VOLDEMORT

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

999

Re: VOLDEMORT

Bericht door 999 » zo mei 04, 2025 5:44 pm

Nou, weet niet, maar ik zie Feyenoord niet van Psv winnen , heb het idee dat ze zich weer net op tijd hebben herpakt. Nec tja, daar moet je gewoon je 3 punten tegen kunnen pakken.Groningen uit is altijd afwachten , de ene keer raken we daar geen knikker de andere keer geen centje pijn Twente wil ons wel pijn doen, daar zit nog wat oud zeer ..

Maar goed, tis koffiedik kijken natuurlijk, kan ook zo maar zijn dat na einde fluitsignaal tegen Nec het gedaan is.
Blij met de punten ...

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » ma mei 05, 2025 11:19 am

999 schreef:Nou, weet niet, maar ik zie Feyenoord niet van Psv winnen , heb het idee dat ze zich weer net op tijd hebben herpakt. Nec tja, daar moet je gewoon je 3 punten tegen kunnen pakken.Groningen uit is altijd afwachten , de ene keer raken we daar geen knikker de andere keer geen centje pijn Twente wil ons wel pijn doen, daar zit nog wat oud zeer ..

Maar goed, tis koffiedik kijken natuurlijk, kan ook zo maar zijn dat na einde fluitsignaal tegen Nec het gedaan is.
Denk ook dat PSV wint. Tijd van cadeautjes is helaas voorbij. We zullen het op eigen kracht moeten doen. NEC eerst. Die moet je gewoon winnen. Groningen uit wordt lastiger. Die hebben opeens de schwung te pakken en spelen nog voor Europees voetbal.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Liberty
Contacteer:

Bericht door Liberty » ma mei 05, 2025 11:42 am

Nou ja, het kan ook beter zijn wanneer ze nog ergens voor spelen. Dan is de kans groter dat ze ook willen voetballen. Ajax heeft vooral moeite met ploegen die achterover leunen. Die niets moeten of willen.
Tijd voor iets nieuws.

Toppie

Bericht door Toppie » di mei 06, 2025 9:34 am

Pisvee heeft het altijd lastig in de kuip en tegen Feyenooit
Feyenoord speelde in haar historie maar liefst 179 duels tegen PSV. Daarvan won Feyenoord er 69 (38,5%) en gingen er 63 (35,2%) verloren. 47 (26,3%) Duels eindigden in een gelijk spel. Feyenoord scoorde in totaal 272 keer, een gemiddelde van 1,52 goals per wedstrijd. PSV stelde daar 285 doelpunten tegenover, gemiddeld 1,59 per wedstrijd.

Thuis zou Feyenoord volgens het driepuntensysteem gemiddeld 1,8 punten gehaald hebben en uit 1,1. Er kan dus worden gesteld dat er sprake is van een 'thuisvoordeel'.

De grootste thuisoverwinning van Feyenoord dateert van 1931-1932: 6-0. In 1979-1980 leed Feyenoord met 0-3 haar grootste thuisnederlaag tegen PSV. Uit werd de grootste triomf gevierd in 1932-1933, toen Feyenoord won met 3-8. In 2010-2011 ging Feyenoord onderuit met 10-0 in een uitwedstrijd bij PSV, een record.

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » za mei 10, 2025 7:00 am

Verliest F dan gaat wellicht Utrecht over F heen , wat ook weer slecht is voor de strijd binnen de Uefa cl plaatsen.
Weer op zoek naar een Interim coach..

Wie kent Cees de Wolf nog?

VOLDEMORT

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » za mei 10, 2025 3:24 pm

Oooooh AT zijn jullie ook elk uur van de dag minstens een paar keer bezig met De Week Van De Waarheid, waarin je constant elk scenario tot en met zondag 18 mei as. tot vervelens toe tegen het licht houdt?

elliquido

Bericht door elliquido » za mei 10, 2025 4:41 pm

:blackcat.gif: :blackcat.gif: :blackcat.gif: :blackcat.gif: :blackcat.gif: :blackcat.gif: :blackcat.gif:
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za mei 10, 2025 7:00 pm

Ja, absoluut. Tijd gaat idioot traag richting morgen. Ben echt zo benieuwd hoe we er over iets minder dan 24 uur voorstaan.

