Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Marillion
Site Admin

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Marillion » vr okt 11, 2024 3:03 pm

Yopii schreef:
vr okt 11, 2024 2:33 pm
Dat mag hij nu laten zien. Schalke is een grote club.
Al enkele jaren flink in verval. Ze zijn nooit over Nick Viergever heen gekomen. :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum

Yopii

Bericht door Yopii » vr okt 11, 2024 3:14 pm

:smallgrin.gif:

Schalke is en blijft een grote club met een enorme aanhang. Doodzonde dat het daar zo slecht gaat.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » wo okt 16, 2024 2:28 pm

Sir Alex werd nog goed betaald voor zijn baantje als adviseur/ambassadeur.

Ik dacht dat ie toch onbetaald deed.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Lionel

Bericht door Lionel » wo okt 16, 2024 3:14 pm

Jinne schreef:
wo okt 16, 2024 2:28 pm
Sir Alex werd nog goed betaald voor zijn baantje als adviseur/ambassadeur.

En dan zijn er mensen die het schandalig vinden dat dit is stopgezet…
IK GELOOF!!!!!!

zeux

Bericht door zeux » wo okt 16, 2024 4:03 pm

Jinne schreef:Sir Alex werd nog goed betaald voor zijn baantje als adviseur/ambassadeur.

Je zou denken dat hij het niet per se nodig heeft…
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » vr okt 18, 2024 11:39 am

ETH heeft min of meer 'gewonnen' en zal in dienst blijven als trainer van ManU,

Weet niet hoelang dat stand houdt als ie nog 5x verliest.... maar goed.

Ik denk dat ManU simpelweg op korte termijn niemand kan vinden die in wil stappen.

Op youtube is er een gozer die immitaties doet van verschillende trainers en voetballers... FarleyTV heet z'n kanaal. Hij doet ook Ten Hag na... erg geestig. :smallgrin.gif:
Whitey on the moon.

Liberty
Contacteer:

Bericht door Liberty » vr okt 18, 2024 12:58 pm

GangstaRiB schreef:
vr okt 18, 2024 11:39 am
ETH heeft min of meer 'gewonnen' en zal in dienst blijven als trainer van ManU,

Weet niet hoelang dat stand houdt als ie nog 5x verliest.... maar goed.

Ik denk dat ManU simpelweg op korte termijn niemand kan vinden die in wil stappen.

Op youtube is er een gozer die immitaties doet van verschillende trainers en voetballers... FarleyTV heet z'n kanaal. Hij doet ook Ten Hag na... erg geestig. :smallgrin.gif:
Tja, het is wel triest natuurlijk. Je mag blijven zitten omdat ze geen vervanger kunnen vinden. Eigenlijk zou je als Ten Hag zijnde de eer aan jezelf moeten houden. Maar dan boor je jezelf wel een gigantische afkoopsom door de neus.

Gelooft hij er zelf nog echt in? En dan niet alleen voor de camera's?
Tijd voor iets nieuws.

Toppie

Bericht door Toppie » za okt 19, 2024 4:07 pm

Het einde van EtH is vsndaag echt in zicht zelfd Brentford staat voor

Liberty
Contacteer:

Bericht door Liberty » za okt 19, 2024 4:19 pm

Niet meer
Tijd voor iets nieuws.

Yopii

Bericht door Yopii » za okt 19, 2024 4:31 pm

Koppigheid wordt bewonderd als er gewonnen wordt, dan is het: hij trekt zijn eigen plan.

Steeds meer trainers moeten wel koppig zijn omdat ze leunen op data. Iets anders hebben ze niet. De data hebben gelijk, wie daar iets tegenin brengt, heeft ongelijk.

columbus

Bericht door columbus » za okt 19, 2024 9:52 pm

Mwoah…. Zo zwart wit is het niet. Als je met de waan de dag gaat leven en bij iedere tegenslag je trainer er uit zet ben een je na een seizoen 12 trainers verder

Heb alleen de eerste helft gezien, MU speelde echt wel oké maar het scoort zo moeilijk. En dan uit een corner, in de laatst minuut eerste helft valt de 0-1

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo okt 20, 2024 12:58 pm

Yopii schreef:
za okt 19, 2024 4:31 pm
Koppigheid wordt bewonderd als er gewonnen wordt, dan is het: hij trekt zijn eigen plan.

