Kamaldeen Sulemana

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Neefkens
Erelid

Re: Kamaldeen Sulemana

Bericht door Neefkens » wo sep 04, 2024 2:28 pm

Dank voor het compliment. :smile-ajax.gif:
Er is echter meer dan geld alleen, je kunt ook je carriëre willen afsluiten bij de club waar het ook ooit begon. Om het mooi af te ronden enzo en niet de bank warm blijven houden.

Yopii

Bericht door Yopii » wo sep 04, 2024 2:32 pm

Ik mag je best, Neef. :biggthumpup.gif:

Je bent zo heerlijk loyaal, dat vind ik wel een compliment waard.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo sep 04, 2024 2:43 pm

We “kennen” elkaar al zo’n 25 jaar? Een echte bromance dus. :ajaxsmiley.gif:

zeux

Bericht door zeux » wo sep 04, 2024 3:11 pm

Lionel schreef:
wo sep 04, 2024 1:59 pm
Ik blijf het herhalen: Kroes is een blaaskaak. Een idioot die ook nog eens teveel praat. Ook als Sulemana wel nog komt weten we dat hij heeft lopen kloten.
Om 12 uur 's middags zat Ajax nog opgescheept met de ballast Bergwijn. Twaalf uur later is die ballast weg voor 21 miljoen (een bedrag waarvan zo ongeveer iedereen op AT de weken ervoor heel erg vrolijk zou zijn worden) en is de back-up gezocht en uitonderhandeld. Misschien een minuut te laat, waarbij mogelijk in ogenschouw moet worden genomen dat tot een half uur voor deadline nog over Bergwijn onderhandeld moest worden.

Hoezo is dat 'verkloten'?

Zoals al eerder gezegd: het is geen computerspel.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo sep 04, 2024 3:24 pm

Lionel komt gewoon niet verder dan “idioot” en “blaaskaak” als hij het over Kroes heeft. En dan nog het liefst in alle topics die zich daar enigszins voor lenen.
Vermoeiend.

Yopii

Bericht door Yopii » wo sep 04, 2024 3:29 pm

Tja, het is toch wat... misschien een minuut te laat...

Dat is toch zijn baan, bedenk er iets op. Twee deals tegelijk regelen moet mogelijk zijn.
Laatst gewijzigd door Yopii op wo sep 04, 2024 4:01 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

columbus

Bericht door columbus » wo sep 04, 2024 3:45 pm

Dat heeft hij toch ook gedaan? Er zijn twee last minute transfers gedaan waarbij tijd een grote factor speelde

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » wo sep 04, 2024 3:59 pm

Yopii schreef:
wo sep 04, 2024 3:29 pm

Dat is toch zijn baan, bedenk er iets op. Twee deals tegelijk regelen moet mogelijk zijn.
Southampton moet ook op tijd hebben geupload. Staat al vast zij op tijd waren?

Yopii

Bericht door Yopii » wo sep 04, 2024 4:03 pm

We gaan het zien.

Als je het beter plant, krijg je dit probleem niet, aan wiens kant dan ook. Doen duurbetaalde managers in het gewone leven het ook zo?

zeux

Bericht door zeux » wo sep 04, 2024 4:22 pm

Dubbel schreef:
wo sep 04, 2024 3:59 pm
Yopii schreef:
wo sep 04, 2024 3:29 pm

Southampton moet ook op tijd hebben geupload. Staat al vast zij op tijd waren?
Ej, niet doen! Je leidt af van het Kroes-bashen!
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo sep 04, 2024 4:31 pm

Yopii schreef:
wo sep 04, 2024 4:03 pm
We gaan het zien.

Als je het beter plant, krijg je dit probleem niet, aan wiens kant dan ook. Doen duurbetaalde managers in het gewone leven het ook zo?
Ook duurbetaalde managers zijn afhankelijk van externe factoren. Je kunt nog zoveel plannen en voorzorgen inbouwen, je bent nooit volledig in control.
Misschien moet je het zelf meegemaakt hebben om ook dat te kunnen invoelen.

