Wielrennen

F1, tennis, schaatsen, wielrennen en nog veel meer.

Moderator: mods

Marillion
Site Admin

Re: Wielrennen

Bericht door Marillion » vr mei 09, 2025 7:34 am

Nou ja, ze is wel zo sterk dat ze over dit soort dingen wat durft te zeggen. Ik vind het wel dapper van haar dat ze zoveel van zichzelf laat zien.
Nil volentibus arduum

Zuidema

Bericht door Zuidema » vr mei 09, 2025 8:38 am

Van mij mag het wel een kilootje minder. Ook die beelden dat ze daar zit uit te hijgen na de finish. Het is allemaal gewoon zo overdone voor de zoemende camera's. Voelt als een act. Kijk mij toch eens lijden, dat werk. Niks mentally strong. Nog steeds een labiele trut en dramaqueen, schreeuwend om aandacht. Je bent verdomme een wereldtopper, geloof dat nou eens een keertje. Dat theater heb je allemaal niet nodig. Vergeleken met haar zijn Vos, Van der Breggen en Van Vleuten vrouwen met kloten. Figuurlijk gesproken dan. :excited.gif:
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.'' :ajax.gif:

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr mei 09, 2025 4:32 pm

Veel actie gelijk in de Giro. Landa eruit na een val. Vine en Gee tijd verloren door diezelfde val. Arensman toch weer een slechte start van een grote ronde. Gewoon uit de wielen gereden op de klim en verliest anderhalve minuut. Dat zal een dikke teleurstelling zijn.

Pedersen met de winst en de eerste roze trui. Van Aert gewoon goed en op de voor hem zo bekende tweede plek. Sterke prestatie van Lidl-Trek als ploeg. Denk dat Pedersen eigenlijk iets te vroeg op kop kwam maar die jongen is zo sterk.

Van Aert lijkt me met de korte tijdrit van zaterdag wel een kanshebber om dan roze te pakken.
Nil volentibus arduum

Sandro

Bericht door Sandro » vr mei 09, 2025 7:13 pm

Hoe is het toch mogelijk weer bij Arensman. Moet toch bijna wel een mentaal dingetje zijn ook. Hij dacht het lek boven te hebben van het relatief slecht starten van een grote ronde, zou met name met voeding te maken hebben. Maar nu overkomt het hem weer.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Plaats reactie