Steeds meer trainers moeten wel koppig zijn omdat ze leunen op data. Iets anders hebben ze niet. De data hebben gelijk, wie daar iets tegenin brengt, heeft ongelijk.
Ik weet niet of je hier specifiek op Ten Hag doelt maar in mijn ogen heeft hij niet het stempel van een data trainer. Koppig is 'ie wel.

Zijn grootste valkuil hier lijkt me een vorm van zelfoverschatting. Hij dacht zelf een selectie samen te kunnen stellen die bovenin mee zou kunnen doen. Het kan zijn dat dit uit nood is geboren gezien de slechte structuur en het gebrek aan voetbalverstand binnen de club. Maar hij heeft bij ons natuurlijk ook laten zien dat hij graag bekende spelers haalt en dat doet hij nu weer. Dan maak je jezelf nog eens extra kwetsbaar als het niet loopt. Dat terwijl de druk bij een club als United natuurlijk sowieso al enorm is.

Hij slaagt er niet in om dichterbij de top te komen. Dat het niet in één keer zou gaan snapt iedereen wel. Maar er lijkt geen sprake van een stijgende lijn als ik het zo zijdelings volg. Dat gaan ze niet langer dan dit seizoen accepteren.
Nil volentibus arduum

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » vr okt 25, 2024 1:31 pm

Was wel grappig om Tadic, hun Ajax-aanvoerder, aan het werk te zien tegen al die ex-Ajaxieden bij Manchester.
Uit MT's Grote Sprookjesboek ...
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.

Yopii

Bericht door Yopii » za okt 26, 2024 9:55 am

Zijn grootste valkuil hier lijkt me een vorm van zelfoverschatting. Hij dacht zelf een selectie samen te kunnen stellen die bovenin mee zou kunnen doen. Het kan zijn dat dit uit nood is geboren gezien de slechte structuur en het gebrek aan voetbalverstand binnen de club. Maar hij heeft bij ons natuurlijk ook laten zien dat hij graag bekende spelers haalt en dat doet hij nu weer.
Het is inderdaad zelfoverschatting: hij denkt dat hij er kijk op heeft. Scouting is een vak.

Cruijff zei ooit: 'Van spelers kopen heb ik geen verstand, dat laat ik aan anderen over.' Hij had een zeker lerend vermogen, bij Ajax worstelde hij met het aankoopbeleid, hoewel hij nog Blind en Wouters haalde. (Er was natuurlijk ook geen geld, maar dat is een ander verhaal.) Ten Hag daarentegen doet jaar in jaar uit hetzelfde: spelers halen die vroeger onder hem leuk speelden. Utrecht is geen Ajax, Ajax is geen MU: de eisen liggen veel hoger. Neem De LIgt en Mazraoui, die hebben niet bewezen dat ze op topniveau langere tijd sterkhouders zijn. Wat moet MU dan met hen? Mazraoui is nog erg blessuregevoelig ook.

Het zal wel een karakterkwestie zijn: in plaats van te overwegen en te analyseren wat er in het verleden fout gegaan is, graaft Ten Hag zich in. Hoe meer kritiek, hoe meer hij gelijk heeft. Hij schaaft niet aan zijn visie, hij weet alles al. Dat is een moeizame trek voor een trainer in de top.

Ik denk achteraf gezien dat we mazzel hebben gehad bij Ajax. Alles zat per ongeluk mee. De Ten Hag van Spurs-thuis was óók Ten Hag: cruciale fouten en machteloosheid. Ik denk dat hij gewoon tekort komt voor MU. Vergelijk hem met Slot, dan is Slot de veel betere trainer.

