats hebben daar terwijl hij nu naast een wereldtopper mag doorgroeien bij een club die bekend staat om zijn mogelijkheden voor jong talent. Ik mag toch hopen dat hij daar zelf van doordrongen is. In die zin is het dus geenszins vergelijkbaar met Ooijer die in een hele andere fase van zijn loopbaan verkeert (alhoewel je allicht slechts doelt op het late tijdstip waarop nog wordt aangedrongen op een transfer). Verder nogmaals het verhaal zoals ik dat in het tranfer topic had geplaatst;
laat hem maar lekker blijven dus.MHF schreef:Ik pleit nu al voor een extra linkerverdediger en Chivu's rentree laat maar op zich wachten. Serieus, de spoeling is bijzonder dun aan die kant. Emanuelson en Vermaelen zijn eerste keus voor de LB en LV positie maar daarachter is het direct behelpen. Schilder (die niet wil), Grygera (wil nog weg? rechtsback) en Lindenbergh (pfff.....) komen in aanmerking, ik word er niet warm van.
Nee, laten we Vermaelen maar lekker binnen houden. Zijn optreden van afgelopen woensdag was matig maar zeker niet maatgevend, ik heb wel vertrouwen in deze speler. Wat mij betreft vertrekt hij alleen als Chivu voor hem in de plaats komt... :hypocrite: Iemand Alexander nog gezien de laatste tijd?
De ploeg der dapp're Meersche Helden...
O ja. MvG vertelde laatst dat hij werd aangesproken door de ouders van Thomas. Die vonden het geweldig dat hun zoon met Jaap Stam ging spelen. Vermaelen gaat heus niet weg.MHF schreef:Die jongen heeft nog niet eens één volledig seizoen in het eerste van Ajax gespeeld en zal hoogstwaarschijnlijk geen basisplaats hebben daar terwijl hij nu naast een wereldtopper mag doorgroeien bij een club die bekend staat om zijn mogelijkheden voor jong talent. Ik mag toch hopen dat hij daar zelf van doordrongen is.
Wat zal het een kick zijn voor Martin Jol dat hij nu naar spelers van Ajax mag kijken, na al die jaren rommelen in de marge bij RKC. ;)
Laatst gewijzigd door joey op vr aug 11, 2006 11:31 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
- RosenbergSpits
- Giacomo Puccini
Het contract van Vermaelen is op een geweldig moment opengebroken door Van Geel, erg attent en slagvaardig gedaan van de toen kersverse TD. Vermaelen stond nét een aantal wedstrijden bij Ajax in de basis en iedereen twijfelde nog of Vermaelen wel mogelijkheden had voor het hoogste niveau. Maar de inkt was nog niet droog of Vermaelens ster begon te reizen. Ik neem dus aan dat Vermaelen nog niet zo'n mooi contract heeft als vergelijkbare basisspelers, daarom zal dit contract nog zeker een keer opengebroken gaan worden en met 1 a twee jaar verlengd worden. Voor 2010 zie ik hem dus ook niet vertrekken. En gelukkig maar, Vermaelen is een fantastische verdediger aan het worden. Tegen Kopenhagen oogde het erg onzeker, zeldzaam matige wedstrijd van Thomas maar in de tweede helft herstelde hij gelukkig al weer. Ik vind hem meer in de buurt van Chivu komen dan in de buurt van Escudé, alleen qua uitstraling en leidinggevende capaciteiten heeft hij dat niveau nog niet. Misschien dat dit nog komt, hij is nog erg jong. In Stam heeft hij wat dat betreft een fantastische mentor naast zich.
Ajax!
Bedoel je erwin? Nee die zat vorig seizoen al bij feyenoord en werd er vijfde mee.Bertje schreef:Vermaelen heeft volgens mij alleen onder Koeman gespeeld.
Thomas Vermaelen lijkt mij een normale voetballer, d.w.z. iemand die weet dat hij bij Ajax de kans krijgt zich enorm te ontwikkelen en dan zal proberen naar een buitenlandse topclub te gaan en dat de Spurs reken ik niet tot een topclub, ondanks alle investeringen.
Afgelopen woensdag speelde hij de eerste helft slecht, maar hij was niet de enige en in mijn ogen niet de slechtste! Thomas is als centrale verdediger jong, in Italië zou hij op die leeftijd nauwelijks aan spelen toekomen. Lekker blijven.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- Henk de Gier
- Contacteer:
vorig seizoen zat Vermaelen al bij Ajax Demos. Het jaar daarvoor zat Koeman bij RKC, net als Vermaelen.Demosthenes schreef:Bedoel je erwin? Nee die zat vorig seizoen al bij feyenoord en werd er vijfde mee.Bertje schreef:Vermaelen heeft volgens mij alleen onder Koeman gespeeld.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
Je hebt gelijk.Henk de Gier schreef:vorig seizoen zat Vermaelen al bij Ajax Demos. Het jaar daarvoor zat Koeman bij RKC, net als Vermaelen.Demosthenes schreef:Bedoel je erwin? Nee die zat vorig seizoen al bij feyenoord en werd er vijfde mee.Bertje schreef:Vermaelen heeft volgens mij alleen onder Koeman gespeeld.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- Henk de Gier
- Contacteer:
Mwah, als PSV tussen de 5 en 8 miljoen wil zien voor Ooijer vind ik 5,5 miljoen niet bijzonder veel voor een talentvolle verdediger van 20 met nog een contract van 4 jaar.brigade zuid schreef:5,5 Miljoen is niet verkeerd voor een jonge AJAX verdediger die zich internationaal nog moet bewijzen. :yes:
- Alaindebanaan
-
- AT Toto winner 10/11
Maar de vraag is of Ajax voor dat geld en dat salaris een jonge op zijn minst gelijkwaardige speler zou kunnen kopen voor 31 augustus.Steef schreef:Ik vind 5'5 mln flink veel.
Ik denk dat we die vraag met 'nee' kunnen beantwoorden. Dus is er voor Ajax geen enkele reden hem te verkopen voor 5,5 miljoen euro. Tenzij jij een Zuid Amerikaantje kent... :hypocrite:
- Alaindebanaan