Die wedstrijd van 14:30 gaat op een hele gekke manier een impuls geven vlak voor wij aftrappen. Staat de druk er echt maximaal op omdat we dan van 9 naar 1 punt voorsprong zijn gegaan? Of speel je ineens om de titel officieel veilig te stellen. Het kan allebei gebeuren.

Het is in ieder geval zaak om er met het hele stadion vanaf het begin vol achter te staan. We trekken het desnoods zelf over de streep! :ajaxscarf.gif:
Nil volentibus arduum

Zuidema

Bericht door Zuidema » za mei 10, 2025 8:00 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
za mei 10, 2025 3:24 pm
Oooooh AT zijn jullie ook elk uur van de dag minstens een paar keer bezig met De Week Van De Waarheid, waarin je constant elk scenario tot en met zondag 18 mei as. tot vervelens toe tegen het licht houdt?
Ja, het zeurt en knaagt bij mij. Maar ook omdat een titel zonder amusementsprijs eigenlijk niet bij Ajax hoort. Zo pakte Psv vaak titels. Result no matter how or what. Kan ik me dood aan ergeren. En ja, ik weet uit wat voor zwart gat we zijn gekropen na jarenlang wanbeleid. En ik zal natuurlijk blij zijn als Ajax totaal onverwacht de titel pakt. Maar toch wringt er dan ook deep down inside iets bij mij. Dit is niet des AJAX. Ik betrap me er zelfs op dat ik waarschijnlijk blijer zal zijn als ik die akelige Luuk de Jong straks maar niet de schaal juichend omhoog zie houden. Vreselijk zal dat zijn. Zeker na negen punten voorsprong. Dan mag voor mijn part zelfs F. kampioen worden (kan nog steeds op doelsaldo). Zolang die aanblik me maar bespaard blijft. :excited.gif:
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.'' :ajax.gif:

999

Bericht door 999 » za mei 10, 2025 8:19 pm

Tja, hopelijk denkt Feyenoord er niet te gemakkelijk over na wat makkelijk gewonnen potjes, dat idee heb ik wel.

Punt is dat je door de wedstrijd tegen Sparta, waar je anders aan had moeten beginnen, het voor jezelf het er een stukje moeilijker op hebt gemaakt.Aan de andere kant, tis tegen Nec he, niet Barcelona .
Laatst gewijzigd door 999 op za mei 10, 2025 11:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

Toppie

Bericht door Toppie » za mei 10, 2025 9:36 pm

Morgen is elke ajacied voor Feyenooit :smallgrin.gif:

Toppie

Bericht door Toppie » za mei 10, 2025 9:50 pm

999 schreef:
za mei 10, 2025 8:19 pm
Tja, hopelijk denkt Feyenoord er niet te gemakkelijk over na wat makkelijk gewonnen potjes, dat idee heb ik wel.

Punt is dat je door de wedstrijd tegen Sparta, waar je anders aan had moeten beginnen, het voor jezelf het er een stukje moeilijker op het gemaakt.Aan de andere kant, tis tegen Nec he, niet Barcelona .
:biggthumpup.gif:

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » zo mei 11, 2025 7:50 am

Alleen met scenario's voor vandaag. Baal ook dat we pas om kwart voor 5 moeten. Duurt zo lang dan de dag.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo mei 11, 2025 8:25 am

Irritant is daarbij ook dat de situatie vlak voor onze wedstrijd zal veranderen door de uitslag in de Kuip. Eigenlijk zou dat niet moeten uitmaken. We moeten gewoon winnen. Toch bestaat de kans dat de kennis van de uitslag van die wedstrijd invloed heeft. Je kunt die informatie niet weg houden.
Nil volentibus arduum

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » zo mei 11, 2025 8:52 am

Heb ook niet bijster lekker geslapen. Spanning zit er flink in bij mij. En hier begint het om 17:45 en is zondag een werkdag… Lastig focussen zo 😬.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » zo mei 11, 2025 9:18 am

Marillion schreef:
zo mei 11, 2025 8:25 am
Irritant is daarbij ook dat de situatie vlak voor onze wedstrijd zal veranderen door de uitslag in de Kuip. Eigenlijk zou dat niet moeten uitmaken. We moeten gewoon winnen. Toch bestaat de kans dat de kennis van de uitslag van die wedstrijd invloed heeft. Je kunt die informatie niet weg houden.
Klopt, met name een goal in de slotfase. Wordt trouwens niet uitgezonden op de grote schermen heb ik begrepen, logisch, want het kan ook verkeerd uitpakken. Het is toch jammer dat het een geweldige zondag zou kunnen worden maar dat ik er nu totaal niet van kan genieten.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

elliquido

Bericht door elliquido » zo mei 11, 2025 10:36 am

Over 5 uur weten we of we voldemort kunnen bereiken. Over 7 uur weten we nog meer.

