Ik was dan ook deTrab schreef: ↑ma okt 07, 2024 7:08 amIk vind Gaaei absoluut geen optie als rechtsback. Hangend op rechts zoals hij gisteren inviel wel. Weghorst vertelde na de wedstrijd dat hij een goede klik met hem heeft en dat ze voordat ze invielen al afspraken dat hij de ballen meteen voor de goal zou slingeren. Dat is wat je wilt zien en hoe je Weghorst moet bedienen. Tegen Go Ahead was het nog andersom. Toen begon Weghorst en vielen Brobbey en Gaaei in. Maar Brobbey is meer gebaat bij vleugelspelers die naar binnenkomen en de kaats met hem zoeken. Weghorst meer met voorzetten. Dus het is wel fijn als we dat ook kunnen brengen. Zeker als Gaaei zulke goede voorzetten blijft geven.999 schreef:Ach we hebben Gaai toch ..
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Dat truukje met Gaai gaat nog wel 1 of 2 keer lukken en dan ben ik bang dat dat ook weer over is, hij kreeg zoveel vrijheid om ongestoord de bal voor te slingeren dat is zelfs nog tijd over had om zijn kousen op te trekken.Daarbij, zo zou het toch niet moeten hé , met Rasmussen en Gaai als " buitenspelers" .
Door de hectische met goede afloop slotfase vergeten we wel hoe bar en boos het was en er enkele weer stonden te schutteren, daarbij je verwacht na de 1 - 0 dat je dan Groningen verder onder druk zet en op zoek gaat naar de 2 - 0, maar het was , weer, terug plooien rond de zestien ...