Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

InnerHarbour

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » vr jan 04, 2019 9:18 am

Lionel schreef:Haha vertel.. Wat deed hij allemaal fout?
Hoe meer hij zupt hoe meer hij gaat praten en in je persoonlijke ruimte komt. :smallgrin.gif:
YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » vr jan 04, 2019 9:35 am

Mr. Ajax schreef: Hilarisch om je posts van tijdens de wedstrijd nu terug te lezen. Je had/hebt een duidelijke voorkeur voor Liverpool en dan probeer je kost wat het kost je gelijk te halen. Liverpool kreeg gisteren namelijk geen poot aan de grond tegen City.
Uh huh. Ik vind City geen goede ploeg. Qua team sla ik Liverpool veel hoger aan. Je laatste zin in deze quote neem ik ter kennisgeving aan, de eerste trouwens ook. :smallgrin.gif:

Ik zat (persoonlijk) op de 1-2 te wachten (met Fabinho i.p.v. Milner had Liverpool controle over het middenveld), maar toen counterde City naar de 2-1. Liverpool's rechter verdedigingsblok (IH's golden boy TTA en m.n. Lovren) was de achilleshiel.

Ref Clattenburg vond de lunge van Kompany rood: https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... Salah.html

Dit is ook gewoon rood natuurlijk. Een ongecontroleerde sprong, noppen naar voren. City had deze pot meer mazzel, ook al doordat de mooiste aanval van de wedstrijd op de paal eindigde.

elliquido

Bericht door elliquido » vr jan 04, 2019 9:39 am

Was zeker in de tweede helft geweldig om te kijken. Van Gaal analyseerde dat city hoog verdedigde , op de middenlijn, en daardoor meer ruimte in de rug moest verdedigen. Liverpool deed dat niet hoog. Het was dus voor city moeilijker om aan te vallen en te verdedigen. Na de 1-0 en vooral 2-1 ging Liverpool hoog en zag je het gevaar van de ruimtes in de rug ( met sterling en sane werden de backs eruit gelopen )

Enfin. Mooie wedstrijd en the league is iets spannender.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Lionel

Bericht door Lionel » vr jan 04, 2019 9:43 am

wimpey schreef:
Mr. Ajax schreef: Hilarisch om je posts van tijdens de wedstrijd nu terug te lezen. Je had/hebt een duidelijke voorkeur voor Liverpool en dan probeer je kost wat het kost je gelijk te halen. Liverpool kreeg gisteren namelijk geen poot aan de grond tegen City.
Uh huh. Ik vind City geen goede ploeg. Qua team sla ik Liverpool veel hoger aan. Je laatste zin in deze quote neem ik ter kennisgeving aan, de eerste trouwens ook. :smallgrin.gif:

Ik zat (persoonlijk) op de 1-2 te wachten (met Fabinho i.p.v. Milner had Liverpool controle over het middenveld), maar toen counterde City naar de 2-1. Liverpool's rechter verdedigingsblok (IH's golden boy TTA en m.n. Lovren) was de achilleshiel.

Ref Clattenburg vond de lunge van Kompany rood: https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... Salah.html

Dit is ook gewoon rood natuurlijk. Een ongecontroleerde sprong, noppen naar voren. City had deze pot meer mazzel, ook al doordat de mooiste aanval van de wedstrijd op de paal eindigde.
Was zeker een mooie aanval.

Maar City had toch kansen genoeg, Wimpey?

Silva in de eerste helft, Aguero in de tweede helft.

Controle van Liverpool heb ik niet echt gezien. Heel even rond de gelijkmaker.

Maar over slechte backs gesproken... Die van Liverpool werden aan gort gespeeld he..
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr jan 04, 2019 9:47 am

wimpey schreef:Ik zat (persoonlijk) op de 1-2 te wachten (met Fabinho i.p.v. Milner had Liverpool controle over het middenveld), maar toen counterde City naar de 2-1. Liverpool's rechter verdedigingsblok (IH's golden boy TTA en m.n. Lovren) was de achilleshiel.
Persoonlijk vond ik onze linkerkant het minste en met name Mané en Milner. Sowieso ben ik geen fan van het middenveld Henderson, Wijnaldum, Milner en begrijp dan ook niet dat hij daar zo op terugvalt in dit soort wedstrijden. Je zag dat het een stuk beter werd met Fabinho en Milner/Mané eruit. Salah diep, Firmino iets zakken en de linkerkant oplaten voor de opkomende Robinson.

