Wat is er geworden van .... (deel II)

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

elliquido

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door elliquido » vr nov 02, 2018 11:56 am

Het is gewoon zwaar kut dat al die 16 en 17 jarige talenten vertrekken. Toch zo triest dat bij munchen, united ,
herta, arsenal , Chelsea en zelfs godbetert Liverpool en Leeds :ajaxsmiley.gif: nederlandse toptalenten rondlopen.

https://www.voetbalzone.nl/inbeeld.asp?uid=326904#1
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » zo nov 04, 2018 8:09 pm

Marcel Keizer in beeld als hoofdcoach van Sporting Portugal. Zojuist door Aad de Mos verteld in Rondo.
Whitey on the moon.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » zo nov 04, 2018 9:02 pm

Stond vanochtend al op VI.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » zo nov 04, 2018 10:10 pm

Mr. Ajax schreef:Stond vanochtend al op VI.
Ooww... :blush.gif:
Whitey on the moon.

Historicus

Bericht door Historicus » zo nov 04, 2018 10:17 pm

Van der Vaart stopt per direct als profvoetballer vanwege blessureleed. Hij heeft het zelf bekend gemaakt. Had namelijk geen zin in revalideren omdat dan de lol er wel van af zou zijn ...

Historicus

Bericht door Historicus » zo nov 04, 2018 10:18 pm

GangstaRiB schreef:

Conclusie: De Mos kan lezen.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo nov 04, 2018 10:48 pm

Historicus schreef:Van der Vaart stopt per direct als profvoetballer vanwege blessureleed. Hij heeft het zelf bekend gemaakt. Had namelijk geen zin in revalideren omdat dan de lol er wel van af zou zijn ...
Eigenlijk was hij een tijdje geleden al gestopt. Maar dit lijkt me een verstandige beslissing.

Ik heb regelmatig genoten van zijn enorme talent. Heeft er eigenlijk te weinig uitgehaald maar als je bij Ajax, Real Madrid, HSV en Tottenham hebt gespeeld heb je, samen met een aantal eindtoernooien, toch een mooie loopbaan gehad.
Nil volentibus arduum

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma nov 05, 2018 7:27 am

Historicus schreef:
GangstaRiB schreef:

Conclusie: De Mos kan lezen.
Dat is te kort door de bocht. Misschien kent hij iemand die kan lezen, die het hem vervolgens verteld heeft.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma nov 05, 2018 10:18 am

Historicus schreef:Van der Vaart stopt per direct als profvoetballer vanwege blessureleed. Hij heeft het zelf bekend gemaakt. Had namelijk geen zin in revalideren omdat dan de lol er wel van af zou zijn ...
Hij wil trainer worden, waarom zie ik een Mario Been in de dop voor mij?
YNWA

Gaizka1985

Bericht door Gaizka1985 » ma nov 05, 2018 10:54 am

Marillion schreef:
Eigenlijk was hij een tijdje geleden al gestopt. Maar dit lijkt me een verstandige beslissing.

Ik heb regelmatig genoten van zijn enorme talent. Heeft er eigenlijk te weinig uitgehaald maar als je bij Ajax, Real Madrid, HSV en Tottenham hebt gespeeld heb je, samen met een aantal eindtoernooien, toch een mooie loopbaan gehad.
Een uniek talent, als hij de discipline en toewijding van iemand als Ronaldo had gehad... Desondanks een prachtige speler en carrière :biggthumpup.gif:

Sandro

Bericht door Sandro » ma nov 05, 2018 11:12 am

InnerHarbour schreef:
Ik hoorde hem vanmorgen op de radio zeggen dat hij in ieder geval zijn papieren wil halen. Maar hij weet niet zeker of hij er wat mee gaat doen.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

elliquido

Bericht door elliquido » ma nov 05, 2018 12:26 pm

Even sentimenteel

https://www.youtube.com/watch?v=23DKxheF__Y

nummer 3 vind ik eigenlijk het mooist :-)

maar ook.. te pijnlijk dat uitverdedigen, ik kan er nog steeds niet naar kijken

[url][/https://www.youtube.com/watch?v=5GrITslMjmwurl]
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » ma nov 05, 2018 2:27 pm

InnerHarbour schreef:
Been heeft nog wat succes gehad bij die wannabe feyenoorders in Nijmegen. Ik zie dat VdV niet lukken, die is veel te lief en bovendien niet in staat zichzelf optimaal te motiveren en het beste uit zichzelf te halen, laat staan uit anderen.

