Ajax - Roda JC
-
- AT Toto winner 15/16
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Roda komt geloof ik met 20 bussen en dan nog wat los komt.
21.00uur is ook wel een minder tijdstip, maar echt problemen heb ik er zelf niet mee. Het is voor Ajax wel een belangrijke wedstrijd, steun zal er dus ook moeten zijn. Maar ik weet zeker dat het merendeel gewoon gemakzuchtig is en lekker thuis voor de buis blijft. :nooo:
21.00uur is ook wel een minder tijdstip, maar echt problemen heb ik er zelf niet mee. Het is voor Ajax wel een belangrijke wedstrijd, steun zal er dus ook moeten zijn. Maar ik weet zeker dat het merendeel gewoon gemakzuchtig is en lekker thuis voor de buis blijft. :nooo:
- Jinne
- Site Admin
Ik ben er ook wel gewoon, maar het was wel pas zaterdag dat ik mijn kaartje ben gaan halen. Daarom eens niet op de 1e ring voor een (Europese) bekerwedstrijd, maar bijna op mijn eigen normale plekkie. Alleen iets hoger en meer achter het doel op Noord. Ben wel blij dat wij om 9 uur moeten en niet al om 7. Kan ik tenminste op een normaal tijdstip eten voor een avondwedstrijd.
Lange zijdes 2e ring zijn dus leeg... die zal je toch niet missen. De eerste ring zit hopelijk wel een beetje vol. Ik had ook gelezen dat Noord 2 al aardig vol was, dat is wel leuk, zeker met een vol Roda vak in de buurt.
Zuid en 2e ring moeten toch ook nog wel een beetje vol raken... de kaarten zijn niet duur. Het is idd wel erg laat. Snap niet waarom ze het niet gewoon over 2 dagen verdelen, dinsdag en woensdag, ipv na elkaar.
Ik mag ook hopen dat we doorgaan... de laatste kans op een prijsje en een mooie middag in de kuip. :yes:
Zuid en 2e ring moeten toch ook nog wel een beetje vol raken... de kaarten zijn niet duur. Het is idd wel erg laat. Snap niet waarom ze het niet gewoon over 2 dagen verdelen, dinsdag en woensdag, ipv na elkaar.
Ik mag ook hopen dat we doorgaan... de laatste kans op een prijsje en een mooie middag in de kuip. :yes:
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Yep. Je gaat met weemoed terugdenken aan het seizoen 2001-2002, toen we eerst een paar 'double headers' hadden (Jong Ajax en Ajax-1 na elkaar op dezelfde avond). In de 'eerste' ronde (voor de winterstop) kwamen er al 18.000 man voor Jong Ajax - Twente en Ajax - RBC. In de kwartfinale, toen Jong Ajax tegen Stormvogels Telstar speelde en Ajax-1 tegen Groningen) zaten er 37.000 mensen. En daarna de halve finale tegen PSV: wéér 38.000 man. Dan ontstaat er vanzelf iets als een cupsfeer: het bouwde mooi op richting de finale en er was zoiets als een 'Road to De Kuip'-gevoel. Het gevolg was ook dat er een prima animo voor de finale tegen Utrecht was.Spijker schreef:Ik snap ook niet zo waarom er zo weinig animo is. Eigenlijk altijd met bekerwedstrijden.
Dat was nog eens een móói, memorabel seizoen bekervoetbal, ook al omdat de beker deel uitmaakte van de 'dubbel' (de dubbel winnen is dan weer wél bijzonder, want tamelijk zeldzaam). Dit seizoen zit er kraak noch smaak aan. Als we 'm winnen, is het een heel flets bekertje. Je zet 'm er uiteraard graag bij in de prijzenkast, maar verder niet te opgewonden over doen.
K.
Laatst gewijzigd door Kowalczyk op di mar 21, 2006 3:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Still alive...
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Waarom zou Ajax 'm niet kunnen winnen? De vorige finale Ajax - PSV had toch ook geen misselijke uitslag. ;)
Ajax is in de Kuip bijna altijd in goede doen, en bovendien neemt Ajax zeer waarschijnlijk veel meer supporters mee.
AZ idem dito.