Je loopt tegen een counter op die met geluk via de paal erinloopt kan gebeuren, de gelukkigste heeft gewonnen.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » vr jan 04, 2019 10:01 am

De sterkste heeft verdiend gewonnen met wat geluk.

Overigens gewoon een prachtige wedstrijd. Genoten!

Wordt een mooie titelstrijd. Lijkt me dat in de FA Cup het b-elftal wordt opgesteld?
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr jan 04, 2019 10:05 am

Guardiola vindt het goed voor de PL dat City gewonnen heeft. :drecul.gif: Iemand die hypocriet vorig seizoen gehoord toen hij een straatlengte voorstond dat het niet goed voor de PL was?
YNWA

zeux

Bericht door zeux » vr jan 04, 2019 10:16 am

Het lijkt mij toch dat Liverpool dit - ook nog met vier punten voor - moet gaan redden.

Liverpool en Man City moeten beiden nog naar Man United.
Man City krijgt Arsenal, Spurs en Chelsea thuis.
Liverpool krijgt alleen Spurs en Chelsea nog thuis, lichter programma dus.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

columbus

Bericht door columbus » vr jan 04, 2019 10:46 am

Nou, het zou ontzettend leuk zijn als Liverpool kampioen zou worden. Maar een uitgemaakte zaak is dat natuurlijk absoluut niet. Het drukke programma hakt er daar ook gewoon in en op een mindere dag kan iedere topploeg zomaar tegen puntverlies aanlopen. Het is nog een lang seizoen.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » vr jan 04, 2019 11:04 am

InnerHarbour schreef: Je loopt tegen een counter op die met geluk via de paal erinloopt kan gebeuren, de gelukkigste heeft gewonnen.
:smallgrin.gif: :aai.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

wimpey

Bericht door wimpey » vr jan 04, 2019 11:06 am

Lionel schreef: Maar City had toch kansen genoeg, Wimpey?
Oh echt? Hoeveel ballen heeft City op het houtwerk of tussen de palen weten te krijgen? Kan me er 2 herinneren...

Ik vond het verschil tussen Mané en Sané wel groot.

Backs van Liverpool hadden het defensief lastig, maar die kunnen wel voetballen. Dat zag je bij de goal. TTA met pass op Robertson, die 'm keurig neerlegde voor Firmino.

Dat doen die kneuzerige backs van City ze niet na.

Liverpool trekt dit wel over de streep, op voorwaarde dat ze niet te vaak een beroep op die Lovren hoeven te doen. Zou me niets verbazen wanneer Klopp 'all in' voor De Ligt gaat.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr jan 04, 2019 11:11 am

Lionel schreef:Lijkt me dat in de FA Cup het b-elftal wordt opgesteld?
Ik verwacht dat van Dijk rust krijgt, die heeft tot nu toe alles meegedaan.

Mignolet laten keepen,

Clyne en Moreno fullback. Caballero en Phillips CB.

Lallana, Jones, Camacho en Keïta op het middenveld

Sturridge Origi voorin zou zomaar kunnen maandag. :biggrin.gif:

Ik wil liever niet dat hij de FA cup laat lopen maar als wij eruit gaan lig ik er niet wakker van.
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr jan 04, 2019 11:13 am

wimpey schreef:Zou me niets verbazen wanneer Klopp 'all in' voor De Ligt gaat.
Mij wel, Joe Gomez is verder dan de Ligt.
YNWA

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » vr jan 04, 2019 11:20 am

Raar dat niemand buiten Engeland over Gomez praat maar wel over De Ligt. In Engeland verdedigen is zoveel makkelijker, dat blijkt wel wanneer Engelse teams tegen buitenlandse teams spelen. Hoeveel punten ook alweer in de CL IH?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » vr jan 04, 2019 11:34 am

raymon schreef:Raar dat niemand buiten Engeland over Gomez praat maar wel over De Ligt. In Engeland verdedigen is zoveel makkelijker, dat blijkt wel wanneer Engelse teams tegen buitenlandse teams spelen. Hoeveel punten ook alweer in de CL IH?
Maar dat lag weer aan de scheidsrechters en het geluk van de tegenstanders, raymon.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

wimpey

Bericht door wimpey » vr jan 04, 2019 11:37 am

InnerHarbour schreef:
wimpey schreef:Zou me niets verbazen wanneer Klopp 'all in' voor De Ligt gaat.
Mij wel, Joe Gomez is verder dan de Ligt.
Verder van huis misschien. Waar was ie gisteren? Sta ja ineens met niveau Southampton naast Van Dijk (die wel sterk speelde). :excited.gif:

raymon
Contacteer:

Bericht door raymon » vr jan 04, 2019 11:38 am

Oh ja sorry. De hele wereld is tegen Liverpool. Hiep hiep hoi.

