Grinta!

Moderator: mods
Maar Nico plantte ook zijn voet bewust achter de voet van Sanchez. Maar lezing zal inderdaad zijn dat het been van Sanchez de doorgang van Nico verhinderde. Alleen was Nico al aan het tuimelen voordat hij überhaupt bij Sanchez was...
Absoluut maar Tadic deed niet onder.
Ja, zie het nu ook. Heel zwaar is het niet. Dus blijf het mazzel vinden.
Vind ik ook, hoor. Maar moest er wel de slow motion voor terug zien. Daarvoor dacht ik dat er echt niks aan de hand was.
Boeien!!!
Die twee jongens haken toch maar knap aan!
Ja. Telkens Blind vrij. Maar echte kansen... Het was vrij statisch. Mss ook door het ijs in Lille.GangstaRiB schreef: ↑do feb 18, 2021 11:05 pmTactisch weer enorm goed neergezet door ten Hag. Eens?
Ja, terwijl werd gevreesd voor horror-maanden. :-)wimpey schreef: ↑do feb 18, 2021 11:10 pmJa. Telkens Blind vrij. Maar echte kansen... Het was vrij statisch. Mss ook door het ijs in Lille.GangstaRiB schreef: ↑do feb 18, 2021 11:05 pmTactisch weer enorm goed neergezet door ten Hag. Eens?
Met Brobbey kwam er wat anders bij. Explosief.
9 zeges op rij trouwens!
Het heeft even mogen duren maar Ten Hag heeft het inmiddels weer behoorlijk voor elkaar. We hebben sinds de winterstop meerdere keren een zeer behoorlijk Ajax gezien. Nu ook met personele problemen.wimpey schreef: ↑do feb 18, 2021 11:10 pmJa. Telkens Blind vrij. Maar echte kansen... Het was vrij statisch. Mss ook door het ijs in Lille.GangstaRiB schreef: ↑do feb 18, 2021 11:05 pmTactisch weer enorm goed neergezet door ten Hag. Eens?
9 zeges op rij trouwens!
Laten we dat zo houden.
Brobbey is wel een goeie hoor. Eeuwig zonde dat zo’n local lad niet wil blijven.wimpey schreef: ↑do feb 18, 2021 11:10 pmJa. Telkens Blind vrij. Maar echte kansen... Het was vrij statisch. Mss ook door het ijs in Lille.GangstaRiB schreef: ↑do feb 18, 2021 11:05 pmTactisch weer enorm goed neergezet door ten Hag. Eens?
9 zeges op rij trouwens!
Toppie schreef: ↑di feb 16, 2021 10:10 amDit dus !Mano schreef: ↑di feb 16, 2021 9:08 amIk zie Ajax deze tweeluik niet overleven.
De no.1 van Frankrijk (op dit moment) met als sterkste wapen, de counter.
Denk dat we niet veel slechter hadden kunnen treffen
Tadic in de spits zou mijn voorkeur hebben maar EtH denkt daar vaak anders over.
Dat wordt Labyad
Ik normaal ook niet maar we hebben toch een aardige trackrecord als het gaat om uitwedstrijden, bijna niks verloren een keer scoren doet Ajax sowieso... Of we moeten door het ijs zakken , kan ook, het dooit per slot van rekening![]()