Al enkele jaren flink in verval. Ze zijn nooit over Nick Viergever heen gekomen.

Moderator: mods
Al enkele jaren flink in verval. Ze zijn nooit over Nick Viergever heen gekomen.
En dan zijn er mensen die het schandalig vinden dat dit is stopgezet…
Je zou denken dat hij het niet per se nodig heeft…Jinne schreef:Sir Alex werd nog goed betaald voor zijn baantje als adviseur/ambassadeur.
Ik dacht dat ie toch onbetaald deed.
Tja, het is wel triest natuurlijk. Je mag blijven zitten omdat ze geen vervanger kunnen vinden. Eigenlijk zou je als Ten Hag zijnde de eer aan jezelf moeten houden. Maar dan boor je jezelf wel een gigantische afkoopsom door de neus.GangstaRiB schreef: ↑vr okt 18, 2024 11:39 amETH heeft min of meer 'gewonnen' en zal in dienst blijven als trainer van ManU,
Weet niet hoelang dat stand houdt als ie nog 5x verliest.... maar goed.
Ik denk dat ManU simpelweg op korte termijn niemand kan vinden die in wil stappen.
Op youtube is er een gozer die immitaties doet van verschillende trainers en voetballers... FarleyTV heet z'n kanaal. Hij doet ook Ten Hag na... erg geestig.![]()
Koppigheid wordt bewonderd als er gewonnen wordt, dan is het: hij trekt zijn eigen plan.Gelooft hij er zelf nog echt in? En dan niet alleen voor de camera's?
Ik weet niet of je hier specifiek op Ten Hag doelt maar in mijn ogen heeft hij niet het stempel van een data trainer. Koppig is 'ie wel.Yopii schreef: ↑za okt 19, 2024 4:31 pmKoppigheid wordt bewonderd als er gewonnen wordt, dan is het: hij trekt zijn eigen plan.Gelooft hij er zelf nog echt in? En dan niet alleen voor de camera's?
Steeds meer trainers moeten wel koppig zijn omdat ze leunen op data. Iets anders hebben ze niet. De data hebben gelijk, wie daar iets tegenin brengt, heeft ongelijk.
Het is inderdaad zelfoverschatting: hij denkt dat hij er kijk op heeft. Scouting is een vak.Zijn grootste valkuil hier lijkt me een vorm van zelfoverschatting. Hij dacht zelf een selectie samen te kunnen stellen die bovenin mee zou kunnen doen. Het kan zijn dat dit uit nood is geboren gezien de slechte structuur en het gebrek aan voetbalverstand binnen de club. Maar hij heeft bij ons natuurlijk ook laten zien dat hij graag bekende spelers haalt en dat doet hij nu weer.
Wow.
Heeft nog een contract tot zomer 2026. Dat is best lang om een trainer dat maar uit te laten dienen.Monkey Tonk schreef: ↑za okt 26, 2024 12:29 pmHij wil nog steeds Frenkie de Jong bij de selectie halen. Ik zou me als United supporter groen en geel ergeren aan het gestadig overhevelen van Ajax. EtH geeft hiermee toe dat Zlatan en Ronaldo gelijk hadden. Hij weet niet hoe hij met sterspelers om moet gaan. Ik heb het idee dat United hem zijn contract laat uitdienen als onderdeel van het bijstellen van de cultuur, zodat niet elke toekomstige coach in de oude slangenkuil terecht komt. Ze zijn allang uitgekeken op EtH, die het ene na het andere negatieve record verbreekt, maar willen een stabieler klimaat voor de toekomst.
Het zat hem mee? De halve finale van de CL halen en het zit je mee? 3 keer kampioen worden en het zit je mee?Yopii schreef: ↑za okt 26, 2024 9:55 amHet is inderdaad zelfoverschatting: hij denkt dat hij er kijk op heeft. Scouting is een vak.Zijn grootste valkuil hier lijkt me een vorm van zelfoverschatting. Hij dacht zelf een selectie samen te kunnen stellen die bovenin mee zou kunnen doen. Het kan zijn dat dit uit nood is geboren gezien de slechte structuur en het gebrek aan voetbalverstand binnen de club. Maar hij heeft bij ons natuurlijk ook laten zien dat hij graag bekende spelers haalt en dat doet hij nu weer.
Cruijff zei ooit: 'Van spelers kopen heb ik geen verstand, dat laat ik aan anderen over.' Hij had een zeker lerend vermogen, bij Ajax worstelde hij met het aankoopbeleid, hoewel hij nog Blind en Wouters haalde. (Er was natuurlijk ook geen geld, maar dat is een ander verhaal.) Ten Hag daarentegen doet jaar in jaar uit hetzelfde: spelers halen die vroeger onder hem leuk speelden. Utrecht is geen Ajax, Ajax is geen MU: de eisen liggen veel hoger. Neem De LIgt en Mazraoui, die hebben niet bewezen dat ze op topniveau langere tijd sterkhouders zijn. Wat moet MU dan met hen? Mazraoui is nog erg blessuregevoelig ook.
Het zal wel een karakterkwestie zijn: in plaats van te overwegen en te analyseren wat er in het verleden fout gegaan is, graaft Ten Hag zich in. Hoe meer kritiek, hoe meer hij gelijk heeft. Hij schaaft niet aan zijn visie, hij weet alles al. Dat is een moeizame trek voor een trainer in de top.
Ik denk achteraf gezien dat we mazzel hebben gehad bij Ajax. Alles zat per ongeluk mee. De Ten Hag van Spurs-thuis was óók Ten Hag: cruciale fouten en machteloosheid. Ik denk dat hij gewoon tekort komt voor MU. Vergelijk hem met Slot, dan is Slot de veel betere trainer.
De spelers misten wel heel veel kansen. Dan ben je als trainer ook wel machteloos.
Zo gaat dat, soms werkt het en soms werkt het niet. Bij Ajax moet alles samenvallen. Wij zijn City niet, dat de spelers voor het uitzoeken heeft.Het zat hem mee? De halve finale van de CL halen en het zit je mee? 3 keer kampioen worden en het zit je mee?
Dat vragen ze zich zeker af.United fans zullen zich ook wel afvragen hoe vaak er nog verloren moet worden voordat TH ontslagen wordt.b