Ik zie in hem wel een leuke techniektrainer voor de middenbouw, of trainer van de jongste jeugd wanneer plezier nog voorop staat.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » ma nov 05, 2018 6:58 pm

Gaizka1985 schreef:
Marillion schreef:
Een uniek talent, als hij de discipline en toewijding van iemand als Ronaldo had gehad... Desondanks een prachtige speler en carrière :biggthumpup.gif:
Henry Schut van NOS Studio Sport leest mee op dit forum :smallgrin.gif: want die legde hem bij 't Sportjournaal exact hetzelfde voor.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma nov 05, 2018 7:41 pm

Het is altijd lastig om spelers te vergelijken. Maar in al die jaren als stadionbezoeker is hij denk ik het grootste talent dat ik heb zien doorbreken. Technisch zo begaafd en op zeer jonge leeftijd ook al direct de leiding nemen in een echt heel matig elftal.

Op basis daarvan denk ik ook wel eens dat er meer in had gezeten. Maar de capaciteit om er veel voor te doen én er nog meer voor te laten is nu eenmaal ook niet iedereen gegeven.
Nil volentibus arduum

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » ma nov 05, 2018 11:36 pm

Klopt, hij had meer talent dan Sneijder. Sneijder werkte alleen een stuk harder en heeft een betere carrière gehad.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di nov 06, 2018 7:55 am

Ik heb dan ook veel meer met Sneijdertje dan van der Vaart die ik eigenlijk niet meer dan een luiwammes vind die parasiteert op zijn talent.
YNWA

Iniesta

Bericht door Iniesta » di nov 06, 2018 9:39 am

Nee Sneijder was een voorbeeldige prof die zn tijd bij Madrid fantastisch doorkwam en niet door van Gaal geprikkeld hoefde te worden om fysiek klaar te zijn voor een wk.

Op beide is qua prof genoeg op aan te merken, vond vd vaart wel veel mooiere voetballer en liet het totale team beter voetballen

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » di nov 06, 2018 10:56 am

Sneijder gebruikte de prikkel wel om fitter dan ooit te worden, Van der Vaart kreeg ook signalen genoeg maar ging dan frikadellen eten
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » di nov 06, 2018 11:19 am

Iniesta schreef:Nee Sneijder was een voorbeeldige prof die zn tijd bij Madrid fantastisch doorkwam en niet door van Gaal geprikkeld hoefde te worden om fysiek klaar te zijn voor een wk.

Op beide is qua prof genoeg op aan te merken, vond vd vaart wel veel mooiere voetballer en liet het totale team beter voetballen
Dat Sneijder ook geen top-prof was betekent natuurlijk niet dat hij niet een betere prof was ivm Van der Vaart. Dat was ie wel degelijk.

Maar Vaart is sinds jonge leeftijd een held van me geweest. Op mijn allereerste Ajax shirt stond Witschge achterop, en op mijn tweede Litmanen, maar Van der Vaart was zonder twijfel de eerste echte superster (want dat was ie in zijn eerste paar jaartjes echt wel) die ik bij Ajax meemaakte. Heb ook nog altijd een zwak voor hem.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gaizka1985

Bericht door Gaizka1985 » wo nov 07, 2018 6:34 am

WP_Legend schreef:Klopt, hij had meer talent dan Sneijder. Sneijder werkte alleen een stuk harder en heeft een betere carrière gehad.
Eigenlijk had Sneijder maar 1 echt topjaar, 2010. Waarin hij alles won met Inter en op het WK erg goed speelde en veel goals maakte. Voor de rest was zijn carrière toch ook niet zo veel beter dan die van van der Vaart?

Die periode bij Spurs was mooi, met o.a. Modric & Bale samen.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo nov 07, 2018 8:22 am

En wanneer heeft die luiwammes zo'n topjaar gehad? Bij Spurs speelde hij 65 minuten dan kon hij het niet meer aanlopen. Talent verkwanseld door een kut mentaliteit.
YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » wo nov 07, 2018 12:57 pm

Ik vond VDV eerlijk gezegd vanaf z'n seizoen 2003/04 al langzaam minder en minder worden. Hoe oud was ie toen, 21 ofzo?

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » wo nov 07, 2018 1:16 pm

ja klopt in zijn laatste jaar bij Ajax was hij langszaamaan door Sneijder voorbijgestreefd... hij ging ook niet voor niets naar een subtopper als HSV toe.

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » wo nov 07, 2018 2:39 pm

WP_Legend schreef:ja klopt in zijn laatste jaar bij Ajax was hij langszaamaan door Sneijder voorbijgestreefd... hij ging ook niet voor niets naar een subtopper als HSV toe.
oh oh, taalfout. Wacht maar tot Wimpey het ziet.
Fans van andere clubs

Plaats reactie