Die heeft zich dit seizoen enorm ontwikkeld in die 20 wedstrijden die hij op het hoogste niveau heeft gespeeld!raymon schreef:Hahahaha Gomez verder. Welterusten IH.
Daar kan De Ligt's seizoen natuurlijk niet aan tippen!
Moderator: mods
Die heeft zich dit seizoen enorm ontwikkeld in die 20 wedstrijden die hij op het hoogste niveau heeft gespeeld!raymon schreef:Hahahaha Gomez verder. Welterusten IH.
Begin je het eindelijk door te krijgen?InnerHarbour schreef:PFA Team of the Year
Waar is Hazard? De beste aanvaller van de PL. Progba, heeft misschien 5 behoorlijke wedstrijden gespeeld voor de rest heeft hij onder Morinho lopen muiten of gewandeld. Belachelijk.
Dan hoef ik nog steeds maar weinig van mijn woorden terug te nemen.InnerHarbour schreef:Idioot, de PFA zijn o.a.de spelers zelf die dat elftal kiezen.
Deal.InnerHarbour schreef:Je bent niet te harden met je overdreven reageren en onuitstaanbare arrogantie, maandje negeren is weer het beste.
InnerHarbour schreef:Idioot, de PFA zijn o.a.de spelers zelf die dat elftal kiezen. Je bent niet te harden met je overdreven reageren en onuitstaanbare arrogantie, maandje negeren is weer het beste.
Hij gaat je na de halve finales sowieso negeren. Sterker nog, hij zal zich een tijd niet laten zien na de uitschakeling van Liverpool, de finaleplaats van Ajax en de titel van City. Maar hij komt terug, hij is veel te veel een closet-fan van Ajax om niet te reageren. IH doet mij denken aan zo'n stiekeme homofiel die maar afgeeft op de gayscene, maar ondertussen wel met zichzelf speelt als hij video's van een gaypride ziet.Cruijff schreef:
Deal.![]()
Negeer mij maar een week of 4 of een maand lang tot 26 mei.Neger of negeer me maar volledig.
![]()
Zal voor je wat lastiger worden waar je nu zit, woont, praat en luistert Ajax te negeren.![]()
![]()
En dat lukt je in de regio waar je zo graag heen wilde emigreren vast ook niet.
Hoe minder je van die de gier aantrekt hoe beter Cees. Ik heb het al eerder gezegd, het gaat om de eerstvolgende wedstrijd dat is Barcelona uit voor mij en Spurs uit voor jou. Ik lees dat je naar londen gaatWie kent Cees de Wolf nog? schreef:Het zou mij oprecht teleurstellen als IH wegblijft van het forum, mocht Ajax verder dan Liverpool komen in de CL of m zelfs winnen. Dan is het geen echte grote sterke kerel. Zou Liverpool de CL winnen, al dan niet van Ajax, en/of de landstitel winnen, krijgt ie van mij een felicitatie. (Misschien dat de felicitatie niet metéén na het laatste fluitsignaal van de door Ajax van Liverpool verloren CL-finale komt; maar hij komt wel).
Jup minstens wel 7 of 8 AT'ers represent dacht ik.InnerHarbour schreef:Hoe minder je van die de gier aantrekt hoe beter Cees. Ik heb het al eerder gezegd, het gaat om de eerstvolgende wedstrijd dat is Barcelona uit voor mij en Spurs uit voor jou. Ik lees dat je naar londen gaatWie kent Cees de Wolf nog? schreef:Het zou mij oprecht teleurstellen als IH wegblijft van het forum, mocht Ajax verder dan Liverpool komen in de CL of m zelfs winnen. Dan is het geen echte grote sterke kerel. Zou Liverpool de CL winnen, al dan niet van Ajax, en/of de landstitel winnen, krijgt ie van mij een felicitatie. (Misschien dat de felicitatie niet metéén na het laatste fluitsignaal van de door Ajax van Liverpool verloren CL-finale komt; maar hij komt wel).mooi slachten die argentijn en zijn diversteam wij hebben dat al tweemaal gedaan dit seizoen.
Dat is ie ook niet. Hij is al vaker weggebleven als het niet lekker gaat met Liverpool. En scheld graag met ziektes. Dat zegt veel over je karakter.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Dan is het geen echte grote sterke kerel.
Liep op een prachtige golfbaan in Hexham zodat ik alleen de uitslag heb gezien, 0-1, ik zei het maanden geleden al die verspelen geen punten meer.wimpey schreef:City heeft het weer eens lastig met Burnley. 0-0 bij rust.
Dit dus. Maar Wimpey zal het vast niet gezien hebbenraymon schreef:City had geen kind aan Burnley alleen scoorden ze niet. Meer geluk dan wijsheid aan Burnley kant.
ManUtd voetbalt erg goed maar Chelsea scoort net 1-1 door een blunder (weer) van De Gea.
Ja dus.raymon schreef:Maar hoe weet je dan dat ze het lastig hebben? Alleen vanwege de 0-0?
Zolang ze winnen dan he. Maandenlang niets van hem vernomen over City, I'll wonder why,wimpey schreef:Waarom zou ik naar jouw favo club in Engeland kijken, Rishi?