Hoe meer hij zupt hoe meer hij gaat praten en in je persoonlijke ruimte komt.Lionel schreef:Haha vertel.. Wat deed hij allemaal fout?

Moderator: mods
Hoe meer hij zupt hoe meer hij gaat praten en in je persoonlijke ruimte komt.Lionel schreef:Haha vertel.. Wat deed hij allemaal fout?
Uh huh. Ik vind City geen goede ploeg. Qua team sla ik Liverpool veel hoger aan. Je laatste zin in deze quote neem ik ter kennisgeving aan, de eerste trouwens ook.Mr. Ajax schreef: Hilarisch om je posts van tijdens de wedstrijd nu terug te lezen. Je had/hebt een duidelijke voorkeur voor Liverpool en dan probeer je kost wat het kost je gelijk te halen. Liverpool kreeg gisteren namelijk geen poot aan de grond tegen City.
Was zeker een mooie aanval.wimpey schreef:Uh huh. Ik vind City geen goede ploeg. Qua team sla ik Liverpool veel hoger aan. Je laatste zin in deze quote neem ik ter kennisgeving aan, de eerste trouwens ook.Mr. Ajax schreef: Hilarisch om je posts van tijdens de wedstrijd nu terug te lezen. Je had/hebt een duidelijke voorkeur voor Liverpool en dan probeer je kost wat het kost je gelijk te halen. Liverpool kreeg gisteren namelijk geen poot aan de grond tegen City.![]()
Ik zat (persoonlijk) op de 1-2 te wachten (met Fabinho i.p.v. Milner had Liverpool controle over het middenveld), maar toen counterde City naar de 2-1. Liverpool's rechter verdedigingsblok (IH's golden boy TTA en m.n. Lovren) was de achilleshiel.
Ref Clattenburg vond de lunge van Kompany rood: https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... Salah.html
Dit is ook gewoon rood natuurlijk. Een ongecontroleerde sprong, noppen naar voren. City had deze pot meer mazzel, ook al doordat de mooiste aanval van de wedstrijd op de paal eindigde.
Persoonlijk vond ik onze linkerkant het minste en met name Mané en Milner. Sowieso ben ik geen fan van het middenveld Henderson, Wijnaldum, Milner en begrijp dan ook niet dat hij daar zo op terugvalt in dit soort wedstrijden. Je zag dat het een stuk beter werd met Fabinho en Milner/Mané eruit. Salah diep, Firmino iets zakken en de linkerkant oplaten voor de opkomende Robinson.wimpey schreef:Ik zat (persoonlijk) op de 1-2 te wachten (met Fabinho i.p.v. Milner had Liverpool controle over het middenveld), maar toen counterde City naar de 2-1. Liverpool's rechter verdedigingsblok (IH's golden boy TTA en m.n. Lovren) was de achilleshiel.
InnerHarbour schreef: Je loopt tegen een counter op die met geluk via de paal erinloopt kan gebeuren, de gelukkigste heeft gewonnen.
Oh echt? Hoeveel ballen heeft City op het houtwerk of tussen de palen weten te krijgen? Kan me er 2 herinneren...Lionel schreef: Maar City had toch kansen genoeg, Wimpey?
Ik verwacht dat van Dijk rust krijgt, die heeft tot nu toe alles meegedaan.Lionel schreef:Lijkt me dat in de FA Cup het b-elftal wordt opgesteld?
Mij wel, Joe Gomez is verder dan de Ligt.wimpey schreef:Zou me niets verbazen wanneer Klopp 'all in' voor De Ligt gaat.
Maar dat lag weer aan de scheidsrechters en het geluk van de tegenstanders, raymon.raymon schreef:Raar dat niemand buiten Engeland over Gomez praat maar wel over De Ligt. In Engeland verdedigen is zoveel makkelijker, dat blijkt wel wanneer Engelse teams tegen buitenlandse teams spelen. Hoeveel punten ook alweer in de CL IH?
Verder van huis misschien. Waar was ie gisteren? Sta ja ineens met niveau Southampton naast Van Dijk (die wel sterk speelde).InnerHarbour schreef:Mij wel, Joe Gomez is verder dan de Ligt.wimpey schreef:Zou me niets verbazen wanneer Klopp 'all in' voor De Ligt gaat.
Liverpool is goed. Maar die kunnen het niet aan op drie vlakken. Dan zou ik de FA lekker laten. Daar kan je toch ook niet tevreden mee zijn als je die alleen wint?InnerHarbour schreef:Ik verwacht dat van Dijk rust krijgt, die heeft tot nu toe alles meegedaan.Lionel schreef:Lijkt me dat in de FA Cup het b-elftal wordt opgesteld?
Mignolet laten keepen,
Clyne en Moreno fullback. Caballero en Phillips CB.
Lallana, Jones, Camacho en Keïta op het middenveld
Sturridge Origi voorin zou zomaar kunnen maandag.![]()
Ik wil liever niet dat hij de FA cup laat lopen maar als wij eruit gaan lig ik er niet wakker van.
Gomez kan alles wat de Ligt ook kan maar daarnaast heeft ook meer ervaring en is sneller, Lovren als vervanger, Gomez is geblesseerd, is ook prima. Liverpool heeft de Ligt absoluut niet nodig. We hebben er één die beter is -Gomez- en Lovren is gelijkwaardig.wimpey schreef:Verder van huis misschien. Waar was ie gisteren? Sta ja ineens met niveau Southampton naast Van Dijk (die wel sterk speelde).
Hoeveel pints heb je weggetikt gister? Lovren gelijkwaardig aan De Ligt?InnerHarbour schreef:Gomez kan alles wat de Ligt ook kan maar daarnaast heeft ook meer ervaring en is sneller, Lovren als vervanger, Gomez is geblesseerd, is ook prima. Liverpool heeft de Ligt absoluut niet nodig. We hebben er één die beter is -Gomez- en Lovren is gelijkwaardig.wimpey schreef:Verder van huis misschien. Waar was ie gisteren? Sta ja ineens met niveau Southampton naast Van Dijk (die wel sterk speelde).
HAHAHAHAHAInnerHarbour schreef:Gomez kan alles wat de Ligt ook kan maar daarnaast heeft ook meer ervaring en is sneller, Lovren als vervanger, Gomez is geblesseerd, is ook prima. Liverpool heeft de Ligt absoluut niet nodig. We hebben er één die beter is -Gomez- en Lovren is gelijkwaardig.wimpey schreef:Verder van huis misschien. Waar was ie gisteren? Sta ja ineens met niveau Southampton naast Van Dijk (die wel sterk speelde).
Lovren zat er bij beide goals niet echt lekker bij gisteren he. Bij de eerste staat ie regelrecht te slapen.InnerHarbour schreef:Goh de ajax fanboys zijn het er niet mee eens wat een verrassing
City kwam na rust slechts tot kansen via de counter. Tot zover die dominantie...Lionel schreef: @Wimpey: Kansen van David Silva en Aguero waren toch gigantisch groot? Dat de bal niet op de paal terecht of op het goal terecht komt doet daar toch niks aan af?