Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

wimpey

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » vr apr 26, 2019 7:53 am

raymon schreef:Hahahaha Gomez verder. Welterusten IH.
Die heeft zich dit seizoen enorm ontwikkeld in die 20 wedstrijden die hij op het hoogste niveau heeft gespeeld!

Daar kan De Ligt's seizoen natuurlijk niet aan tippen!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr apr 26, 2019 8:09 am

Van die broer van de Gier ben ik niet beter gewend, die weet eigenlijk niet of er lucht of zand in een bal zit maar jij Wim......

k zal het er maar op houden dat je Gomez nog te weinig hebt zien spelen anders zou je ook weten dat hij verder en sneller is dan de Ligt. De Ligt kan een betere verdediger worden als hij uit die Mickey Mouse competitie weg is en wekelijs getest wordt maar dat moeten eerst nog maar eens zien. Liverpool gaat in ieder geval geen 60 miljoen aan de Ligt uitgeven als je Gomez al hebt.
YNWA

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » vr apr 26, 2019 8:30 am

Klap van de molenwiek.. anyway, de aanvoerder van de club die halve finale CL speelt moet inderdaad nog veel leren.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr apr 26, 2019 11:30 am

PFA Team of the Year

Waar is Hazard? De beste aanvaller van de PL. Progba, heeft misschien 5 behoorlijke wedstrijden gespeeld voor de rest heeft hij onder Morinho lopen muiten of gewandeld. Belachelijk.
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » vr apr 26, 2019 11:47 am

InnerHarbour schreef:PFA Team of the Year

Waar is Hazard? De beste aanvaller van de PL. Progba, heeft misschien 5 behoorlijke wedstrijden gespeeld voor de rest heeft hij onder Morinho lopen muiten of gewandeld. Belachelijk.
Begin je het eindelijk door te krijgen? :smile-ajax.gif:
Het gaat in Engeland helemaal niet om liefhebberij en om een goede kijk op voetbal, maar het is continue zelfpijperij en flink in de exposure zetten van posters boys als Pogba in de rijkste, lelijkste, domste en meest overschatte voetbalcompetitie ter wereld. :ajaxsmiley.gif: :ajaxsmiley.gif:

:ajaxscarf.gif:

Ok, ok. ik neem één van de vier bovenstaande stereotyperingen wel weer terug :smile-ajax.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr apr 26, 2019 12:21 pm

Idioot, de PFA zijn o.a.de spelers zelf die dat elftal kiezen. Je bent niet te harden met je overdreven reageren en onuitstaanbare arrogantie, maandje negeren is weer het beste.
YNWA

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » vr apr 26, 2019 12:31 pm

Ik zie dat de spelers mochten stemmen tot 2 april. Toen zaten Pogba en Man United nog in een goede flow. Of de grote sterke jongens zijn kennelijk geen helden in het beoordelen van andere spelers.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » vr apr 26, 2019 12:32 pm

InnerHarbour schreef:Idioot, de PFA zijn o.a.de spelers zelf die dat elftal kiezen.
Dan hoef ik nog steeds maar weinig van mijn woorden terug te nemen.
Hoeveel verstand hebben de spelers van de Premier League er nu van? Zijn snel geïmponeerd door 'poster boys' en door een zogenaamde bonk kracht maar dat is wat anders dan goed voetbal.

Ik neem terug 't voetbal gebeuren in Engeland is zeker niet alleen maar lelijk lelijk lelijk.
Maar het is wel allemaal extreem gehyped, overpriced en overrated en vaak vrij dom.

Beetje vergelijkbaar met Eredivisie spelers die het Arena veld tot beste veld van de competitie kiezen nadat ze net een mooie goal scoorden in dat stadion in een wedstrijd waar hun tegenstander telkens uitgleed.

InnerHarbour schreef:Je bent niet te harden met je overdreven reageren en onuitstaanbare arrogantie, maandje negeren is weer het beste.
Deal. :smile-ajax.gif:
Negeer mij maar een week of 4 of een maand lang tot 26 mei. :ajaxsmiley.gif: Neger of negeer me maar volledig. :drecul.gif:

Zal voor je wat lastiger worden waar je nu zit, woont, praat en luistert Ajax te negeren. :biggrin.gif: :biggrin.gif:
En dat lukt je in de regio waar je zo graag heen wilde emigreren vast ook niet. :666.gif:

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » za apr 27, 2019 7:09 am

InnerHarbour schreef:Idioot, de PFA zijn o.a.de spelers zelf die dat elftal kiezen. Je bent niet te harden met je overdreven reageren en onuitstaanbare arrogantie, maandje negeren is weer het beste.

:drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif: IH die iemand onuitstaanbaar arrogant noemt :drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif:
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » za apr 27, 2019 7:13 am

Cruijff schreef:
Deal. :smile-ajax.gif:
Negeer mij maar een week of 4 of een maand lang tot 26 mei. :ajaxsmiley.gif: Neger of negeer me maar volledig. :drecul.gif:

Zal voor je wat lastiger worden waar je nu zit, woont, praat en luistert Ajax te negeren. :biggrin.gif: :biggrin.gif:
En dat lukt je in de regio waar je zo graag heen wilde emigreren vast ook niet. :666.gif:
Hij gaat je na de halve finales sowieso negeren. Sterker nog, hij zal zich een tijd niet laten zien na de uitschakeling van Liverpool, de finaleplaats van Ajax en de titel van City. Maar hij komt terug, hij is veel te veel een closet-fan van Ajax om niet te reageren. IH doet mij denken aan zo'n stiekeme homofiel die maar afgeeft op de gayscene, maar ondertussen wel met zichzelf speelt als hij video's van een gaypride ziet.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » za apr 27, 2019 10:15 am

Het zou mij oprecht teleurstellen als IH wegblijft van het forum, mocht Ajax verder dan Liverpool komen in de CL of m zelfs winnen. Dan is het geen echte grote sterke kerel. Zou Liverpool de CL winnen, al dan niet van Ajax, en/of de landstitel winnen, krijgt ie van mij een felicitatie. (Misschien dat de felicitatie niet metéén na het laatste fluitsignaal van de door Ajax van Liverpool verloren CL-finale komt; maar hij komt wel).

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za apr 27, 2019 11:43 am

Als Liverpool van Ajax wint dan kwam dat natuurlijk omdat Ajax op 30 procent speelde. :hypocrite.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za apr 27, 2019 3:21 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Het zou mij oprecht teleurstellen als IH wegblijft van het forum, mocht Ajax verder dan Liverpool komen in de CL of m zelfs winnen. Dan is het geen echte grote sterke kerel. Zou Liverpool de CL winnen, al dan niet van Ajax, en/of de landstitel winnen, krijgt ie van mij een felicitatie. (Misschien dat de felicitatie niet metéén na het laatste fluitsignaal van de door Ajax van Liverpool verloren CL-finale komt; maar hij komt wel).
Hoe minder je van die de gier aantrekt hoe beter Cees. Ik heb het al eerder gezegd, het gaat om de eerstvolgende wedstrijd dat is Barcelona uit voor mij en Spurs uit voor jou. Ik lees dat je naar londen gaat :biggthumpup.gif: mooi slachten die argentijn en zijn diversteam wij hebben dat al tweemaal gedaan dit seizoen.
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » za apr 27, 2019 4:37 pm

InnerHarbour schreef:
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Het zou mij oprecht teleurstellen als IH wegblijft van het forum, mocht Ajax verder dan Liverpool komen in de CL of m zelfs winnen. Dan is het geen echte grote sterke kerel. Zou Liverpool de CL winnen, al dan niet van Ajax, en/of de landstitel winnen, krijgt ie van mij een felicitatie. (Misschien dat de felicitatie niet metéén na het laatste fluitsignaal van de door Ajax van Liverpool verloren CL-finale komt; maar hij komt wel).
Hoe minder je van die de gier aantrekt hoe beter Cees. Ik heb het al eerder gezegd, het gaat om de eerstvolgende wedstrijd dat is Barcelona uit voor mij en Spurs uit voor jou. Ik lees dat je naar londen gaat :biggthumpup.gif: mooi slachten die argentijn en zijn diversteam wij hebben dat al tweemaal gedaan dit seizoen.
Jup minstens wel 7 of 8 AT'ers represent dacht ik.
Een beetje het kwaliteitsverschil tussen Liverpool, Bayern en Ajax inschattend, met welke score :666.gif: denk je dat wij Spurs kunnen kloppen IH? 0-7? Bij de Toto heb ik 0-5 ingevuld.

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » zo apr 28, 2019 10:15 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Dan is het geen echte grote sterke kerel.
Dat is ie ook niet. Hij is al vaker weggebleven als het niet lekker gaat met Liverpool. En scheld graag met ziektes. Dat zegt veel over je karakter.
Fans van andere clubs

wimpey

Bericht door wimpey » zo apr 28, 2019 11:13 am

Scheld is met dt. Tip: vervang persoonsvorm door stam van lopen. :biggthumpup.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » zo apr 28, 2019 3:03 pm

City heeft het weer eens lastig met Burnley. 0-0 bij rust.

Lionel

Bericht door Lionel » zo apr 28, 2019 3:44 pm

Kun!
IK GELOOF!!!!!!

raymon
Contacteer:

Bericht door raymon » zo apr 28, 2019 5:16 pm

City had geen kind aan Burnley alleen scoorden ze niet. Meer geluk dan wijsheid aan Burnley kant.

ManUtd voetbalt erg goed maar Chelsea scoort net 1-1 door een blunder (weer) van De Gea.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo apr 28, 2019 5:43 pm

wimpey schreef:City heeft het weer eens lastig met Burnley. 0-0 bij rust.
Liep op een prachtige golfbaan in Hexham zodat ik alleen de uitslag heb gezien, 0-1, ik zei het maanden geleden al die verspelen geen punten meer.

Arsenal is de laatste weken ook aardig van de leg.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » zo apr 28, 2019 6:16 pm

raymon schreef:City had geen kind aan Burnley alleen scoorden ze niet. Meer geluk dan wijsheid aan Burnley kant.

ManUtd voetbalt erg goed maar Chelsea scoort net 1-1 door een blunder (weer) van De Gea.
Dit dus. Maar Wimpey zal het vast niet gezien hebben :headbang.gif:
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » zo apr 28, 2019 6:35 pm

Waarom zou ik naar jouw favo club in Engeland kijken, Rishi?

Dat plastic sjeik-speeltje interesseert me niet. Het voetbal raakt me niet, al vraag ik me af hoe jaarlijks falen in de CL mogelijk is na een investering van een half miljard door jouw Pep.

raymon
Contacteer:

Bericht door raymon » zo apr 28, 2019 6:40 pm

Maar hoe weet je dan dat ze het lastig hebben? Alleen vanwege de 0-0?

wimpey

Bericht door wimpey » zo apr 28, 2019 6:47 pm

raymon schreef:Maar hoe weet je dan dat ze het lastig hebben? Alleen vanwege de 0-0?
Ja dus. :biggthumpup.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo apr 28, 2019 7:08 pm

wimpey schreef:Waarom zou ik naar jouw favo club in Engeland kijken, Rishi?
Zolang ze winnen dan he. Maandenlang niets van hem vernomen over City, I'll wonder why, :blackcat.gif: maar nu de finish in zicht komt en dat ze Liverpool een puntje voorblijven, hop daar is hij weer.

Zelfde patroon gezien bij Atletico en Bayern toen die wonnen, nu ze dat niet meer doen, is Rishi weg. Op het moment dat de arabieren zich terugtrekken of Guardiola Manchester zat is hoor je nooit meer een woord over City van de ultime successupporter. :excited.gif:
YNWA

Plaats reactie