En hij heeft gewoon alle tijd hè? Presteert het nog om 2x achterelkaar tegen een rug aan te schieten.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Moderator: mods
En hij heeft gewoon alle tijd hè? Presteert het nog om 2x achterelkaar tegen een rug aan te schieten.
Klopt. Wedstrijd verdiende geen winnaar. Blijft raar dat Hendo niet speelde. Met Gaaei, Boomen en Akpom ga je geen wedstrijd winnen.Lionel schreef:Verdiende nederlaag maar de tegengoals waren toch grove fouten van Sutalo en Pasveer?
Hij heeft de hele wedstrijd kut voorzetten afgeleverd999 schreef:Je verliest niet door Gaaei ..
Het zal wel Trab.Maar deze reeks aan verliespunten ligt niet aan Gaaei .. hoe veel kut voorzetten hij ook heeft gegeven.Hopelijk pak je a.s Donderdag de volle winst want anders , net als tegen RS, is het weer voor jan lul geweest, de Farioli methode ..
Het kan wel, Trab. Je moet alleen dan anders gaan spelen. En dat vertikt Farioli. Dus ik neem hem dit meer kwalijk dan de spelers.Trab schreef: ↑zo dec 08, 2024 4:29 pmKlopt. Wedstrijd verdiende geen winnaar. Blijft raar dat Hendo niet speelde. Met Gaaei, Boomen en Akpom ga je geen wedstrijd winnen.Lionel schreef:Verdiende nederlaag maar de tegengoals waren toch grove fouten van Sutalo en Pasveer?
AZ was beter, heeft verdiend gewonnen. Eerliijk is eerlijk.Wedstrijd verdiende geen winnaar.
Henderson had last van z’n hamstring. Rensch geblesseerd, Godts is net terug en kon maar kort spelen. Het is geen gewissel uit luxe. Tweede keus is gewoon drama. Als dan Sutalo en Pasveer ook fouten gaan maken dan verlies je. Met Godts erbij zag het spel er al veel beter uit. Als Hendo en Rensch ook terug zijn komt het wel weer goed.Yopii schreef:AZ was beter, heeft verdiend gewonnen. Eerliijk is eerlijk.Wedstrijd verdiende geen winnaar.
Ajax hangt als los zand aan elkaar, wat wil je? Dat gewissel ook...![]()
Wat blijft er nog over nu Ajax in een neerwaartse spiraal zit, behalve dat Farioli een aardige kerel is?![]()
Je zult als supporter in de kou naar dit voetbal moeten kijken.
Weet je die Farioli leunt heel erg op data, net zoals bij Mislintat data heilig was .. Henderson had een gevoel. Je kan ook te veel leunen w.b. data .. Maar dit gaat ook niet alleen over deze wedstrijd. .Ook al is iedereen fit zijn ze niet in staat om 2 ( 3) wedstrijden reeksen te spelen.Als ie zo door gaat kunnen bepaalde spelers over 2 maanden maar 60 wedstrijd minuten van de 90 spelen.Trab schreef: ↑zo dec 08, 2024 6:02 pmHenderson had last van z’n hamstring. Rensch geblesseerd, Godts is net terug en kon maar kort spelen. Het is geen gewissel uit luxe. Tweede keus is gewoon drama. Als dan Sutalo en Pasveer ook fouten gaan maken dan verlies je. Met Godts erbij zag het spel er al veel beter uit. Als Hendo en Rensch ook terug zijn komt het wel weer goed.Yopii schreef:AZ was beter, heeft verdiend gewonnen. Eerliijk is eerlijk.Wedstrijd verdiende geen winnaar.
Ajax hangt als los zand aan elkaar, wat wil je? Dat gewissel ook...![]()
Wat blijft er nog over nu Ajax in een neerwaartse spiraal zit, behalve dat Farioli een aardige kerel is?![]()
Je zult als supporter in de kou naar dit voetbal moeten kijken.
Hoe bedoel je ?
Wat zei hij dan?En hoorde je wat ie zei over Berghuis .. lol ..
