Inderdaad, die stuyven heeft nu wel een rekening open staan.Peter schreef:Iemand een idee hoeveel geld Stuyven krijgt om op kop te blijven rijden in de laatste 5 km?![]()
Die hooibaal was heel typisch. Dat is pure pech. Voor de rest lag er nul kans voor TJV om hier tijd goed te maken op Pogi. Die jongen reed op iedere strook bij de eerste 5. Al valt de schade uiteindelijk voor TJV nog mee. Roglic ben je echter wel kwijt, want een schoudertje uit de kom ga je nog wel een aantal dagen voelen. En dat is niet handig met La Planche des Belles Filles op vrijdag. Nee, vrijdag is de Tour beslist.
Overigens kan TJV hier wel enige hoop uit putten. Ze zijn in staat om dit stuk pech nog redelijk te beperken. Want dit was dus wel echt pech.
Het gaat me niet om dat jumbo vandaag tijd verliest. Pogacar fietste vandaag ook gewoon erg sterk. Het gaat me meer om dat pech een enorme grote rol speelt in een rit als deze. Voor het ronde verloop kan dat toch vreselijk slecht uitpakken want niemand zit er op te wachten dat de koers na 3 dagen beslist is.
Roglic is klaar denk ik. Herstellen van een schouder uit de kom doe je niet zo snel. Vond het wel raar dat Ineos zo passief mee aan het rijden was in de achtervolging, die zouden ook naar hebben bij een zo klein mogelijk verschil
Maar nog een keer, wat een koers vandaag. Zo knetterhard over die steentjes, niet normaal