herta, arsenal , Chelsea en zelfs godbetert Liverpool en Leeds

https://www.voetbalzone.nl/inbeeld.asp?uid=326904#1
Moderator: mods
Ooww...Mr. Ajax schreef:Stond vanochtend al op VI.
GangstaRiB schreef:Mr. Ajax schreef:Stond vanochtend al op VI.
Eigenlijk was hij een tijdje geleden al gestopt. Maar dit lijkt me een verstandige beslissing.Historicus schreef:Van der Vaart stopt per direct als profvoetballer vanwege blessureleed. Hij heeft het zelf bekend gemaakt. Had namelijk geen zin in revalideren omdat dan de lol er wel van af zou zijn ...
Dat is te kort door de bocht. Misschien kent hij iemand die kan lezen, die het hem vervolgens verteld heeft.Historicus schreef:GangstaRiB schreef:Mr. Ajax schreef:Stond vanochtend al op VI.
Conclusie: De Mos kan lezen.
Hij wil trainer worden, waarom zie ik een Mario Been in de dop voor mij?Historicus schreef:Van der Vaart stopt per direct als profvoetballer vanwege blessureleed. Hij heeft het zelf bekend gemaakt. Had namelijk geen zin in revalideren omdat dan de lol er wel van af zou zijn ...
Een uniek talent, als hij de discipline en toewijding van iemand als Ronaldo had gehad... Desondanks een prachtige speler en carrièreMarillion schreef:Eigenlijk was hij een tijdje geleden al gestopt. Maar dit lijkt me een verstandige beslissing.Historicus schreef:Van der Vaart stopt per direct als profvoetballer vanwege blessureleed. Hij heeft het zelf bekend gemaakt. Had namelijk geen zin in revalideren omdat dan de lol er wel van af zou zijn ...
Ik heb regelmatig genoten van zijn enorme talent. Heeft er eigenlijk te weinig uitgehaald maar als je bij Ajax, Real Madrid, HSV en Tottenham hebt gespeeld heb je, samen met een aantal eindtoernooien, toch een mooie loopbaan gehad.
Ik hoorde hem vanmorgen op de radio zeggen dat hij in ieder geval zijn papieren wil halen. Maar hij weet niet zeker of hij er wat mee gaat doen.InnerHarbour schreef:Hij wil trainer worden, waarom zie ik een Mario Been in de dop voor mij?Historicus schreef:Van der Vaart stopt per direct als profvoetballer vanwege blessureleed. Hij heeft het zelf bekend gemaakt. Had namelijk geen zin in revalideren omdat dan de lol er wel van af zou zijn ...
Been heeft nog wat succes gehad bij die wannabe feyenoorders in Nijmegen. Ik zie dat VdV niet lukken, die is veel te lief en bovendien niet in staat zichzelf optimaal te motiveren en het beste uit zichzelf te halen, laat staan uit anderen.InnerHarbour schreef:Hij wil trainer worden, waarom zie ik een Mario Been in de dop voor mij?Historicus schreef:Van der Vaart stopt per direct als profvoetballer vanwege blessureleed. Hij heeft het zelf bekend gemaakt. Had namelijk geen zin in revalideren omdat dan de lol er wel van af zou zijn ...
Henry Schut van NOS Studio Sport leest mee op dit forumGaizka1985 schreef:Een uniek talent, als hij de discipline en toewijding van iemand als Ronaldo had gehad... Desondanks een prachtige speler en carrièreMarillion schreef:Ik heb regelmatig genoten van zijn enorme talent. Heeft er eigenlijk te weinig uitgehaald maar als je bij Ajax, Real Madrid, HSV en Tottenham hebt gespeeld heb je, samen met een aantal eindtoernooien, toch een mooie loopbaan gehad.Historicus schreef:Van der Vaart stopt per direct als profvoetballer vanwege blessureleed. Hij heeft het zelf bekend gemaakt. Had namelijk geen zin in revalideren omdat dan de lol er wel van af zou zijn ...
Dat Sneijder ook geen top-prof was betekent natuurlijk niet dat hij niet een betere prof was ivm Van der Vaart. Dat was ie wel degelijk.Iniesta schreef:Nee Sneijder was een voorbeeldige prof die zn tijd bij Madrid fantastisch doorkwam en niet door van Gaal geprikkeld hoefde te worden om fysiek klaar te zijn voor een wk.
Op beide is qua prof genoeg op aan te merken, vond vd vaart wel veel mooiere voetballer en liet het totale team beter voetballen
Eigenlijk had Sneijder maar 1 echt topjaar, 2010. Waarin hij alles won met Inter en op het WK erg goed speelde en veel goals maakte. Voor de rest was zijn carrière toch ook niet zo veel beter dan die van van der Vaart?WP_Legend schreef:Klopt, hij had meer talent dan Sneijder. Sneijder werkte alleen een stuk harder en heeft een betere carrière gehad.
oh oh, taalfout. Wacht maar tot Wimpey het ziet.WP_Legend schreef:ja klopt in zijn laatste jaar bij Ajax was hij langszaamaan door Sneijder voorbijgestreefd... hij ging ook niet voor niets naar een subtopper als HSV toe.