Welke momenten? Ik vond het vooral een gele kaart voor De Jong nadat PSV onrecht geen corner kreeg. Maar verder weinig bijzonders. Misschien wat veel tijdrekken. Kwam ook veel blessuretijd bij.
PSV
Moderator: mods
Re: PSV
Ik had mijn twijfels bij het afkeuren van dat eerste doelpunt van NAC. Leek me eigenlijk een onschuldige botsing. Maar ik moet er wel gelijk bij zeggen dat ik slechts half heb gekeken. Ik hoor er helemaal niemand over dus wellicht zit ik er naast.
Volgens Bosz stond de keeper met koorts op het doel. Ik ga er dan maar even vanuit dat jij wat overdrijft. Sporten met koorts is echt iets wat je niet zou mogen doen als je de gezondheid van je spelers serieus neemt.
Volgens Bosz stond de keeper met koorts op het doel. Ik ga er dan maar even vanuit dat jij wat overdrijft. Sporten met koorts is echt iets wat je niet zou mogen doen als je de gezondheid van je spelers serieus neemt.
Nil volentibus arduum
De KNMB moet het iets minder opvallend doen. Tegen AZ en PEC penalties van niks. Tegen PEC en NAC een goal onterecht afkeuren. Tegen Excelsior was de 4-3 buitenspel. En tegen NAC geel (en een handje van de scheids) i.p.v. rood.
- Jinne
- Site Admin
Dams naar Saudi-Arabië. Ik zie 10 miljoen genoemd maar dat lijkt me wel erg sterk voor een aflopend contract voor een speler van het niveau Dams.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Of ze hebben een goede TD... 8-10M kwam van d'n Rik. Dus daar gaat wat af. Hoe dan ook, mooi bedrag voor zo'n prutsertje. Neem aan dat ze de markt op gaan, want hun backs zijn om te gillen zo slecht.
- Jinne
- Site Admin
Dest is wel weer bijna fit toch?
@Yopii Earnie is de TD nu.
D'n Rik probeert er een mooie draai aan te geven, maar Lang gaat natuurlijk stennis schoppen.Ondertussen wil de 25-jarige buitenspeler de stap naar Napoli dolgraag maken. “Lang baalt ervan en wil vertrekken bij PSV. In de tussentijd is hij ook nog ziek geworden, maar dat heeft niks te maken met deze situatie. Dinsdag heeft een medicus van PSV hem officieel ziek verklaard en is hij ook gewoon bij de club geweest om zich te laten onderzoeken.”
“Hij zet de hakken dus niet in het zand en blijft professioneel. Wel wil Lang absoluut de transfer naar Napoli maken”, besluit Elfrink. Volgens de clubwatcher is er veel meer geld nodig om Stewart van gedachten te veranderen.

Die ziet al een standbeeld van zichzelf naast Diego staan.
Ik heb even niet helemaal helder hoe ruim PSV zit in de opties op zijn positie. Maar hij is met enige regelmaat sowieso niet inzetbaar. Ik geloof dat ik hem wel zou laten gaan voor een goed bedrag want je krijgt anders op zeker herrie in de tent. Dat risico ken je op het moment dat je zo'n jongen haalt.
Maar Bosz zal er anders over denken. Waarschijnlijk schakelt Ajax zichzelf wel uit maar voorlopig staat 'ie 1 puntje voor en was het tegen NAC ook met samengeknepen billen.

Ik heb even niet helemaal helder hoe ruim PSV zit in de opties op zijn positie. Maar hij is met enige regelmaat sowieso niet inzetbaar. Ik geloof dat ik hem wel zou laten gaan voor een goed bedrag want je krijgt anders op zeker herrie in de tent. Dat risico ken je op het moment dat je zo'n jongen haalt.
Maar Bosz zal er anders over denken. Waarschijnlijk schakelt Ajax zichzelf wel uit maar voorlopig staat 'ie 1 puntje voor en was het tegen NAC ook met samengeknepen billen.
Nil volentibus arduum
- Jinne
- Site Admin
Mertens heeft er ook een prima carrière gehad na PSV. Alltime topscorer volgens mij.
Lang qua talent de beste vleugelspeler bij PSV, maar qua stats vind ik het nog meevallen.
Lang qua talent de beste vleugelspeler bij PSV, maar qua stats vind ik het nog meevallen.
Ja, Mertens kan daar wel een potje breken.
Ik zou er ook wel willen spelen hoor. Een club waar voetbal echt iets betekent. Veel mooier dan al die kunstmatig gegroeide PL clubs waar een bak geld in is gepompt.
Nil volentibus arduum