Lisandro Magallan

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

InnerHarbour

Re: Lisandro Magallan

Bericht door InnerHarbour » ma okt 08, 2018 9:29 pm

Gezond verstand schreef:
wimpey schreef: IH hangt wel telkens hetzelfde riedeltje op met die gerevo-club. Blind is toch niet van de zwarte kousen kerk?
Gerevo's zijn achterbaks. Het is niet vreemd dat IH die club zo hoog in het vaandel heeft.
Het is na je laatste ban twee weken goed gegaan. Het is niet de vraag of er een definitieve ban komt maar eerder wanneer, ga vooral zo door! :biggthumpup.gif:
YNWA

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » di okt 09, 2018 3:42 am

InnerHarbour schreef:
Gezond verstand schreef:
wimpey schreef: IH hangt wel telkens hetzelfde riedeltje op met die gerevo-club. Blind is toch niet van de zwarte kousen kerk?
Gerevo's zijn achterbaks. Het is niet vreemd dat IH die club zo hoog in het vaandel heeft.
Het is na je laatste ban twee weken goed gegaan. Het is niet de vraag of er een definitieve ban komt maar eerder wanneer, ga vooral zo door! :biggthumpup.gif:
hey Inner Van Bommel, wel uitdelen maar niet incasseren he http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic. ... start=4050

Jij begint na de ban weer met de nare opmerkingen, als ik dan wat terug zeg ga je krokodillentranen huilen. Bah, wat een vies Lothar van Bommel gedrag.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di okt 09, 2018 7:48 am

Ga door, ga door, kom op je kan het! Kijken hoe lang het duurt voordat het forum je gezemel en gestalk echt zat is.

BTW, hier is een idee: je kan natuurlijk ook gewoon accepteren dat er hier mensen rondlopen die er een andere mening op nahouden en niet vinden dat Ajax de beste club van de wereld is. Gewoon normaal doen tegen ze zoals 99,9% van dit forum tegen ze doet en wie weet bevalt het je wel en kunnen wij zelfs het weleens eens worden over voetbalzaken.

Of je kan als een kind van 5 doorgaan met je infantiele gedrag, en un momento dado :smallgrin.gif: een permanente ban krijgen, it's up to you. :biggthumpup.gif:
YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » di okt 09, 2018 8:20 am

Je hebt die Pipo lang genegeerd, IH. Lijkt me voor herhaling vatbaar.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di okt 09, 2018 12:45 pm

Gezond verstand schreef: Jij begint na de ban weer met de nare opmerkingen, als ik dan wat terug zeg ga je krokodillentranen huilen. Bah, wat een vies Lothar van Bommel gedrag.

wel uitdelen maar niet incasseren he viewtopic.php?f=7&t=10048&start=4050
Niet een heel doeltreffend voorbeeld, iemand één keertje voor juffertje uitmaken kan en mag best rondom de voetballerij.

InnerHarbour schreef:hier is een idee: je kan natuurlijk ook gewoon accepteren dat er hier mensen rondlopen die er een andere mening op nahouden en niet vinden dat Ajax de beste club van de wereld is. Gewoon normaal doen tegen ze zoals 99,9% van dit forum tegen ze doet en wie weet bevalt het je wel en kunnen wij zelfs het weleens eens worden over voetbalzaken.
Zit wat in.
Ik ken ook Ajax seizoenkaarthouders en 6-jarigen: door hun Amsterdamse familie gebrainwashte kinderen die er voor uitkomen dat ze Ajax (nog) niet de aller, aller allerbeste voetbalploeg ter wereld vinden.

In de omgeving van die mensen kan dat. Op een internet forumpie, op 'n redelijk beschaafd AT ook, lijkt me.

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » di okt 09, 2018 4:45 pm

InnerHarbour schreef:Ga door, ga door, kom op je kan het! Kijken hoe lang het duurt voordat het forum je gezemel en gestalk echt zat is.

BTW, hier is een idee: je kan natuurlijk ook gewoon accepteren dat er hier mensen rondlopen die er een andere mening op nahouden en niet vinden dat Ajax de beste club van de wereld is. Gewoon normaal doen tegen ze zoals 99,9% van dit forum tegen ze doet en wie weet bevalt het je wel en kunnen wij zelfs het weleens eens worden over voetbalzaken.

Of je kan als een kind van 5 doorgaan met je infantiele gedrag, en un momento dado :smallgrin.gif: een permanente ban krijgen, it's up to you. :biggthumpup.gif:
Of je kan je aan de regels houden en niet provoceren. De forumregels zijn er niet voor niets.

Niet provoceren, geen racisme. Dat zijn twee regels waar jij volledig schijt aan hebt,
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » di okt 09, 2018 4:51 pm

Er is een PM functie. Gebruik die als jullie zo nodig op elkaar willen reageren.

Zie het als een laatste waarschuwing.

De mods houden de boel in de gaten. Mocht je iets zien dan is er een meld knop, de mods zien dit en zullen dan de situatie bekijken. Het is niet nodig om hierover te PMen of het op het forum te plaatsen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di okt 09, 2018 5:07 pm

Als je op een gegeven moment werk hebt waar je dagelijks met kinderen in contact komt of zelf een paar jonge kids thuis hebt zitten loop je weleens tegen "maar zij begon eerst!" discussies aan.

Kinderpraat is hartstikke leuk. Een pedagogisch spelletje ook, iedereen met sportieve hobbies heeft nog af en toe eens een kinderachtig momentje.

