Nee hoor.Cruijff schreef:Waarom bent u zo negatief, meneer?Yopii schreef:Geen van beiden.
U bent toch geen Stevie of Donyel M hater?
Ik denk wel dat je elders betere spelers voor minder kunt krijgen.
Moderator: mods
Nee hoor.Cruijff schreef:Waarom bent u zo negatief, meneer?Yopii schreef:Geen van beiden.
Klopt.WP_Legend schreef:ja maar hetzelfde geldt dan voor elke andere speler in de eredivisie... Misschien dat Tom Beugelsdijk ook een geweldige aanwinst voor Ajax kan zijn!
Yopii schreef:Nee hoor.Cruijff schreef: Waarom bent u zo negatief over Malen en Bergwijn, meneer?
Ik denk wel dat je elders betere spelers voor minder kunt krijgen.
Jij lijkt wel allergisch voor het grote geld en voor het PSV tenue en voor PSV bestuurders en vooral voor mensen als David Endt en Henk Spaan.Yopii schreef:de supporters niet, hè.
Die kunnen zich beter identificeren met een speler van PSV.
Deels waar.bryan schreef:De aankoop van Tadic was een goede. Ik denk dat er zo meer types Tadic in Engeland rondlopen, zo onderin de Premier League en bovenin de Championship. Goede voetballers die niet echt opvallen in Engeland omdat er in Engeland gewoon niet wordt gevoetbald.
Nee hoor, het is mijn geld niet. Ik hoop alleen dat ze bij Ajax met hun beentjes op de grond blijven.Cruijff schreef: Jij lijkt wel allergisch voor het grote geld en voor het PSV tenue en voor PSV bestuurders en vooral voor mensen als David Endt en Henk Spaan.
Lees het boek van Spaan over Nouri maar even: Stevie Bergwijn is, voor zover mogelijk, nog closer met Appie Nouri en zijn familie dan Donny vd Beek.
Ik zit eigenlijk op de lijn-joey. Jeugdspelers die bewust tegen Ajax en voor edsv kiezen, hoef ik niet bij Ajax te zien.De Dominee schreef: Los gezien van het geld: liever Malen of Bergwijn bij Ajax komend seizoen?
Bredere selectie is mooi, maar zorgt ook voor een 'probleem': als we al betere spelers aan kunnen trekken (transfersom, salaris, mickeymouse-competitie als hordes), dan verwachten ze natuurlijk ook te spelen. Die komen niet voor een bijrol in een 'brede selectie' en al helemaal niet voor de bank.wimpey schreef: Het lijkt me trouwens logisch dat de club in winger / snelheid investeert. Je zag dat EtH zich in bochten moest wringen om Neres te vervangen tegen Spurs. Met al dat geld moet de club zorgen voor een bredere selectie.
Tenzij ze een speler voor zich hebben die duidelijk beter is.zeux schreef:
Bredere selectie is mooi, maar zorgt ook voor een 'probleem': als we al betere spelers aan kunnen trekken (transfersom, salaris, mickeymouse-competitie als hordes), dan verwachten ze natuurlijk ook te spelen.
999 schreef:Tja, ik vindt die Bergwijn een typisch Psv counter spitsje, die in mijn ogen nog geen ruk heeft gepresteerd.
Ja, precies is mijn mening.Dat steeds als dan misschien ken ik nu wel van je ... Ik kijk naar wat deze jongen tot nu toe heeft laten zien , en dat is volgens mij nog niet al te veel ..Cruijff schreef:999 schreef:Tja, ik vindt die Bergwijn een typisch Psv counter spitsje, die in mijn ogen nog geen ruk heeft gepresteerd.
Dat is het zicht met de blik van jouw twee ogen.
Als Ajax in een halve finale in een contra counter attack scoort via Bergwijn, via Neres of desnoods via Onana zegt 80% van Europa: wat een geweldige goal, wat spelen ze aanvallend.
Veltman over mogelijke komst Bergwijn:’ 'Waar rook is is vuur' - VTBL
https://www.youtube.com/watch?v=ej6qgyuyhQo
Naam Club
Patrick van Aanholt (Crystal Palace)
Nathan Aké (Bournemouth)
Ryan Babel (Fulham)
Steven Berghuis (Feyenoord)
Steven Bergwijn (PSV)
Marco Bizot (AZ)
Jasper Cillessen (FC Barcelona)
Memphis Depay (Olympique Lyon)
Virgil van Dijk (Liverpool)
Denzel Dumfries (PSV)
Luuk de Jong (PSV)
Terence Kongolo (Huddersfield Town)
Quincy Promes (Sevilla)
Davy Pröpper (Brighton & Hove Albion)
Marten de Roon (Atalanta Bergamo)
Pablo Rosario (PSV)
Kevin Strootman (Olympique Marseille)
Kenny Tete (Olympique Lyon)
Kenneth Vermeer (Feyenoord)
Tonny Vilhena (Feyenoord)
Stefan de Vrij (Internazionale)
Wout Weghorst (VfL Wolfsburg)
Georginio Wijnaldum (Liverpool)
Jeroen Zoet (PSV)
Die speelt bij Inter. Al lijken Miranda en Skriniair de voorkeur te krijgen?Giacomo Puccini schreef:Cillessen (zodra Onana vertrekt) en Pröpper zijn interessant en enigszins haalbaar. Stefan de Vrij zou mogelijk een optie kunnen zijn als De Ligt vertrekt.
Nee, ik snap het wel. Als supporter wil je altijd binding hebben met je club en team. Een elftal/selectie vol met allemaal onbekende Zuid Amerikanen die helemaal niks met Amsterdam of met Ajax te maken hebben, die geen woord Nederlands (of zelfs Engels) spreken en over een jaar of twee weer verder gaan kijken - dat voelt niet goed en dat wil ik als supporter ook echt niet hebben. Als je de afgelopen jaren elftallen van Arsenal of City ziet, waar geen een Engelsman (laat staan Londoner/Manc) in staan - daar schaam je je toch kapot voor als fan?Jöhnk schreef:Het moeten Nederlanders zijn? Wederom wordt een bijzaak tot hoofdzaak verheven.
We zijn allemaal wereldburgers.