7 mei, een schitterend lentezonnetje in de Kuip...Ajax - PSV 2-0. :yes:
Ajax is in de Kuip bijna altijd in goede doen, en bovendien neemt Ajax zeer waarschijnlijk veel meer supporters mee.
AZ idem dito.
7 mei, een schitterend lentezonnetje in de Kuip...Ajax - PSV 2-0. :yes:
Eindelijk, hè Ko. :DKowalczyk schreef:Op dit moment heb ik het gevoel dat we de bekerfinale wel halen, maar hem verliezen van PSV. En dat we de play-offs wel halen, maar daarin verliezen van AZ.
Volgend jaar UEFA Cup. Leuk! :cheer: :bis:
K.
Had je niet genoeg aan FC Thun? ;)
Het stinkt aan alle kanten!
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
-
- AT Toto winner 15/16
Speel je volgend jaar Uefa-cup, loot je weer Arsenal.joey schreef:Eindelijk, hè Ko. :DKowalczyk schreef:Op dit moment heb ik het gevoel dat we de bekerfinale wel halen, maar hem verliezen van PSV. En dat we de play-offs wel halen, maar daarin verliezen van AZ.
K.
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Tja, dat wordt dan 3 keer in zeer korte tijd.brigade zuid schreef:Speel je volgend jaar Uefa-cup, loot je weer Arsenal.joey schreef:Eindelijk, hè Ko. :DKowalczyk schreef:Op dit moment heb ik het gevoel dat we de bekerfinale wel halen, maar hem verliezen van PSV. En dat we de play-offs wel halen, maar daarin verliezen van AZ.
K.
Maar wel in een ander stadion, dus als je in de zomer niet kan of niet gaat, dan heb je dan alsnog de kans om het nieuwe stadion te bewonderen.
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Dat is heiligschennis hier op Ajax Talk, Ko.Kowalczyk schreef:Op dit moment heb ik het gevoel dat we de bekerfinale wel halen, maar hem verliezen van PSV. En dat we de play-offs wel halen, maar daarin verliezen van AZ.
K.
Ik kan me er voor de rest goed in vinden. Lokomotiv Moskou, Olympique Marseille, Palermo, Middlesborough. Het is weer eens wat anders. :yes:
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Eén ronde overleven tegen Knatspyrnuffelag Tandenstøkor uit IJsland, en dan een poultje met uitwedstrijden in Edinburgh tegen Hearts en in Stockholm tegen Djurgårdens IF... Of een vaag klein plaatsje in Slowakije, waar een biertje 30 cent kost. En daarna in de eerste knock-out ronde tegen West Ham United. En daarna tegen Paris St. Germain. En daarna met 7000 man naar Wolfsburg.
Ge-wel-dig.
Fuck AC Milan. Fuck Arsenal. Fuck Juventus. Fuck Inter.
Ik heb er zin an. Écht. Is geen geintje.
K.
Ge-wel-dig.
Fuck AC Milan. Fuck Arsenal. Fuck Juventus. Fuck Inter.
Ik heb er zin an. Écht. Is geen geintje.
K.
Laatst gewijzigd door Kowalczyk op di mar 21, 2006 4:59 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Still alive...
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Bertje schreef:Aan de ene kant denk ik dat een jaartje rust in de Uefa Cup zo slecht niet is, maar Ajax heeft wel geld nodig en in de Champions League valt toch wel even wat meer te verdienen.
Het is natuurlijk ook een kwestie van tijd dat deze argumenten erbij gehaald worden. Alsof (buitenlandse) talenten uberhaupt van de Nederlandse competitie dromen of ooit hebben gedroomd. Denk je nu echt dat van Basten of Gullit droomden over VVV of NAC uit? Die droomden alleen van een grote Nederlandse club om daarna een transfer naar een buitenlandse grootmacht te verdienen. In dat opzicht is er niks veranderd.joey schreef:Het is wel slecht. (Buitenlandse) talenten dromen niet van de Nederlandse competitie, die willen CL spelen.
De discussie over geld vind ik helemaal irrelevant. Veel supporters die daadwerkelijk hun club in Europa achterna reizen zien de Uefacup wel zitten. Prima toch?