En zo bijzonder is die Botman niet, haha.

Moderator: mods
Ah, thanks, ik zat op Mars, dus had de commentator in het begin niet aan. :-)
Misschien had Ten Hag wel moeten starten met Brobbey in de spits?Marillion schreef: ↑do feb 18, 2021 10:53 pmDrie punten mee naar huis. Lekker! Dat zag ik niet meer gebeuren na die blunder van Tagliafico.
Credits voor Ten Hag. Elftal stond goed te spelen. En hij laat zich tenminste niet leiden door emotie maar laat gewoon Brobbey invallen omdat hij denkt dat het de beste keuze is voor het elftal. Met het winnende doelpunt als beloning.![]()
Nummer was van Huntelaar. Die was er nog toen Haller kwam.
Beste scheids ever hahahahahaToppie schreef:Die Schijts spoorde niet
Had gekund, maar dan werd het zo’n zooitje op het veld.mattie schreef:Had Brobbey bij die swalbe niet ff moeten overgeven op Idrissi?
Dat was het alternatief voor als Tadic daar niet was gestart. Maar zo starten was niet gek natuurlijk. Iedereen hier wilde dat ook zo.Historicus schreef: ↑do feb 18, 2021 10:55 pmMisschien had Ten Hag wel moeten starten met Brobbey in de spits?Marillion schreef: ↑do feb 18, 2021 10:53 pmDrie punten mee naar huis. Lekker! Dat zag ik niet meer gebeuren na die blunder van Tagliafico.
Credits voor Ten Hag. Elftal stond goed te spelen. En hij laat zich tenminste niet leiden door emotie maar laat gewoon Brobbey invallen omdat hij denkt dat het de beste keuze is voor het elftal. Met het winnende doelpunt als beloning.![]()
En zonder Mohamed 'El Salvador' Kudus.
Die speelt alleen nog voor zichzelf. Maar vandaag kan ik er mee leven
Met CL bedoel ik uiteraard EL!Historicus schreef: ↑do feb 18, 2021 10:57 pmDe rugnummers voor de CL moesten worden ingediend nadat Huntelaar vertrokken was, toch?
Vergeet onze beste speler Kudus niet.
We hebben die lui vooral weggetikt.