Steven Berghuis
Moderator: mods
-
Re: Steven Berghuis
Fijn dat jij meer weet dan Van Bommel 

All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
das niet zo moeilijk
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
-
Ja ik ook wel, omdat Berghuis van deze drie de enige is de rechtsbuiten kan staan. Want op het middenveld hoef ik hem (ook) niet te zien.Lionel schreef:Als ik moet kiezen tussen Taylor, Berghuis en Klaassen hoop ik dat Taylor en Klaassen vertrekken.
Dat speelt ook zeker mee ja.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑wo aug 16, 2023 7:40 pmJa ik ook wel, omdat Berghuis van deze drie de enige is de rechtsbuiten kan staan. Want op het middenveld hoef ik hem (ook) niet te zien.Lionel schreef:Als ik moet kiezen tussen Taylor, Berghuis en Klaassen hoop ik dat Taylor en Klaassen vertrekken.
IK GELOOF!!!!!!
- Jinne
- Site Admin
Interesse Besiktas zou er weer zijn. Turkse media dus flink korreltje zout. Wel Gio die daar nu coach wordt en met Berghuis gewerkt heeft.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
-
Overschat, op leeftijd, geen leider, kort lontje, peperduur, geen restwaarde. Zijn er ook argumenten om het NIET te laten gaan?
Pijnlijke stats voor Berghuis: https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-e ... te-spelers
Opgeruimd staat netjes. Willen ze Bergwijn er niet bij? Die is deze maand in de bonus.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
Ik denk dat je hem dit jaar nodig hebt, ondanks zijn geringe inbreng. Je hebt niks beters. Maar volgend seizoen moet er doorgeselecteerd worden, te beginnen met Berghuis.
Whitey on the moon.
+1. Triest en frustrerend, maar waar.GangstaRiB schreef: ↑ma jan 22, 2024 9:18 pmIk denk dat je hem dit jaar nodig hebt, ondanks zijn geringe inbreng. Je hebt niks beters. Maar volgend seizoen moet er doorgeselecteerd worden, te beginnen met Berghuis.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
ik verwacht dat AR binnenkort een paaaaaaaginalang topic opent waarin hij ons uitlegt dat Berghuis in alle facetten een topspeler is… 

Al is het die vlagloper van de lange zijde, of van het schip zelf.
WEG met die vervuiler
WEG met die vervuiler
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Maakt goede kans om Eredivisie ranglijst assists aan te voeren wanneer het seizoen voorbij is.
Ik hoor van verschillende kanten dat de reden van de afwezigheid van Berghuis niets te maken heeft met een blessure.
Op zich een vage post maar ik moet zeggen dat ik ook al zo’n gevoel had. Die gast ligt er inmiddels al een maand of twee uit maar volgens mij is er helemaal niks over zijn blessure bekendgemaakt.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Wat zou die reden dan wel zijn? Want dat heb je dan vast ook gehoord.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Cluijffert
Schijnt te maken te hebben met een vrouwelijk bestuurslid, heb ik van horen zeggen. Hij is blijkbaar niet woke genoeg en daarom is de Chanel nr. 5e colonne bezig om de club te zuiveren van testosteron. Maareh, is in vertrouwen gezegd, dus shhhh

I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Berghuis mag niet van zijn vrouw. De bitch!Cluijffert schreef: ↑za apr 13, 2024 5:08 pmSchijnt te maken te hebben met een vrouwelijk bestuurslid, heb ik van horen zeggen. Hij is blijkbaar niet woke genoeg en daarom is de Chanel nr. 5e colonne bezig om de club te zuiveren van testosteron. Maareh, is in vertrouwen gezegd, dus shhhh![]()
IK GELOOF!!!!!!
Wat een insinuatie weer. Wat vertellen al die kanten dan?Alexander schreef:Ik hoor van verschillende kanten dat de reden van de afwezigheid van Berghuis niets te maken heeft met een blessure.