Ik zie ze wel regelmatig spelen. Gisteren eerste halfuur tikten ze Utrecht helemaal scheel. Antman is echt wel een goede speler. Had je beter kunnen halen ipv verlengen met Berghuis.Marillion schreef:Llansana kennen ze in ieder geval goed bij Ajax want die komt uit onze opleiding.Ajax Rules schreef: ↑ma apr 07, 2025 3:17 pm...
Kijkt iemand wel eens Go Ahead? Antman, Breum, Edvardsen en Llansana worden daar nogal bewierrookt. Zitten daar versterkingen bij voor ons? Of koop je dan juist spelers die overrated zijn omdat ze deel uitmaken van een perfect draaiende ploeg (zie het Ajax van 2018-2019, waarin de spelers ook beter leken dan ze misschien individueel waren)? Sowieso doet Go Ahead het natuurlijk fantastisch, maar dan nog staan ze gewoon 25 punten achter op ons. Dus dan moeten deze jongens wel echt heel veel beter zijn dan hun teamgenoten, zou je overwegen een van hen te halen.
Ik zie Eagles te weinig. Ze doen het wel erg goed. Maar inderdaad lijkt de kans me toch ook wel groot dat ze vooral zo goed presteren doordat het team goed speelt. Daarbij is de druk ook een stuk lager natuurlijk.
Zo'n Antman heeft in andere jaren nooit dergelijke statistieken gehad. Is dit nou dan zijn doorbraakseizoen of is 'ie niet zo goed? 14 assists is wel een aantal waar een Ajax spits vandaag de dag een moord voor zou doen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk