Nee, maar een goal meer of minder wel.John McClane schreef:Alsof Huntelaar het verschil maakt tussen wel of geen titel.
Welke spelers mogen naar het WK?
Moderator: mods
- Monkey Tonk
- Tscheu La Ling
Ik snap er helemaal niets van. Geen Huntelaar. En er is niet één échte rechtsbuiten in de selectie. Dat betekent dat Kuyt écht vastgebakken zit aan die rechterkant. Als Ruud van Nistelrooy om de een of andere manier wegvalt, dan verhuist Kuyt en hebben we geen rechterspits!!
Hoe KUN je dan Huntelaar en Castelen thuislaten? Babel rechtsbuiten? Heeft hij dat dan dit seizoen nog gespeeld?
Mijn enige troostgevende gedachte is dat Marco van Basten toch echt wel verstand heeft van spitsen. En dat terwijl wij maar partijdige boerelullen zijn op het een of andere forum.
Hoe KUN je dan Huntelaar en Castelen thuislaten? Babel rechtsbuiten? Heeft hij dat dan dit seizoen nog gespeeld?
Mijn enige troostgevende gedachte is dat Marco van Basten toch echt wel verstand heeft van spitsen. En dat terwijl wij maar partijdige boerelullen zijn op het een of andere forum.
Geld moet rollen!
Ja, het thuislaten van Castelen vind ik ook een misser.Tscheu La Ling schreef:Ik snap er helemaal niets van. Geen Huntelaar. En er is niet één échte rechtsbuiten in de selectie. Dat betekent dat Kuyt écht vastgebakken zit aan die rechterkant. Als Ruud van Nistelrooy om de een of andere manier wegvalt, dan verhuist Kuyt en hebben we geen rechterspits!!
Aan de andere kant: Kuyt is nooit geblesseerd.
- Tscheu La Ling
- Monkey Tonk
Inderdaad, ik zit er niet op te wachten dat Huntelaar wordt weggekocht.John McClane schreef::cheer: :cheer: :bis: :eusa_dance:Hoeladans schreef:Godsamme hoe in godsnaam kan je nou een spits met 50 doelpunten in 52 wedstrijden niet selecteren :sad: :sad: X'C :nooo:
:cheer:
Vind het prima zo.
Het stinkt aan alle kanten!
www.voetbalprimeur.nl"Huntelaar heeft pech met ons"
14 mei 2006, 12:08
Door: Jelmer Geerds
Bondscoach Marco van Basten heeft Klaas-Jan Huntelaar niet geselecteerd voor het WK in Duitsland. De bondscoach denkt niet meer dan drie spitsen nodig te hebben en slachtoffert daarom de talentvolle Ajacied.
"Hij heeft de pech dat hij te maken heeft met ons als technische staf. Wij selecteren nu eenmaal op de manier die we vanaf het begin al hebben aangegeven", sprak Van Basten op de persconferentie in Zeist.
Toch kreeg Huntelaar wel een compliment van Van Basten: "Hij is een vrolijke, leuke, evenwichtige jongen die het goed heeft gedaan in het trainingskamp."
Van Basten wees echter naar zijn beleid om slechts drie spitsen te selecteren als reden voor het niet selecteren van Neerlands topscorer in de Eredivisie: "Vier spitsen is te veel, dat is zijn pech. Hij kan zich echter wel met Jong Oranje gaan richten op het EK in Portugal. Daar kan hij laten zien dat wij het niet bij het rechte eind hebben gehad."
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
- Tscheu La Ling
Ja, op links heb je Robben, Van Persie en eventueel Babel. Maar op rechts heb je enkel en alleen Kuyt (eigenlijk geen rechtsbuiten, maar veel te goed om waar dan ook op de bank te zitten).Bertje schreef:Robben is eerste keus op links en Kuijt op rechts. Dan heb je dus een linkspoot en een rechtspoot.
Als RvN wegvalt, dan kun je daar moeilijk VoH neerzetten. Dus is Kuyt de enige mogelijke vervanger op 9... en heeft zelf niemand échts achter de hand.
We hebben dus qua aanval alleen de volgende situaties voorzien:
1. Er gebeurt NIETS onverwachts.
2. We komen achter, MOETEN scoren en hebben een stormram nodig.
3. We komen voor, komen daarna toch alleen maar aan verdedigen toe en hebben alleen nog maar extra verdedigers nodig.
:nooo: :nooo: :nooo:
Geld moet rollen!
En daar speelt hij.Bertje schreef:Bovendien is dat EK vast een stuk minder zwaar dan een WK. Volgend seizoen gaan we voor de veertig, Klaas!
Ik begrijp Van Basten wel. KJH is zijn derde keus als centrumspits en verder kan hij nergens spelen. Maar als het even niet loopt, zeurt heel Nederland dat hij erin moet. (Logica van Michels: als de publieke opinie schreeuwt om een bepaalde speler, neem hem dan juist niet.)
Het stinkt aan alle kanten!
- Tscheu La Ling
- Monkey Tonk
- Tscheu La Ling