Maar dan is het vaak de kunst om zelf op verstandige wijze 't goede voorbeeld te geven en niet zelf af te zakken naar 5-jarigen en 6-jarigen niveau.
Gezond verstand schreef: je kan je aan de regels houden
Gezond verstand schreef:niet provoceren
Gezond verstand schreef:de forumregels zijn er niet voor niets.
de forum regels zijn jaaaaren geleden iets completer gemaakt en ooit ruim een decennium terug opgesteld met de gedachte dat menig lid zich niet eens bewust van die regels is
een redelijk 'gewone' omgang met elkaar ontstaat meestal vanzelf, toch?

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » wo okt 10, 2018 6:33 am

Blijkbaar niet Cruijff, want IH kent geen normale omgangsvormen.
Fans van andere clubs

Javiskamp

Bericht door Javiskamp » wo okt 10, 2018 7:23 am

Die jongen speelt hier nog niet eens en wordt nou al met de forumregels van een fanforum om de oren gegooid. :smallgrin.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » wo okt 10, 2018 7:43 am

Kan een mod hier een schaar in zetten?

Die competentiestrijd tussen IH en Pipo hoef ik niet mee te krijgen, vind ik.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo okt 10, 2018 10:57 am

Het Lisandro Magallan topic stond sowieso al vol met onzin.
Je mag mij af en toe best voor een fantast uitmaken, maar wat 'serieuze' journalisten allemaal al over Magallan hebben beweerd. :smallgrin.gif:

Gezond verstand schreef:Blijkbaar niet Cruijff, want IH kent geen normale omgangsvormen.
Mwa. Misschien moet je gewoon wat minder lange tenen hebben. Of lees dit maar even.

Gezond verstand schreef: Niet provoceren, geen racisme. Dat zijn twee regels waar hij volledig schijt aan heeft
Mwa. Racism is vaak in the eye of the beholder.
Bepaalde opmerkingen zullen niet door iedereen even scherp als racisme betiteld worden.

Mocht je voor een langere periode in een land gaan wonen waar mensen een kleurtje hebben, dan zul je snel genoeg leren dat discrimineren niet puur een 'blanke activiteit' is.
Antillianen zijn hartstikke racistisch, Aziaten zitten vol vooroordelen: mensen met een chocoladebruine kleur en mensen met beiden een (net iets andere) kleurtint discrimineren elkaar continu.

Is dat heel erg netjes? Nee. Maar is AT een platform waar het continu "koloniale opmerkingen" regent? Valt wel mee, toch?

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » di okt 23, 2018 6:35 am

kijk eens in 'het debat' hoe twee niet nader te noemen forumleden continue racistische opmerkingen maken over mensen met een ander kleurtje of een andere religie.
Fans van andere clubs

wimpey

Bericht door wimpey » di okt 23, 2018 8:20 am

En stalkers krijgen over het algemeen een restraining order.

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » wo okt 24, 2018 5:03 am

Mods, restraining order voor mij stalker Wimpey svp :smallgrin.gif:
Fans van andere clubs

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma nov 05, 2018 6:22 am

Weer actueel volgens Telesport. Winterstop transfer, maximaal 9M€.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » ma nov 05, 2018 6:54 am

Met de ligt op zeker weg volgend jaar, kan deze vent lekker 6 maandjes wennen.

Lionel

Bericht door Lionel » ma nov 05, 2018 8:14 am

Prima. Blind en Magellan. Lijkt me complementair.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma nov 05, 2018 8:47 am

Oh Mallagan is ook een omgebouwd wijf? :biggrin.gif:

Zonder dollen, niemand kent die gozer moet 9 miljoen kosten, maar het is wel de juiste aankoop? Het lijkt mij dat hij eerst maar eens een paar keer Europees moet meedoen en tegen PSV voordat je zoiets kan zeggen.
YNWA

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » ma nov 05, 2018 8:49 am

Lionel schreef:Prima. Blind en Magellan. Lijkt me complementair.
Dan moet hij wel een beetje snel zijn. En volgens mij was dat nou niet een van z'n sterke punten.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Lionel

Bericht door Lionel » ma nov 05, 2018 9:06 am

InnerHarbour schreef:Oh Mallagan is ook een omgebouwd wijf? :biggrin.gif:

Zonder dollen, niemand kent die gozer moet 9 miljoen kosten, maar het is wel de juiste aankoop? Het lijkt mij dat hij eerst maar eens een paar keer Europees moet meedoen en tegen PSV voordat je zoiets kan zeggen.
Toevallig laatst een wedstrijd gezien in de Copa. Die jongen is geen Frenkie de Jong maar van Nico werd ook gezegd dat hij voetballend niet best was. Magellan eet types als Luuk de Jong of Seferovic op.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma nov 05, 2018 9:15 am

Ik hoop de scouting van Ajax zich op meer baseert dan op 1 wedstrijd op TV/internet al ga ik daaraan twijfelen als je ziet welke rechtsbacks ze hebben gekocht de afgelopen jaren. :hypocrite.gif:
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » ma nov 05, 2018 9:17 am

Mr. Ajax schreef:
Lionel schreef:Prima. Blind en Magellan. Lijkt me complementair.
Dan moet hij wel een beetje snel zijn. En volgens mij was dat nou niet een van z'n sterke punten.
Nee. Hij is niet zo snel als Mathijs. Maar ook niet overdreven langzaam volgens mij. Wellicht dat hij centraal komt te spelen met Wober en Blind meer naar het middenveld gaat.

@IH: Mag ik ook hopen ja. Lijkt me wel want we ze willen hem nu al een jaar hebben.
IK GELOOF!!!!!!

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » ma nov 05, 2018 9:46 am

Staat ie nog wel steeds in de basis bij Boca?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

LucaS

Bericht door LucaS » ma nov 05, 2018 10:38 am

We hebben daar Schuurs toch voor gekocht?
I think I lost my fucking headache

Plaats reactie