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » za okt 26, 2024 12:29 pm

Hij wil nog steeds Frenkie de Jong bij de selectie halen. Ik zou me als United supporter groen en geel ergeren aan het gestadig overhevelen van Ajax. EtH geeft hiermee toe dat Zlatan en Ronaldo gelijk hadden. Hij weet niet hoe hij met sterspelers om moet gaan. Ik heb het idee dat United hem zijn contract laat uitdienen als onderdeel van het bijstellen van de cultuur, zodat niet elke toekomstige coach in de oude slangenkuil terecht komt. Ze zijn allang uitgekeken op EtH, die het ene na het andere negatieve record verbreekt, maar willen een stabieler klimaat voor de toekomst.
Uit MT's Grote Sprookjesboek ...
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.

zeux

Bericht door zeux » za okt 26, 2024 12:54 pm

Yopii schreef:
za okt 26, 2024 9:55 am
Ik denk achteraf gezien dat we mazzel hebben gehad bij Ajax. Alles zat per ongeluk mee.
Wow.

Aankoopbeleid, trainerschap Ten Hag bij Ajax: allemaal alleen maar mazzel...

Het komt te staan naast je opvatting dat de CL-winst in 1995 eigenlijk alleen maar de verdienste van Cruijff was.

Cruijff. Je held, je goeroe, je God.

Dit forum volgend denk ik dat Ajax voor jou 'dood' was, op het moment dat de brandnetel-revolutie van Cruijff strandde. Je bent vanaf dat moment ook permanent negatief, sjagrijnig of minachtend over Ajax. Niets is goed of zal ooit nog goed worden.

Alles dat daarna aan 'succes' is behaald, is geen succes, maar 'mazzel' (of toeval of whatever).
Louter en alleen omdat de hand van jouw God er niet bij betrokken was.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Liberty
Contacteer:

Bericht door Liberty » za okt 26, 2024 4:21 pm

Monkey Tonk schreef:
za okt 26, 2024 12:29 pm
Hij wil nog steeds Frenkie de Jong bij de selectie halen. Ik zou me als United supporter groen en geel ergeren aan het gestadig overhevelen van Ajax. EtH geeft hiermee toe dat Zlatan en Ronaldo gelijk hadden. Hij weet niet hoe hij met sterspelers om moet gaan. Ik heb het idee dat United hem zijn contract laat uitdienen als onderdeel van het bijstellen van de cultuur, zodat niet elke toekomstige coach in de oude slangenkuil terecht komt. Ze zijn allang uitgekeken op EtH, die het ene na het andere negatieve record verbreekt, maar willen een stabieler klimaat voor de toekomst.
Heeft nog een contract tot zomer 2026. Dat is best lang om een trainer dat maar uit te laten dienen.

Dat ze uitgekeken zijn op Ten Hag geloof ik wel. Maar ze kunnen niets beters vinden of krijgen.
Tijd voor iets nieuws.

Nihad

Bericht door Nihad » za okt 26, 2024 9:30 pm

Yopii schreef:
za okt 26, 2024 9:55 am
Zijn grootste valkuil hier lijkt me een vorm van zelfoverschatting. Hij dacht zelf een selectie samen te kunnen stellen die bovenin mee zou kunnen doen. Het kan zijn dat dit uit nood is geboren gezien de slechte structuur en het gebrek aan voetbalverstand binnen de club. Maar hij heeft bij ons natuurlijk ook laten zien dat hij graag bekende spelers haalt en dat doet hij nu weer.
Het is inderdaad zelfoverschatting: hij denkt dat hij er kijk op heeft. Scouting is een vak.

Cruijff zei ooit: 'Van spelers kopen heb ik geen verstand, dat laat ik aan anderen over.' Hij had een zeker lerend vermogen, bij Ajax worstelde hij met het aankoopbeleid, hoewel hij nog Blind en Wouters haalde. (Er was natuurlijk ook geen geld, maar dat is een ander verhaal.) Ten Hag daarentegen doet jaar in jaar uit hetzelfde: spelers halen die vroeger onder hem leuk speelden. Utrecht is geen Ajax, Ajax is geen MU: de eisen liggen veel hoger. Neem De LIgt en Mazraoui, die hebben niet bewezen dat ze op topniveau langere tijd sterkhouders zijn. Wat moet MU dan met hen? Mazraoui is nog erg blessuregevoelig ook.

