Er is echter meer dan geld alleen, je kunt ook je carriëre willen afsluiten bij de club waar het ook ooit begon. Om het mooi af te ronden enzo en niet de bank warm blijven houden.
Moderator: mods
Om 12 uur 's middags zat Ajax nog opgescheept met de ballast Bergwijn. Twaalf uur later is die ballast weg voor 21 miljoen (een bedrag waarvan zo ongeveer iedereen op AT de weken ervoor heel erg vrolijk zou zijn worden) en is de back-up gezocht en uitonderhandeld. Misschien een minuut te laat, waarbij mogelijk in ogenschouw moet worden genomen dat tot een half uur voor deadline nog over Bergwijn onderhandeld moest worden.
Ej, niet doen! Je leidt af van het Kroes-bashen!
Ook duurbetaalde managers zijn afhankelijk van externe factoren. Je kunt nog zoveel plannen en voorzorgen inbouwen, je bent nooit volledig in control.
Dat staat er toch niet?Lionel schreef:https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... arten.html
Drie keer raden wie dit heeft gelekt….
Ik ben en was voorstander dat Bergwijn weg zou gaan. Ook als er geen vervanger wordt aangetrokken.
Maar niet weten of je de bestanden goed hebt geüpload… kom op mensen…
Een eerste bod van 22M accepteren in de middaguren ipv 21M om 22:45 kan wel helpenzeux schreef: ↑wo sep 04, 2024 3:11 pm
Om 12 uur 's middags zat Ajax nog opgescheept met de ballast Bergwijn. Twaalf uur later is die ballast weg voor 21 miljoen (een bedrag waarvan zo ongeveer iedereen op AT de weken ervoor heel erg vrolijk zou zijn worden) en is de back-up gezocht en uitonderhandeld. Misschien een minuut te laat, waarbij mogelijk in ogenschouw moet worden genomen dat tot een half uur voor deadline nog over Bergwijn onderhandeld moest worden.
Hoezo is dat 'verkloten'?
Zoals al eerder gezegd: het is geen computerspel.
Dan kun je je ook afvragen waarom dat niet gebeurde. In de stroom berichten stond ook iets over ‘betaalvoorwaarden’. Soms is er meer than meets the eye.Rotorinho schreef:Een eerste bod van 22M accepteren in de middaguren ipv 21M om 22:45 kan wel helpenzeux schreef: ↑wo sep 04, 2024 3:11 pm
Hoezo is dat 'verkloten'?
Zoals al eerder gezegd: het is geen computerspel.
Blijkbaar had Ajax het idee dat ze wèl op tijd was (voor 23:59). Dus in principe had ze niet het idee dat ze het risico van louter Godts namen. Daar hebben ze in ieder geval hard aan gewerkt. Benieuwd wat nu exact (toch) fout is gegaan.peter schreef: ↑wo sep 04, 2024 7:53 pmZou jij er voor kiezen om rond 22:45 een tegenbod te doen voor Bergwijn, wetende dat je daarmee verrekte weinig tijd meer hebt voor een vervanger. En daar dus direct de mogelijke consequentie accepteren dat je je seizoen in gaat met de net 19-jarige Godts als enige linksbuiten? Een jongen die we nog nooit meer dan 1 helft per wedstrijd goed hebben zien spelen? Talentvol, maar ook wel erg kwetsbaar.
Ik snap helemaal dat Bergwijn op de nominatie stond om te vertrekken en dat 21 mio een net bedrag is en dat zijn gigantische salaris daarmee vrij valt. Maar Forbs is ook al weg en met Bergwijn lever je dus (obv vorig jaar) 12 goals en 4 assists in. We gaan wel zien wie er gelijk heeft, maar ik maak me ernstig zorgen over de creativiteit, het aanvallend vermogen en de belastbaarheid van onze aanvallers. We hebben nu nog de Farioli Vibe, maar als we nu drie keer amper tot scoren komen en of jongens vallen weg, dan zit je in no time met een aanval Banel, Weghorst, Rasmussen. Ik mag van AR niet meer zo stellig zijn in het toe rekenen van punten, maar ik weet wel dat dit je een bom aan punten gaat schelen.