Nou, weet niet, maar ik zie Feyenoord niet van Psv winnen , heb het idee dat ze zich weer net op tijd hebben herpakt. Nec tja, daar moet je gewoon je 3 punten tegen kunnen pakken.Groningen uit is altijd afwachten , de ene keer raken we daar geen knikker de andere keer geen centje pijn Twente wil ons wel pijn doen, daar zit nog wat oud zeer ..
Maar goed, tis koffiedik kijken natuurlijk, kan ook zo maar zijn dat na einde fluitsignaal tegen Nec het gedaan is.
VOLDEMORT
Moderator: mods
Re: VOLDEMORT
Blij met de punten ...
Denk ook dat PSV wint. Tijd van cadeautjes is helaas voorbij. We zullen het op eigen kracht moeten doen. NEC eerst. Die moet je gewoon winnen. Groningen uit wordt lastiger. Die hebben opeens de schwung te pakken en spelen nog voor Europees voetbal.999 schreef:Nou, weet niet, maar ik zie Feyenoord niet van Psv winnen , heb het idee dat ze zich weer net op tijd hebben herpakt. Nec tja, daar moet je gewoon je 3 punten tegen kunnen pakken.Groningen uit is altijd afwachten , de ene keer raken we daar geen knikker de andere keer geen centje pijn Twente wil ons wel pijn doen, daar zit nog wat oud zeer ..
Maar goed, tis koffiedik kijken natuurlijk, kan ook zo maar zijn dat na einde fluitsignaal tegen Nec het gedaan is.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- Liberty
- Contacteer:
Nou ja, het kan ook beter zijn wanneer ze nog ergens voor spelen. Dan is de kans groter dat ze ook willen voetballen. Ajax heeft vooral moeite met ploegen die achterover leunen. Die niets moeten of willen.
Tijd voor iets nieuws.