Lionel

Bericht door Lionel » vr jan 04, 2019 11:49 am

InnerHarbour schreef:
Lionel schreef:Lijkt me dat in de FA Cup het b-elftal wordt opgesteld?
Ik verwacht dat van Dijk rust krijgt, die heeft tot nu toe alles meegedaan.

Mignolet laten keepen,

Clyne en Moreno fullback. Caballero en Phillips CB.

Lallana, Jones, Camacho en Keïta op het middenveld

Sturridge Origi voorin zou zomaar kunnen maandag. :biggrin.gif:

Ik wil liever niet dat hij de FA cup laat lopen maar als wij eruit gaan lig ik er niet wakker van.
Liverpool is goed. Maar die kunnen het niet aan op drie vlakken. Dan zou ik de FA lekker laten. Daar kan je toch ook niet tevreden mee zijn als je die alleen wint?

@Wimpey: Kansen van David Silva en Aguero waren toch gigantisch groot? Dat de bal niet op de paal terecht of op het goal terecht komt doet daar toch niks aan af?
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr jan 04, 2019 11:56 am

wimpey schreef:Verder van huis misschien. Waar was ie gisteren? Sta ja ineens met niveau Southampton naast Van Dijk (die wel sterk speelde). :excited.gif:
Gomez kan alles wat de Ligt ook kan maar daarnaast heeft ook meer ervaring en is sneller, Lovren als vervanger, Gomez is geblesseerd, is ook prima. Liverpool heeft de Ligt absoluut niet nodig. We hebben er één die beter is -Gomez- en Lovren is gelijkwaardig.
YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » vr jan 04, 2019 12:00 pm

InnerHarbour schreef:
wimpey schreef:Verder van huis misschien. Waar was ie gisteren? Sta ja ineens met niveau Southampton naast Van Dijk (die wel sterk speelde). :excited.gif:
Gomez kan alles wat de Ligt ook kan maar daarnaast heeft ook meer ervaring en is sneller, Lovren als vervanger, Gomez is geblesseerd, is ook prima. Liverpool heeft de Ligt absoluut niet nodig. We hebben er één die beter is -Gomez- en Lovren is gelijkwaardig.
Hoeveel pints heb je weggetikt gister? Lovren gelijkwaardig aan De Ligt?

Lionel

Bericht door Lionel » vr jan 04, 2019 12:04 pm

InnerHarbour schreef:
HAHAHAHAHA
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr jan 04, 2019 12:09 pm

Goh de ajax fanboys zijn het er niet mee eens wat een verrassing :drecul.gif:
YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » vr jan 04, 2019 12:22 pm

InnerHarbour schreef:Goh de ajax fanboys zijn het er niet mee eens wat een verrassing :drecul.gif:
Lovren zat er bij beide goals niet echt lekker bij gisteren he. Bij de eerste staat ie regelrecht te slapen.

Klopp zou balen als een stier wanneer ie Lovren zou moeten vervangen door De Ligt. :hypocrite.gif:

raymon
Contacteer:

Bericht door raymon » vr jan 04, 2019 12:25 pm

En dan vraagt IH af waarom we hem niet serieus nemen.

wimpey

Bericht door wimpey » vr jan 04, 2019 12:29 pm

Lionel schreef: @Wimpey: Kansen van David Silva en Aguero waren toch gigantisch groot? Dat de bal niet op de paal terecht of op het goal terecht komt doet daar toch niks aan af?
City kwam na rust slechts tot kansen via de counter. Tot zover die dominantie... :excited.gif:

Anyway, de een ziet dit, de ander dat. Ik schat Liverpool hoger in. Wanneer ik zie wat Pep heeft mogen investeren, dan stel ik vast dat er nog steeds geen goed team staat. Wanneer ik die achterhoede zie, bekruipt me het gevoel dat het jammer is dat Ajax niet tegen City geloot heeft. Die lui winnen 2 keer niet van Lyon he, zo goed zijn ze niet.

Plaats reactie