De Martin van Geel Topic
Moderator: mods
- Rob de Wit
En maatje Martins heeft Inter getipt hem te halen.
Ik zou niet weten waarom wij Braafheid moeten halen. Urby is veelal hetzelfde type en beter.
Zoals Steef al zegt is het het beste voor Ajax om naar spelers uit te kijken die ook als verdediger in een 3-mans verdediging uit de voeten kunnen. Ik hoef er niet nog een back als Maxwell bij.
Ik zou niet weten waarom wij Braafheid moeten halen. Urby is veelal hetzelfde type en beter.
Zoals Steef al zegt is het het beste voor Ajax om naar spelers uit te kijken die ook als verdediger in een 3-mans verdediging uit de voeten kunnen. Ik hoef er niet nog een back als Maxwell bij.
-
-
Ze lieten een opstelling zien, zoals Babs dacht dat die er uit zou komen te zien, met onder andere Mathijsen, Landzaat en Jenner. Jenner ontkende hij (zoals al gezegd) in alle toonaarden, Mathijsen was volgens Van Geel niet haalbaar, en over Landzaat hebben ze het niet gehad. Wel vertelde hij nadrukkelijk dat men niet bezig zou zijn met een centrale verdediger, omdat men alle vertrouwen in Vermaelen heeft.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Had je hem moeten vragen. :aai:Peter schreef:Toen had men ook gelijk moeten vragen: "Voor welke posities zijn jullie wel bezig?" "Hoeveel spelers denk je uberhaupt dat er aangetrokken dienen te worden, om zo de selectie weer op peil te hebben?".
Ik wil informatie. :yes:
Lagendijk is het lek?
Het stinkt aan alle kanten!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Denk het wel, ja.
De kans is klein dat je er doorheen komt en verder word ik niet betaald om vragen te stellen. Ik vind het echt onbegrijpelijk dat ze niet wat meer vragen op papier hadden, eigenlijk. Ik had, zoals jij al zei, graag willen zien in hoeverre Martin van Geel vertrouwen heeft in Blind bijvoorbeeld.
De kans is klein dat je er doorheen komt en verder word ik niet betaald om vragen te stellen. Ik vind het echt onbegrijpelijk dat ze niet wat meer vragen op papier hadden, eigenlijk. Ik had, zoals jij al zei, graag willen zien in hoeverre Martin van Geel vertrouwen heeft in Blind bijvoorbeeld.
Denk het niet. Stam zal niet over de toekomstplannen van Ajax willen praten om die niet in gevaar te brengen. Lagendijk daarentegen zit met een speler die het niet naar zijn zin heeft bij zijn club, dit is dé gelegenheid om hem onder de aandacht te brengen van geïnteresseerde clubs.Liberty schreef:Nee, Stam. Van Geel heeft Lagendijk nooit ge-smst. Hij heeft wel contact gehad met Stam over Bouma. Het moet dus uit die hoek komen, lijkt mij.
Kans is groot dat Jaap Stam op aanraden van Lagendijk over Bouma is begonnen.
Het stinkt aan alle kanten!
- Liberty
- Contacteer:
Binnen Ajax wist niemand van over contact met Stam over Bouma.joey schreef:Denk het niet. Stam zal niet over de toekomstplannen van Ajax willen praten om die niet in gevaar te brengen. Lagendijk daarentegen zit met een speler die het niet naar zijn zin heeft bij zijn club, dit is dé gelegenheid om hem onder de aandacht te brengen van geïnteresseerde clubs.Liberty schreef:Nee, Stam. Van Geel heeft Lagendijk nooit ge-smst. Hij heeft wel contact gehad met Stam over Bouma. Het moet dus uit die hoek komen, lijkt mij.
Kans is groot dat Jaap Stam op aanraden van Lagendijk over Bouma is begonnen.
Stam lichtte Van Geel in over de situatie van Bouma, waarna Van Geel vroeg bij wie Bouma wat (zaakwaarnemer). Dat was Lagendijk. Wat ik begrepen heb, is er geen contact geweest met Lagendijk. Het kan zijn dat er wel contact was tussen Stam en Lagendijk.
Derksen zei dat hij op het moment bij de bron was en er zo achter kwam. Dat kan natuurlijk voor een interview zijn. Staat er deze week of volgende week een interview in met Stam dan weet ik het wel zeker.
Ik vind vragen of een speler in beeld is altijd zo onzinnig. Hier krijg je bijna nooit een oprecht antwoord op. Je kunt veel beter vragen wat iemand van een speler vindt en hoe diegene hem inschat.
Dat inschatten laten ze echter altijd aan de "kenners" over. :nooo:
Dat inschatten laten ze echter altijd aan de "kenners" over. :nooo:
Laatst gewijzigd door Bert op ma feb 20, 2006 9:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!