Kwam er op neer dat Berghuis heel goed bezig is, meerwaarde voor het team heeft ..Yopii schreef: ↑zo dec 08, 2024 6:41 pmWat zei hij dan?En hoorde je wat ie zei over Berghuis .. lol ..
Voorheen las ik steeds dat het wisselbeleid van Farioli werkte. Inmiddels werkt het niet meer, hoe kijken we er dan tegenaan?
https://www.voetbalprimeur.nl/videos/12 ... en-az.html
Zijn vast geen Nederlanders. Zulke dingen doen wij niet.![]()
Het is niet dat hij wil rouleren. Het is niet iets waarvan hij vindt dat het altijd moet.Yopii schreef: ↑zo dec 08, 2024 6:41 pmWat zei hij dan?En hoorde je wat ie zei over Berghuis .. lol ..
Voorheen las ik steeds dat het wisselbeleid van Farioli werkte. Inmiddels werkt het niet meer, hoe kijken we er dan tegenaan?
https://www.voetbalprimeur.nl/videos/12 ... en-az.html
Zijn vast geen Nederlanders. Zulke dingen doen wij niet.![]()
Overigens : Intensiteit -> AZ .. 4 dagen -> Lazio ... 3 dagen -> Almere City thuis .. ..peter schreef: ↑zo dec 08, 2024 7:14 pmEens wel met 999 qua intensiteit. Je ziet dat het roulatiesysteem niet werkt, want de basis is te smal. Ook onder Farioli blijkt dat die Mislintat boys niet kunnen voetballen. In de eerste zestig minuten mis je creativiteit en diepgang voorin en kwamen we op het middenveld niet tot voetballen. Ja Branco kreeg ruimte, maar is echt een luie spelverdeler. Deed me bij tijd en wijle aanv volleybal denken.
En ik blijf erbij dat je dan normaal gesproken met Rensch en Traoré een oplossing hebt op rechts, maar dat Gaaei en Berghuis gewoon echt abominabel is. Beneden alle perken. Aan de linkerkant had Hato het lastig met die Poku en werd Akpom niet gebruikt zoals tegen PSV. Verder dan ik dat die linkerkant ook beter werkt met Brobbey er naast. Dan kun je inspelen en kan Hato door. Ook fijner voor Taylor. Weghorst trekt en sleurt anders.
Dit is iets te makkelijk gesteld. We moesten voorrondes spelen om überhaupt Europees te kunnen spelen. Om het vervolgens te laten lopen door je 2e elftal op te stellen lijkt me ook niet de bedoeling. Los van dat de spelers die wedstrijden ook graag willen spelen.999 schreef:Hoe bedoel je ?
Zet als trainer de NLD competie op de eerste plaats, die gaat bepalen hoe groot het financiele gat straks wordt .. Laat die mindere goden maar lekker ballen in de EL.
In de NLD competie worden spelers die deel uit maken van de basis alleen gewisseld als de stand ( tijd ) dat toe laat. Of , natuurlijk als ze dat zelf aangeven.Of als alles of niets middel. Farioli heeft zijn wissel schema en wanneer bijna altijd al klaar liggen voor begin wedstrijd lijkt het wel.
Breng de intensiteit van trainen ( wat (meer ) ) omlaag ..
Kies je basis elf voor de competie en blijf daar bij zo lang dat kan.Vandaag verving ie heel de rechterkant.
Neem de spits positie ? Als er een speler is die gebaat is bij regelmaat is het Brobbey wel
Ik zou zelfs het aandurven om b.v. jong AJAX spelers die weggevallen posities te laten invullen.En dan niet voor 1 wedstrijdje.Kunnen het niet slechter doen als zo'n Akpom b.v.
Ik hoor Farioli steeds zeggen, je maar straks hebben wij de meeste fitste spelers, ja en, geen zicht meer op directe plaatsing Ch. L. .. tel uit je winst .
Overigens , Steijn deed dat ook volgens mij, steeds een andere opstelling ... zagen we ook niks groeien, geen automatismen enz.