:aai.gif:
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Toppie

Bericht door Toppie » zo mei 11, 2025 10:52 am

Ben toch erg benieuwd wat die kut gloeiboeren doen zelfs een gelijk spel is gunstig als we winnen vanmiddag. Een punt tegen Groningen is dan voldoende

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » zo mei 11, 2025 10:57 am

Duurt zo lang. Op zich wel vertrouwen in onze pot. Meer de onzekerheid van Feyenoord-PSV.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

zeux

Bericht door zeux » zo mei 11, 2025 11:14 am

Marillion schreef:
zo mei 11, 2025 8:25 am
Wat F en P ook doen, Ajax zal sowieso nog een paar punten moeten pakken om die titel binnen te spelen (en de gegarandeerde tweede plaats).

Dat maakt dit ook een stand alone wedstrijd, ongeacht het resultaat van 14.30. En als ik Farioli altijd hoor - de focus op het volgende moment, niet op 'wat zou kunnen' - zit hij er ook zo in.

Ajax moet winnen vandaag. Punt. Ongeacht wat in Rotterdam gebeurt.

Zéker na de shaky potten van de laatste weken. Als je dan zelfs NEC niet in eigen huis kunt verslaan, is de titel ook niet reëel.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » zo mei 11, 2025 11:50 am

Jinne schreef:
zo mei 11, 2025 10:57 am
Duurt zo lang. Op zich wel vertrouwen in onze pot. Meer de onzekerheid van Feyenoord-PSV.
Ik ben dus vooral gespannen over onze eigen pot. Wat daarnaast/daarna allemaal gebeurt zien we wel, maar wij moeten zelf gewoon alles op alles zetten om de drie puntjes binnen te harken.

zeux

Bericht door zeux » zo mei 11, 2025 12:06 pm

Mr. Ajax schreef:
zo mei 11, 2025 11:50 am
Jinne schreef:
zo mei 11, 2025 10:57 am
Ik ben dus vooral gespannen over onze eigen pot. Wat daarnaast/daarna allemaal gebeurt zien we wel, maar wij moeten zelf gewoon alles op alles zetten om de drie puntjes binnen te harken.
Thuis. Tegen NEC. En half (heel?) AT is super gespannen voor die pot. Bi-zar. There was a time...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » zo mei 11, 2025 12:56 pm

Als je enig context negeert is het bizar, ja. Als je alles juist binnen het context bekijkt lijkt het mij super normaal dat men gespannen is voor deze pot.

En we hebben met z’n allen al heel wat meegemaakt vwb het verkloten van enigszins zeker lijkende successen. Dus die trauma staat, nog helemaal los van dat context.

Maar tegen de tijd dat we aftrappen heb ik er weer alle vertrouwen in, zoals altijd. ❌❌❌

Yopii

Bericht door Yopii » zo mei 11, 2025 1:00 pm

Heb er zo weinig mogelijk aan proberen te denken. De trauma's uit het verleden spelen op. :blush.gif:

Ajax zit nu in een andere situatie: het moet, het is favoriet. Voorheen werd er weinig verwacht. Hoe gaan de spelers daarmee om?

Hopelijk helpt F. ons een beetje, maar dat verwacht ik niet.

Wat hebben ze trouwens een grote mond in Eindhoven: de beste selectie en zo. :smallgrin.gif:

999

Bericht door 999 » zo mei 11, 2025 1:00 pm

Nee hoor, niet zenuwachtig of gespannen .. Tis wat het is en en het komt zoals het komt .. Zal de leeftijd wel zijn en ervaring van dit soort AJAX momenten :smallgrin.gif: ..
Blij met de punten ...

Plaats reactie