PSV
Moderator: mods
- Jinne
- Site Admin
Re: PSV
Jij had gister gewoon pas moeten posten na de wedstrijd.
Gezien het programma wat ze hebben lijkt Feyenoord uit pas de 1e kans op puntverlies. Al hebben ze het vaak tegen Heerenveen ook wel lastig. Zelfs thuis.

Gezien het programma wat ze hebben lijkt Feyenoord uit pas de 1e kans op puntverlies. Al hebben ze het vaak tegen Heerenveen ook wel lastig. Zelfs thuis.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
-
En ze gaan nog 3 tikkies krijgen in de CL, hopelijk! 

-
Was je erbij vanavond?LucaS schreef:Als ze maar een echte tegenstander krijgen, dan winnen ze ook nationaal niet alles
Nee, ik vrees dat we sinds we Victoria hebben zelden meer een wedstrijd bezoeken. Maar we wonen 200 meter van het stadionnetje (hoewel het vandaag in Eihoven was natuurlijk)
I think I lost my fucking headache
Straks effe naar het dorpshuis om de helden te onthalen?LucaS schreef:Nee, ik vrees dat we sinds we Victoria hebben zelden meer een wedstrijd bezoeken. Maar we wonen 200 meter van het stadionnetje (hoewel het vandaag in Eihoven was natuurlijk)

Edsv na de winter alleen nog in de eredivisie actief. Kunnen ze een week nadenken over de tikken die ze gaan krijgen... Messias Van Bommel zal onderuit de zak krijgen na deze blamage.

Waarom deed die peperdure Argentijn niet mee in dit B-team? Nog altijd ziek, zwaar, zwak, misselijk?
Sjees... waar maken jullie je druk om.... de beker gaat toch nergens over... dat vindt (net als de meesten van jullie als Ajax hem niet wint) PSV ook.
Wat zal Bommel het schelen.. zijn ze hier vanaf...
En als er al iemand is die zich op het landskampioenschap moet richten is Ajax het wel...
Ik zou als ik Ajax was de NEC spelers vragen om voor ze in te vallen voor de beker pot en lekker beetje trainen voor de Eredivisie...
En als er al iemand is die zich op het landskampioenschap moet richten is Ajax het wel...
Ik zou als ik Ajax was de NEC spelers vragen om voor ze in te vallen voor de beker pot en lekker beetje trainen voor de Eredivisie...
-
Afgelopen seizoen 2e geworden en nu waarschijnlijk overwinteren in de CL, PSV wordt 4e in de groep als kampioen. Wie heeft het dan beter voor elkaar?Javiskamp schreef:Sjees... waar maken jullie je druk om.... de beker gaat toch nergens over... dat vindt (net als de meesten van jullie als Ajax hem niet wint) PSV ook.
Uiteindelijk draait alles om CL deelname, dat is het enige wat het spelen bij/voor een Nederlandse club nog interessant maakt. En het liefst natuurlijk via een kampioenschap, maar zo kan het ook.
Ik snap niet dat er iemand blij is met het verlies van PSV. Dit wilde Lothar gewoon hoor. Kan hem het schelen. Die kan straks wekelijks, met zijn sterkste 12, voor de winst gaan. Hoeft hij geen rekening te houden met overbelasting. Want ze hebben een waardeloze bank.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Ajax was in die groep ook vierde geworden.Gaizka1985 schreef:Afgelopen seizoen 2e geworden en nu waarschijnlijk overwinteren in de CL, PSV wordt 4e in de groep als kampioen. Wie heeft het dan beter voor elkaar?
YNWA
Dan heeft PSV het voor het landskampioenschap beter gedaan. En niet alleen de afgelopen 2 jaar, maar ook al wat langer terug...
Dus als iemand zich op het landskampioenschap moet richten is Ajax het wel.
Maar das mijn (bescheiden) mening
Dus als iemand zich op het landskampioenschap moet richten is Ajax het wel.
Maar das mijn (bescheiden) mening
Dit wilde Lothar natuurlijk niet. Het kost geld, ze staan voor lul, hij staat als trainer voor lul. edsv heeft blijkbaar geen brede selectie en iedereen heeft kunnen zien dat z'n aankoop Behich er geen reet van kan.Lionel schreef:Ik snap niet dat er iemand blij is met het verlies van PSV. Dit wilde Lothar gewoon hoor. Kan hem het schelen. Die kan straks wekelijks, met zijn sterkste 12, voor de winst gaan. Hoeft hij geen rekening te houden met overbelasting. Want ze hebben een waardeloze bank.
En waarom is het een voordeel om maar eens per week een wedstrijd te spelen? Mag je na een teleurstelling een week wachten.
edsv pretendeert toch een topclub te zijn? In Europa pakken ze traditioneel amper punten en ook in het bekertoernooi is het weer niets.
Gelukkig is Vitesse tegen edsv ook altijd extreem gemotiveerd!Wouter schreef:Shit. Nu zal PSV komende zaterdag wel weer tot het bot gemotiveerd zijn.
Dit geloof je toch zelf niet hé ?.Lionel schreef:Ik snap niet dat er iemand blij is met het verlies van PSV. Dit wilde Lothar gewoon hoor. Kan hem het schelen. Die kan straks wekelijks, met zijn sterkste 12, voor de winst gaan. Hoeft hij geen rekening te houden met overbelasting. Want ze hebben een waardeloze bank.
Blij met de punten ...
Hier ook weer zo eentje die denk dat spelers deze prijs niet willen winnen ...Javiskamp schreef:Sjees... waar maken jullie je druk om.... de beker gaat toch nergens over... dat vindt (net als de meesten van jullie als Ajax hem niet wint) PSV ook.
Blij met de punten ...