Het zal wel een karakterkwestie zijn: in plaats van te overwegen en te analyseren wat er in het verleden fout gegaan is, graaft Ten Hag zich in. Hoe meer kritiek, hoe meer hij gelijk heeft. Hij schaaft niet aan zijn visie, hij weet alles al. Dat is een moeizame trek voor een trainer in de top.

Ik denk achteraf gezien dat we mazzel hebben gehad bij Ajax. Alles zat per ongeluk mee. De Ten Hag van Spurs-thuis was óók Ten Hag: cruciale fouten en machteloosheid. Ik denk dat hij gewoon tekort komt voor MU. Vergelijk hem met Slot, dan is Slot de veel betere trainer.
Het zat hem mee? De halve finale van de CL halen en het zit je mee? 3 keer kampioen worden en het zit je mee?
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

zeux

Bericht door zeux » zo okt 27, 2024 4:35 pm

Zelfde verhaal als altijd.

Als je het betere spel hebt, maar niet scoort, scoort de ander.

Man U 1-0 achter, met nog kwartier.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » ma okt 28, 2024 9:10 am

United fans zullen zich ook wel afvragen hoe vaak er nog verloren moet worden voordat TH ontslagen wordt.b
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

zeux

Bericht door zeux » ma okt 28, 2024 11:58 am

Jinne schreef:
ma okt 28, 2024 9:10 am
United fans zullen zich ook wel afvragen hoe vaak er nog verloren moet worden voordat TH ontslagen wordt.b
De spelers misten wel heel veel kansen. Dan ben je als trainer ook wel machteloos.

Maar blijkbaar zit er iets in de groep dat hen niet scherp maakt. En dat is de trainer wèl aan te rekenen, lijkt mij.

Yopii

Bericht door Yopii » ma okt 28, 2024 12:08 pm

Het zat hem mee? De halve finale van de CL halen en het zit je mee? 3 keer kampioen worden en het zit je mee?
Zo gaat dat, soms werkt het en soms werkt het niet. Bij Ajax moet alles samenvallen. Wij zijn City niet, dat de spelers voor het uitzoeken heeft.
Dat vragen ze zich zeker af.

https://www.redcafe.net/threads/erik-te ... 1/page-600

Ten Hag mist de tactische flexibiliteit voor de PL. In de PL lopen topcoaches rond die wat kunnen omzetten, in tegenstelling tot in Nederland. Daar moet je op inspelen.

columbus

Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door columbus » ma okt 28, 2024 12:45 pm

Onzin. Ten Hag had dit weekend de spelers met een prima tactiek het veld ingestuurd. Speelde bij vlagen ook gewoon goed, het mist gewoon veel te veel kansen.

Neemt niet weg dat het een beetje is uitgewerkt. Dat was vorig seizoen ook al. Het is opportunisme ten top, verleng dan zijn contract dan niet, laat hem dan niet mee beslissen in de nieuwe spelers, laat hem niet weer 3 assistent aanstellen. Geef elkaar na vorig seizoen een hand en begin met een nieuwe trainer. Maar goed, MU leidt aan hetzelfde virus als Ajax. Complete zelfoverschatting en denken er toe te doen

columbus

Bericht door columbus » ma okt 28, 2024 12:55 pm

Lees net dat ten Hag is ontslagen. Zat er aan te komen natuurlijk. Nistelrooy neemt het over, tijdelijk

Lionel

Bericht door Lionel » ma okt 28, 2024 12:55 pm

Niet heel gek. Weinig trainers die zoveel krediet hebben gekregen, zoveel geld mochten uitgeven en er zo weinig van bakten.
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie