Aankopen SUGGESTIES
Moderator: mods
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Re: Aankopen SUGGESTIES
Misschien niet voor het voetbal dat ze bij Fulham spelen. Lijkt me nog steeds een uitstekende speler voor ons.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Hij zit bij Fulham al 10 wedstrijden niet eens op de bank... Hij zit gewoon op de tribune te verpieteren... en dan denk jij dat een tribuneklant van Fulham goed genoeg is voor Ajax??
Die jongen moet bij een beter team spelen. Of een team dat beter voetbal speelt.
IK GELOOF!!!!!!
-
Timothy Fosu-Mensah speculeert op Twitter over een mogelijke terugkeer naar Ajax. "Wie weet..."
-
Nou, daar zit meer voetbal in dan in die Sinkgraven, zeg.Lionel schreef:Odegaard wel een hele fijne techniek hoor...
Zonder de spelers te willen vergelijken, Sinkgraven stak er bij Heerenveen ook bovenuit.
Sinkgraven is lang geblesseerd geweest en moet bovendien steeds linksback spelen.
Sinkgraven is lang geblesseerd geweest en moet bovendien steeds linksback spelen.
Ödelaard's mogelijkheden reiken ook niet veel verder dan de eredivisie.
Ajax speelde gisteren met 7 middenvelders, vrijwel allemaal van die weekdieren. Als je dan toch een middenvelder haalt, doe eens gek en haal iemand die complementair is aan wat er loopt. Een type als De Roon. Duelkracht, ballen heroveren, inhoud, diepgang. Niet onbelangrijk in het voetbal.
Ajax speelde gisteren met 7 middenvelders, vrijwel allemaal van die weekdieren. Als je dan toch een middenvelder haalt, doe eens gek en haal iemand die complementair is aan wat er loopt. Een type als De Roon. Duelkracht, ballen heroveren, inhoud, diepgang. Niet onbelangrijk in het voetbal.
Zou ik zeker geen verkeerde vinden. Had gehoopt dat Donny dat iets meer zou hebben. Maar die slaapt gewoon bij de tweede goal.wimpey schreef:Ödelaard's mogelijkheden reiken ook niet veel verder dan de eredivisie.
IK GELOOF!!!!!!
"... als ik geen club in Engeland, Spanje, Frankrijk, Duitsland, Italie vind..."Historicus schreef:Timothy Fosu-Mensah speculeert op Twitter over een mogelijke terugkeer naar Ajax. "Wie weet..."
-
Zou een prima aankoop zijn inderdaad, De Roon.wimpey schreef:Ödelaard's mogelijkheden reiken ook niet veel verder dan de eredivisie.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Waarom zou Fosu Mensah nu ineens goed genoeg zijn voor Ajax. Dat is toch opportunistische prietpraat? Hij speelt geen minuut voor Fulham. Volgens mij kom je dan gewoon te kort
- Gezond verstand
Wedden dat hij ze altijd waanzinnig goed heeft gevonden mochten ze ooit naar Liverpool gaan in plaats van naar de echte top.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Wedden dat je ineens feilloos hun achternamen opdreunt als je er € 1.000,— voor krijgt?InnerHarbour schreef:Wie zijn Donny en Nico, die ken ik niet.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
- Gezond verstand
Misschien kiezen ze, gezien hun situatie, voor ervaring in plaats van een jonge jongen. Een beetje Willem II/De Jong verhaal.WP_Legend schreef:Hij zit bij Fulham al 10 wedstrijden niet eens op de bank... Hij zit gewoon op de tribune te verpieteren... en dan denk jij dat een tribuneklant van Fulham goed genoeg is voor Ajax??
Fans van andere clubs
Ken die Shabani niet maar hij zit op de bank bij Bayern vanavond.
IK GELOOF!!!!!!
Leuke speler, heel wat beter dan Dani de Wit of Jurgen Ekkelenkamp. Kan me niet voorstellen dat Bayern hem aan Ajax gaat verkopen voor een zacht prijsje. Bij Bayern zijn ze niet gek.
-
Contract voor een jaar, dus dat zal wel meevallen.Yopii schreef:Leuke speler, heel wat beter dan Dani de Wit of Jurgen Ekkelenkamp. Kan me niet voorstellen dat Bayern hem aan Ajax gaat verkopen voor een zacht prijsje. Bij Bayern zijn ze niet gek.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Vanavond even een avondje Eredivisie gedaan. Begonnen met Fortuna-Heerenveen en daarna NAC-Groningen. En dan let je dus op Pierie, Lammers, Johnsen, Vlap, Sierhuis, Doan en Rits.
Pierie lijkt me een aardige passer, maar is positioneel zwak. Ook slecht in duels. Dikke min.
Lammers is een leuke spits. Dreigend. Wel wat anoniem vaak. Geen Ajax materiaal.
Johnsen is lui. Soms geniaal en soms onbegrepen. Vond hem niet slecht spelen, trouwens. Moet veel dwingender worden.
Vlap. Heel interessant. Mooie touch. Goeie versnelling en prima overzicht. Beste man van de avond.
Sierhuis. Werkt hard, maar voetballend komt hij veel tekort.
Doan bakte er niks van. Veel balverlies en matig in de duels. Viel echt door de mand wat mij betreft.
Rits is niveau Groningen. Leuk talent, maar dat is het dan ook wel.
Ik zou Vlap volgend jaar wel bij AZ willen zien. Ajax is misschien een te grote stap, maar ik zie het wel zitten in die jongen.
Pierie lijkt me een aardige passer, maar is positioneel zwak. Ook slecht in duels. Dikke min.
Lammers is een leuke spits. Dreigend. Wel wat anoniem vaak. Geen Ajax materiaal.
Johnsen is lui. Soms geniaal en soms onbegrepen. Vond hem niet slecht spelen, trouwens. Moet veel dwingender worden.
Vlap. Heel interessant. Mooie touch. Goeie versnelling en prima overzicht. Beste man van de avond.
Doan bakte er niks van. Veel balverlies en matig in de duels. Viel echt door de mand wat mij betreft.
Ik zou Vlap volgend jaar wel bij AZ willen zien. Ajax is misschien een te grote stap, maar ik zie het wel zitten in die jongen.
- Ajaciedjuh
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Peter schreef:Vanavond even een avondje Eredivisie gedaan. Begonnen met Fortuna-Heerenveen en daarna NAC-Groningen. En dan let je dus op Pierie, Lammers, Johnsen, Vlap, Sierhuis, Doan en Rits.

