Laten we eerlijk zijn. Is er ooit iemand ook maar een beetje van hem onder de indruk geweest als directeur? Ik geloof best dat hij intern misschien een prima werkverhouding had met het personeel maar zodra hij er moest staan als AD was het altijd zeer moeizaam. Het ging goed zolang het goed ging doordat Overmars en Ten Hag het voldoende voor elkaar hadden op technisch vlak.GangstaRiB schreef: ↑zo nov 19, 2023 2:37 pmJa Sar was letterlijk en figuurlijk ‘op’ nadat de Overmars affaire gespeeld had. En toch moest hij op een of andere manier nog een keer dwars liggen door Kroes buiten te houden. En als je de geruchten mag geloven, ook Bosz (maar daar staat niks over in het boek).
Sar komt er niet goed uit in het boek. Iedereen respecteert hem vanwege z’n carrière, maar had altijd hulp nodig in zijn functie. Zijn rechterhand was commissaris Leen Meijaart die er zelf bijna aan onderdoor is gegaan doordat ie constant (dagelijks) zijn hulp aan Sar moet bieden.![]()
Wat Kroes betreft. Ik hou er niet van om de publiciteit te zoeken terwijl je notabene nog niet eens in functie bent. Al is hij achter de schermen natuurlijk gewoon volop bezig. Hou nou gewoon je mond en regel de dingen zoals het wel moet.
We lijken nu van het ene in het andere uiterste te gaan. Van der Sar die het liefst nooit zichtbaar was en Kroes die het juist opzoekt. Een sterk figuur heeft Ajax wel nodig maar het mag van mij een onsje minder.