Lionel

Bericht door Lionel » wo sep 04, 2024 5:52 pm

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... arten.html

Drie keer raden wie dit heeft gelekt….

Ik ben en was voorstander dat Bergwijn weg zou gaan. Ook als er geen vervanger wordt aangetrokken.

Maar niet weten of je de bestanden goed hebt geüpload… kom op mensen…
IK GELOOF!!!!!!

columbus

Bericht door columbus » wo sep 04, 2024 5:55 pm

Daarom zou je voetbal primeur als een korreltje zout moeten nemen

zeux

Kamaldeen Sulemana

Bericht door zeux » wo sep 04, 2024 6:06 pm

Lionel schreef:https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... arten.html

Drie keer raden wie dit heeft gelekt….

Ik ben en was voorstander dat Bergwijn weg zou gaan. Ook als er geen vervanger wordt aangetrokken.

Maar niet weten of je de bestanden goed hebt geüpload… kom op mensen…
Dat staat er toch niet?

Uit het stukje (inderdaad voor wat het waard is):

Alex Kroes liet dinsdagavond al via de clubkanalen weten dat Ajax nog altijd afwacht. "Daar is toch discussie over ontstaan", liet de technisch directeur weten. "Of het nu net voor of net na de deadline is geweest. Dat is vervelend. Ik hoop dat wij op korte termijn een antwoord op krijgen."

Ze weten dus niet of het nèt op tijd is.

Ik snap dat Kroes ‘dood’ moet, maar jullie gaan wel ver hoor in dingen toedichten.

Weet jij veel hoeveel papierwerk ge-upload moet worden? Ze hadden dus een kwartier (volgens dit stukje).

De stuurlui aan wal - zonder enig idee wat er moet gebeuren en hoe - weten wel dat ZIJ het allemaal pérfect hadden gedaan.

In 12 uur is een schier onverkoopbare speler verkocht voor een prijs waar iedereen vooraf heel blij mee zou zijn geweest én een vervanger geregeld, maar wàt een negativisme…

Dit is dus wat mij betreft De T-mentaliteit: het is nooit goed of het deugt niet (als de poppetjes niet bevallen).

Vooralsnog is het enige dat ik lees dat Ajax haar best heeft gedaan dit allemaal voor de deadline te regelen.

Maar er wordt gedaan of Kroes & co een kwartier voor de deadline eerst een kop koffie zijn gaan drinken, voordat ze - gaaap - dachten: oh ja er moet wat papierwerk ge-upload, ach dat kan 5 over 12 ook wel.

Rotorinho

Bericht door Rotorinho » wo sep 04, 2024 7:12 pm

zeux schreef:
wo sep 04, 2024 3:11 pm

Om 12 uur 's middags zat Ajax nog opgescheept met de ballast Bergwijn. Twaalf uur later is die ballast weg voor 21 miljoen (een bedrag waarvan zo ongeveer iedereen op AT de weken ervoor heel erg vrolijk zou zijn worden) en is de back-up gezocht en uitonderhandeld. Misschien een minuut te laat, waarbij mogelijk in ogenschouw moet worden genomen dat tot een half uur voor deadline nog over Bergwijn onderhandeld moest worden.

Een eerste bod van 22M accepteren in de middaguren ipv 21M om 22:45 kan wel helpen

Rotorinho

Bericht door Rotorinho » wo sep 04, 2024 7:12 pm

Doublet
Laatst gewijzigd door Rotorinho op wo sep 04, 2024 7:40 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

zeux

Bericht door zeux » wo sep 04, 2024 7:24 pm

Rotorinho schreef:
zeux schreef:
wo sep 04, 2024 3:11 pm

Een eerste bod van 22M accepteren in de middaguren ipv 21M om 22:45 kan wel helpen
Dan kun je je ook afvragen waarom dat niet gebeurde. In de stroom berichten stond ook iets over ‘betaalvoorwaarden’. Soms is er meer than meets the eye.

Ik vind het wel interessant dat iedereen die er nìèt bij was, wél precies weet hoe het allemaal had gemoeten…

Arthur

Bericht door Arthur » wo sep 04, 2024 7:49 pm

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo sep 04, 2024 7:53 pm

Zou jij er voor kiezen om rond 22:45 een tegenbod te doen voor Bergwijn, wetende dat je daarmee verrekte weinig tijd meer hebt voor een vervanger. En daar dus direct de mogelijke consequentie accepteren dat je je seizoen in gaat met de net 19-jarige Godts als enige linksbuiten? Een jongen die we nog nooit meer dan 1 helft per wedstrijd goed hebben zien spelen? Talentvol, maar ook wel erg kwetsbaar.

Ik snap helemaal dat Bergwijn op de nominatie stond om te vertrekken en dat 21 mio een net bedrag is en dat zijn gigantische salaris daarmee vrij valt. Maar Forbs is ook al weg en met Bergwijn lever je dus (obv vorig jaar) 12 goals en 4 assists in. We gaan wel zien wie er gelijk heeft, maar ik maak me ernstig zorgen over de creativiteit, het aanvallend vermogen en de belastbaarheid van onze aanvallers. We hebben nu nog de Farioli Vibe, maar als we nu drie keer amper tot scoren komen en of jongens vallen weg, dan zit je in no time met een aanval Banel, Weghorst, Rasmussen. Ik mag van AR niet meer zo stellig zijn in het toe rekenen van punten, maar ik weet wel dat dit je een bom aan punten gaat schelen.

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » wo sep 04, 2024 8:03 pm

Benieuwd met welke transfervrije speler we nu op de proppen gaan komen voor de linksbuiten positie

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo sep 04, 2024 8:12 pm

Trab schreef:
wo sep 04, 2024 8:03 pm
Benieuwd met welke transfervrije speler we nu op de proppen gaan komen voor de linksbuiten positie Afbeelding

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Als ze nu maar niet teveel spelers nog verhuren. Rasmussen en Banel zijn opeens keyplayers. :drecul.gif:

zeux

Bericht door zeux » wo sep 04, 2024 8:14 pm

peter schreef:
wo sep 04, 2024 7:53 pm
Zou jij er voor kiezen om rond 22:45 een tegenbod te doen voor Bergwijn, wetende dat je daarmee verrekte weinig tijd meer hebt voor een vervanger. En daar dus direct de mogelijke consequentie accepteren dat je je seizoen in gaat met de net 19-jarige Godts als enige linksbuiten? Een jongen die we nog nooit meer dan 1 helft per wedstrijd goed hebben zien spelen? Talentvol, maar ook wel erg kwetsbaar.

Ik snap helemaal dat Bergwijn op de nominatie stond om te vertrekken en dat 21 mio een net bedrag is en dat zijn gigantische salaris daarmee vrij valt. Maar Forbs is ook al weg en met Bergwijn lever je dus (obv vorig jaar) 12 goals en 4 assists in. We gaan wel zien wie er gelijk heeft, maar ik maak me ernstig zorgen over de creativiteit, het aanvallend vermogen en de belastbaarheid van onze aanvallers. We hebben nu nog de Farioli Vibe, maar als we nu drie keer amper tot scoren komen en of jongens vallen weg, dan zit je in no time met een aanval Banel, Weghorst, Rasmussen. Ik mag van AR niet meer zo stellig zijn in het toe rekenen van punten, maar ik weet wel dat dit je een bom aan punten gaat schelen.
Blijkbaar had Ajax het idee dat ze wèl op tijd was (voor 23:59). Dus in principe had ze niet het idee dat ze het risico van louter Godts namen. Daar hebben ze in ieder geval hard aan gewerkt. Benieuwd wat nu exact (toch) fout is gegaan.

Jouw keuze was dus: Bergwijn niet verkopen.

Daar hoor ik op dit forum ook meerdere opinies over...

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo sep 04, 2024 8:17 pm

De deal is off, volgens Fabrizio.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Marcel

Bericht door Marcel » wo sep 04, 2024 8:20 pm

Dodged the bullet, nice.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo sep 04, 2024 8:23 pm

Haha, de fans van Southampton zullen wel balen.

En inderdaad, welke transfervrije parel zullen ze nu uit de hoge hoed toveren? :smallgrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Plaats reactie