Trab, als je wilt dat spelers niet geblesseerd raken dan moet je ze niet opstellen.Simpel.Trab schreef: ↑do okt 03, 2024 8:35 pmWe weten allemaal hoe kwetsbaar Brobbey is. Je wilt toch niet dat die ook geblesseerd raakt? Ik vond de wissel Brobbey-Akpom niet onlogisch. Gaaei voor Rasmussen is discutabeler. Ik had Faberski gebracht. Maar goed, misschien vond hij het gezien de fysieke duels te riskant.999 schreef:Begin eens met ze wat langer te laten staan, wissel een buitenspeler voor een buitenspeler.Dan verzuipt ie maar 1 keer, maar als die zo'n momentjes krijgt als Gaai dan weet ie tenminste wel wat ie moet doen .
Train g.v.d op positie spel, automatisme enz. , en pas je trainings intensiteit wat aan omdat je nu wat meer wedstrijden speelt.
Train de voorhoede, train Brobbey .
En zo kun je nog wel even door gaan ..
Maar jij vind zijn wissels en tactische aanpassingen wel goed toen we constant onder druk stonden.Daarna werd de druk alleen maar meer en meer.
Jij had het over hij heeft een plan van Farioli.
Dit is zijn plan: Bal onder de voet en tegenstander lokken om ruimtes te creeeren.
Geloof dat we dat 1 keer hebben zien lukken dit seizoen, maar tegenstanders zijn gekke henkie niet, dat zag je b.v. in deze wedstrijd heel goed.
Er wordt wel degelijk op positiespel getraind. Alleen waren er een paar slordig aan de bal in de 1e helft. Baas, Hato, Sutalo. Daar kan je moeilijk de trainer de schuld van geven. Nogmaals, de tegenstander heeft nauwelijks kansen gehad. Onze verdediging staat als een huis, daar waar hij de afgelopen jaren een gatenkaas was. Brobbey krijgt twee 100% kansen. Als hij die maakt win je hier makkelijk. Ik ben tevreden gezien de personele problemen en de rode kaart van Baas.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ach, nu stonden er ook weer een hoop te pitten bij de gelijkmaker.
En dat Slavia is ook niks bijzonders, jankers, en duelkracht en dat was het wel.Heb geen tactische ingrepen gezien behalve een zooi onbegrijpelijke positie wissels ..