Nou ja, hij is waarschijnlijk blij toe. Zeker de wedstrijd vorige week heeft hij graag gemist, neem ik aan.
Zijn afwezigheid is symbolisch voor hem: als het moeilijk wordt, staat hij er niet.
Moderator: mods
De geruchten waren dat Berghuis een vrij centrale plek zou krijgen (qua plek in de hiërarchie, maar ook letterlijk in de zin dat hij als 10 zou gaan fungeren en niet op de vleugel).
Nee, nu onder Farioli.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑za jun 08, 2024 11:52 amIk denk dat AR doelt op toen Berghuis destijds naar Ajax kwam, niet op komend seizoen.
Ah, dat gerucht heb ik dan gemist. Ik dacht het omdat je het in de verleden tijd schreef.Ajax Rules schreef:Nee, nu onder Farioli.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑za jun 08, 2024 11:52 amIk denk dat AR doelt op toen Berghuis destijds naar Ajax kwam, niet op komend seizoen.
Weet niet meer wie dat zei. Was wel een mainstream-bron (ik meen het AD), maar ook die zijn natuurlijk niet altijd even betrouwbaar.
Mijn sympathie voor Sven is denk ik nóg groter dan mijn sympathie voor Berghuis.wimpey schreef: ↑za jul 13, 2024 8:43 pmhttps://m.voetbalzone.nl/nieuws/steven- ... tat/437271
Drama voor AR: het ene favorietje valt het andere favorietje af! Kleur bekennen, afwegen!