Je vriendin heeft er kijk op Voets999 schreef:Het idee hoef je me niet uit te leggen Trab, het gaat zo verrekte langzaam ( en opzichtig ) dat zelfs mij vriendin het zietTrab schreef: ↑ma aug 12, 2024 2:30 pmEr zit een wezenlijk verschil. Er werd eerst van links naar rechts opgebouwd. Horizontaal van back naar cv, naar de andere back en weer terug naar cv. Daar schiet je geen meter mee op.999 schreef:Tijdje terug werd er hier volop, terecht, gemekkerd over de trage opbouw van achteruit.Als ik er nu naar kijk was het een tijdje terug turbo snelheid opbouw t.o.v. wat ik nu zie ..
Onder Farioli houden de cv’s of Pasveer de bal bewust onder de voet om de tegenstander te lokken. Vervolgens wordt er door het midden onderuit gevoetbald met backs die zich aan de binnenkant opstellen. Als de tegenstander niet hapt oogt het heel traag, maar goed, er zit wel een bedoeling achter.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk( en ze doen het nu allemaal achterin :) )
Ook te zien is dat als de tegenstander niet hapt er blijkbaar 1 ding over blijft, de lange bal naar voren .. die we gisteren dan ook steeds verloren

Gisteren was niet echt een graadmeter. Gaaei en Janse zijn beduidend minder dan Rensch en Hato in de opbouw. Dat automatisme van aan de binnenkant opstellen zit er nog niet zo in als bij Rensch en Hato. En het middenveld gisteren was ook niet veel. Zowel Branco als Hlynsson waren veels te slap in de duels.
Ik heb er wel vertrouwen in. Er wordt echt met een gedachte gespeeld. En er is ook variatie met Pasveer die af en toe lang speelt waardoor het 1 tegen 1 staat. Met een betere spits dan Akpom is het dan al snel een kans. En zelfs Sutalo gaat nu crossballen spelen. We moeten gewoon geduld hebben. Zijn net begonnen en hij doet het met dezelfde spelers als vorig jaar.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk