Jöhnk schreef:
Trouwens: in werkelijkheid worden álle potentiële aanwinsten door de scouting aangedragen. Men werkt als team.
Riiiiiiiiiiiight. In werkelijkheid worden de meeste spelers aangebracht/aangeboden door zaakwaarnemers.
Moderator: mods
Spijker schreef:wat had Van Geel in jouw ogen dan nog meer moeten doen om jou wel positief te verrassen?
Elleboog of Hesselink of Zlatan, lastige keuze.... :nooo: Ik hoop niet dat je het als vergelijk bedoelde. en laat ik direct maar even mijn eigen voorzet inkoppen, Zlatan stond hier ook bekend om zijn ellebogen werk ja. Echter, waar Zlatan uitgroeit tot een van de betere spitsen op de mondiale velden zie ik bij EoH een stuntelaar die ik in staat acht door z'n eigen truc te struikelen met z'n beperkte motoriek.Jöhnk schreef:Correctie: Adriaanse wilde Zlatan wél. Hij wilde alleen liever Vennegoor of Hesselink. Is trouwens ook geen verkeerde spits.
Eens. Dat is ook wat ik heb aangehaald bij het niet aantrekken van de "nodige aankopen", ik heb er alleen niet de nadruk opgelegd zoals jij nu doet.666 schreef:Zal ik maar even antwoorden? Vleugelspelers kopen. Minimaal één maar bij voorkeur twee. Met KD en KJH dicht je de gaten op de links- en rechtsbuitenpositie niet terwijl dat wat mij betreft topprioriteit heeft.
En 4-4-2 is niet de oplossing. Het is aan van Geel om spelers aan te trekken waarmee Ajax weer als Ajax kan gaan spelen. Als ie dat in de winterstop voor elkaar had gekregen had ie me positief verrast.
Spijker schreef:wat had Van Geel in jouw ogen dan nog meer moeten doen om jou wel positief te verrassen?
Ja, met voorgangers als Van Gaal als technisch directeur ben je natuurlijk al snel een halve God. :Dbrigade zuid schreef:Ben ik met je eens. Ik heb een goed gevoel bij MvG, maar vind dat er soms idd wat overdreven enthousiast gereageerd wordt.MHF schreef: Wellicht doet hij inderdaad de zaken die hij moet doen, maar dat is mijns inziens niet meer dan normaal. Prima, een schouderklopje verdiend, maar geen reden wat mij betreft voor de bovenmatig enhousiaste reacties die ik dikwijls lees en de grond voor mijn post.
:xyxthumbs: Kunnen we elkaar een beetje in het gareel houden als we doorschieten in te veel negatieve dan wel positieve poespas rondom ons cluppie!Neefkens schreef:Ik heb net het verhaal van MHF gelezen over MvG en hij heeft in grote lijnen gelijk. Het échte werk moet nog gebeuren, alleen door de dingen die hij zegt en al wel gedaan heeft ontstaat een beeld dat alles wel goed zal komen.
Blij dat je er weer wat meer bent MHF :D
Hij heeft gewoon een paar keer waar gemaakt wat hij heeft gezegd. Contractjes verlengen, spelers duidelijkheid geven en van hen vragen, Huntelaar halen ;) . Ik ben er van overtuigd dat hij al veel nieuwe spelers op het oog heeft. Ik denk dat ze nu niet gehaald worden omdat spelers in de winterstop kopen vaak heel duur is (misschien zijn een aantal spelers die MvG wil halen wel transfervrij na dit seizoen). Volgens mij denkt Van Geel dat het dit seizoen niet veel beter zal worden dan de vierde plek maar dat die vierde plek zeker behaald moet kunnen worden. Als dat nu moet zodat we er volgend seizoen weer staan ben ik daar voorstander van.Neefkens schreef:Ik heb net het verhaal van MHF gelezen over MvG en hij heeft in grote lijnen gelijk. Het échte werk moet nog gebeuren, alleen door de dingen die hij zegt en al wel gedaan heeft ontstaat een beeld dat alles wel goed zal komen.
Blij dat je er weer wat meer bent MHF :D
- Geen 9 miljoen uitgeven voor KJH maar spelers kopen die onze spitsen van goede voorzetten kunnen voorzien. Wat heb je nu aan 6 centrumspitsen als ze geen van allen een fatsoenlijke bal krijgen.Spijker schreef:wat had Van Geel in jouw ogen dan nog meer moeten doen om jou wel positief te verrassen?
Niet helemaal. Blind wilde geen nieuwe versterkingen. En hij had al een half jaar met deze selectie gewerkt. Als Blind wel om versterkingen had gevraagd had hij die gekregen. En gezien Martin van Geel's aankoopverleden zouden het waarschijnlijk nog goede zijn geweest ook.brigade zuid schreef:- Geen 9 miljoen uitgeven voor KJH maar spelers kopen die onze spitsen van goede voorzetten kunnen voorzien. Wat heb je nu aan 6 centrumspitsen als ze geen van allen een fatsoenlijke bal krijgen.Spijker schreef:wat had Van Geel in jouw ogen dan nog meer moeten doen om jou wel positief te verrassen?
- In de winterstop een andere trainer voor de groep neerzetten. Naast Blind is MVG net zo goed verantwoordelijk voor dit seizoen, dus als AJAX straks als 7de eindigt is dat ook zijn verantwoording.
Van Geel kwam laat binnen, BZ. Lindenbergh, Rosenberg en Manu waren al aangetrokken, meen ik. Alleen Juanfran werd op voorsprak van zowel Blind als MVG aangetrokken, volgens mij.brigade zuid schreef:Ja maar MVG is toch eindverantwoordelijk hoor, een trainer is maar een passant, MVG voor de langere termijn.Thomas schreef: Niet helemaal. Blind wilde geen nieuwe versterkingen. En hij had al een half jaar met deze selectie gewerkt.