Een beetje het beeld wat ik al had. Alleen Sierhuis vind ik voetballend niet zo zwak als velen hem voor doen komen.
Wie is Rits trouwens? Broertje van Mats?

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Haha die ja. 

Geen van allen. Pierie vind ik een 'verdediger' à la Blind. Doan zal commercieel interessant zijn, kan ook wel wat, maar dat niveau moet Ajax zelf opleiden.Peter schreef:Vanavond even een avondje Eredivisie gedaan. Begonnen met Fortuna-Heerenveen en daarna NAC-Groningen. En dan let je dus op Pierie, Lammers, Johnsen, Vlap, Sierhuis, Doan en Rits.
Ik zie het liefst dat Ajax een échte CV en een échte VM haalt. Gaat de Ajax-opleiding wel lekker? Ik betwijfel het, wanneer ik JA en dat betonvoetbal van Heitinga zie. Opleiden is voor Ajax veel belangrijker dan aankopen. Zou het moeten zijn i.i.g.
Eens, dat zou de grootste prioriteit moeten zijn. De huidige hoofd jeugdopleiding zit daar niet voor zijn kwaliteit, maar omdat hij niet moeilijk doet en in het goede kamp zit. Onbegrijpelijk.
ooh god, daar zijn de opleiding huilers weer
als er niet elke week een Sneijder of een de Ligt uitrolt, zijn ze ontevreden.
Dat lijstje dat genoemd wordt, is allemaal te licht en niet het aankopen waard. (mijn optiek)
Sterker nog die heb je gewoon in je opleiding. En ook zij krijgen de kans niet omdat ze nu eenmaal te licht zijn.
ff voor de duidelijkheid
Je kan opleiden tot je een ons weegt maar je gaat echt niet elk jaar een topper presenteren.
je wilt een goeie CV? Naast de Ligt verbleekt iedereen de aankomende jaren.
Daarnaast kan je niet bepalen wie mentaal de juiste stappen maakt om er op een gegeven moment te staan.
Gravenberch misschien? maar misschien ook niet, talent genoeg maar is hij mentaal sterk genoeg? of veranderd hij in een Bazoer? Dat deel kan je niet opleiden dat is invloed van buiten af.
daarnaast snap ik die drang naar een dozijn talenten niet. Als iets is gebleken is dat een dozijn talenten veels te grillig zijn in een wedstrijd. Kunnen helemaal niet wekelijks brengen wat ze moeten brengen.
maar dat is allemaal voor een andere topic dan aankoop suggesties

als er niet elke week een Sneijder of een de Ligt uitrolt, zijn ze ontevreden.
Dat lijstje dat genoemd wordt, is allemaal te licht en niet het aankopen waard. (mijn optiek)
Sterker nog die heb je gewoon in je opleiding. En ook zij krijgen de kans niet omdat ze nu eenmaal te licht zijn.
ff voor de duidelijkheid
Je kan opleiden tot je een ons weegt maar je gaat echt niet elk jaar een topper presenteren.
je wilt een goeie CV? Naast de Ligt verbleekt iedereen de aankomende jaren.
Daarnaast kan je niet bepalen wie mentaal de juiste stappen maakt om er op een gegeven moment te staan.
Gravenberch misschien? maar misschien ook niet, talent genoeg maar is hij mentaal sterk genoeg? of veranderd hij in een Bazoer? Dat deel kan je niet opleiden dat is invloed van buiten af.
daarnaast snap ik die drang naar een dozijn talenten niet. Als iets is gebleken is dat een dozijn talenten veels te grillig zijn in een wedstrijd. Kunnen helemaal niet wekelijks brengen wat ze moeten brengen.
maar dat is allemaal voor een andere topic dan aankoop suggesties

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!