Maar is dit niet iets van iedere club?
Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord
Helaas wel. Door die idioten moeten er draconische veiligheidsmaatregelen worden genomen rond en tijdens voetbalwedstrijden.
Bij F. zijn ze waarschijnlijk doodsbenauwd voor die individuën.
We zouden geen enkele vorm van geweld, terreur, intimidatie (ook online) moeten accepteren. De achtergrond van de daders is van geen belang. Het gaat om de daden.
Bij F. zijn ze waarschijnlijk doodsbenauwd voor die individuën.
We zouden geen enkele vorm van geweld, terreur, intimidatie (ook online) moeten accepteren. De achtergrond van de daders is van geen belang. Het gaat om de daden.
Die Hadj Moussa is een leuke speler. 

Heeft maar iets van 2 mio gekost volgens mij. Slimme transfer.
Het pakt goed uit. Ik weet dat veel Feijenoord supporter in het begin behoorlijk terughoudend waren. Vooral omdat hij toen best voorspelbaar speelde en mega afhankelijk is van zijn linkerbeen
Nog steeds heel voorspelbaar hoor. Dat hij scoort lag toch meer aan de keeper/man met handschoenen bij SP?
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Die Ivanušec gaat waarschijnlijk weer terug naar Zagreb. Je had ze daar in Zuid moeten horen 1.5 jaar terug. Een fenomeen, beste buitenspeler van de Eredivisie, kon zo door naar de Premier League of naar een willekeurige subtopper in Europa.
8 miljoen door het putje. Zoals voorspeld ook overigens. Hier op AT moeten we nu ook wel een keer een lesje leren hoor. Maak je nou niet zo druk om al die aankopen van Feyenoord. Van Krisztián Simon tot Ueda tot Ivanusec. De pers en de geluiden gaan altijd door het dak, maar zodra je ze op het veld ziet, dan denk je...huh?
8 miljoen door het putje. Zoals voorspeld ook overigens. Hier op AT moeten we nu ook wel een keer een lesje leren hoor. Maak je nou niet zo druk om al die aankopen van Feyenoord. Van Krisztián Simon tot Ueda tot Ivanusec. De pers en de geluiden gaan altijd door het dak, maar zodra je ze op het veld ziet, dan denk je...huh?
Verdedigende spelers scouten ze best goed toch?
Aursnes, Hancko, Trauner, Hwang, Timber...
Aursnes, Hancko, Trauner, Hwang, Timber...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Gaan er vandaag hard af. Missen toch ook gewoon alle kwaliteit.
Was,te verwachten gat wordt dus,niet kleiner
Psv thuis zijn zowiezo altijd heel moeilijk te verslaan volgens mij ..
Blij met de punten ...
Brainies maken de kansen wel af. 3-0. Mooie van Tillman.
Als je mbesv ruimte geeft, is het een erg goede ploeg. Zit je er kort op (Brest, Ajax, H'veen), dan zijn ze kwetsbaar.
Als je mbesv ruimte geeft, is het een erg goede ploeg. Zit je er kort op (Brest, Ajax, H'veen), dan zijn ze kwetsbaar.
Laatst gewijzigd door wimpey op zo dec 22, 2024 3:58 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Mwah, je ziet precies waarom PSV in Nederland de beste is maar in de CL amper meekan. Bij momenten te naïef.
F. had twee keer kunnen scoren hoewel het niet in de wedstrijd zit.
F. had twee keer kunnen scoren hoewel het niet in de wedstrijd zit.
Neuh, Slot ramde de automatismen erin, die zijn er bij ons juist niet. Bij tijd en wijle zie je nog iets van vorig jaar terug bij F.
Ajax heeft betere spelers.
Dat dus ..
Blij met de punten ...
Dan Feyenoord vorig jaar?

IK GELOOF!!!!!!
- Jinne
- Site Admin
Geen Hancko vandaag. Lijkt toch vanwege zijn transfer te zijn naar Juve.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!