PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Sandro

Re: PSV

Bericht door Sandro »

Daarom is het des te vervelender dat ze toch steeds net aan de volle buit pakken.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne »

Jij had gister gewoon pas moeten posten na de wedstrijd. :1evil.gif:

Gezien het programma wat ze hebben lijkt Feyenoord uit pas de 1e kans op puntverlies. Al hebben ze het vaak tegen Heerenveen ook wel lastig. Zelfs thuis.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Gaizka1985

Bericht door Gaizka1985 »

En ze gaan nog 3 tikkies krijgen in de CL, hopelijk! :smallgrin.gif:
LucaS

Bericht door LucaS »

Als ze maar een echte tegenstander krijgen, dan winnen ze ook nationaal niet alles
I think I lost my fucking headache
wimpey

Bericht door wimpey »

Edsv 2 Lucas 3
Javiskamp

Bericht door Javiskamp »

Die echte tegenstanders zijn er nationaal nou eenmaal niet
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

En dan gaf de keeper van RKC kennelijk nog twee doelpunten weg. Goed dat ze een tik krijgen. Nadeel is dat ze dus na de winter echt alleen nog maar competitie spelen.
Nil volentibus arduum
wimpey

Bericht door wimpey »

Haha, die grafclub ligt eruit. Congrats, Lucas.

Hoe lult Van Bommel zich hier uit?! Boos worden? :aai.gif:
Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? »

LucaS schreef:Als ze maar een echte tegenstander krijgen, dan winnen ze ook nationaal niet alles
Was je erbij vanavond?
LucaS

Bericht door LucaS »

Nee, ik vrees dat we sinds we Victoria hebben zelden meer een wedstrijd bezoeken. Maar we wonen 200 meter van het stadionnetje (hoewel het vandaag in Eihoven was natuurlijk)
wimpey

Bericht door wimpey »

LucaS schreef:Nee, ik vrees dat we sinds we Victoria hebben zelden meer een wedstrijd bezoeken. Maar we wonen 200 meter van het stadionnetje (hoewel het vandaag in Eihoven was natuurlijk)
Straks effe naar het dorpshuis om de helden te onthalen? :hypocrite.gif:

Edsv na de winter alleen nog in de eredivisie actief. Kunnen ze een week nadenken over de tikken die ze gaan krijgen... Messias Van Bommel zal onderuit de zak krijgen na deze blamage. :biggthumpup.gif: Goede avond voor Ajax.

Waarom deed die peperdure Argentijn niet mee in dit B-team? Nog altijd ziek, zwaar, zwak, misselijk?
LucaS

Bericht door LucaS »

De bus opwachten? ;-)

Ik denk dat we kunnen vaststellen dat Ajax een betere bank heeft dan svp
999

Bericht door 999 »

En dan te bedenken dat Psv-b al na 25 seconde op 1 - 0 voorsprong stond ..
Blij met de punten ...
Toppie

Bericht door Toppie »

Laffe grafclub alles op die titel zetten dit deden ze ook al expres toen ze in de UL speelde
Javiskamp

Bericht door Javiskamp »

Sjees... waar maken jullie je druk om.... de beker gaat toch nergens over... dat vindt (net als de meesten van jullie als Ajax hem niet wint) PSV ook.

Wat zal Bommel het schelen.. zijn ze hier vanaf...

En als er al iemand is die zich op het landskampioenschap moet richten is Ajax het wel...

Ik zou als ik Ajax was de NEC spelers vragen om voor ze in te vallen voor de beker pot en lekker beetje trainen voor de Eredivisie...
Gaizka1985

Bericht door Gaizka1985 »

Javiskamp schreef:Sjees... waar maken jullie je druk om.... de beker gaat toch nergens over... dat vindt (net als de meesten van jullie als Ajax hem niet wint) PSV ook.

En als er al iemand is die zich op het landskampioenschap moet richten is Ajax het wel...

Ik zou als ik Ajax was de NEC spelers vragen om voor ze in te vallen voor de beker pot en lekker beetje trainen voor de Eredivisie...
Afgelopen seizoen 2e geworden en nu waarschijnlijk overwinteren in de CL, PSV wordt 4e in de groep als kampioen. Wie heeft het dan beter voor elkaar?

Uiteindelijk draait alles om CL deelname, dat is het enige wat het spelen bij/voor een Nederlandse club nog interessant maakt. En het liefst natuurlijk via een kampioenschap, maar zo kan het ook.
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Volgens mij is prijzen winnen toch wel een relevant onderdeel van het spelletje.
Nil volentibus arduum
Wouter

Bericht door Wouter »

Shit. Nu zal PSV komende zaterdag wel weer tot het bot gemotiveerd zijn.
Lionel

Bericht door Lionel »

Ik snap niet dat er iemand blij is met het verlies van PSV. Dit wilde Lothar gewoon hoor. Kan hem het schelen. Die kan straks wekelijks, met zijn sterkste 12, voor de winst gaan. Hoeft hij geen rekening te houden met overbelasting. Want ze hebben een waardeloze bank.
IK GELOOF!!!!!!
InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour »

Gaizka1985 schreef:Afgelopen seizoen 2e geworden en nu waarschijnlijk overwinteren in de CL, PSV wordt 4e in de groep als kampioen. Wie heeft het dan beter voor elkaar?
Ajax was in die groep ook vierde geworden.
YNWA
Javiskamp

Bericht door Javiskamp »

Dan heeft PSV het voor het landskampioenschap beter gedaan. En niet alleen de afgelopen 2 jaar, maar ook al wat langer terug...

Dus als iemand zich op het landskampioenschap moet richten is Ajax het wel.

Maar das mijn (bescheiden) mening
wimpey

Bericht door wimpey »

Lionel schreef:Ik snap niet dat er iemand blij is met het verlies van PSV. Dit wilde Lothar gewoon hoor. Kan hem het schelen. Die kan straks wekelijks, met zijn sterkste 12, voor de winst gaan. Hoeft hij geen rekening te houden met overbelasting. Want ze hebben een waardeloze bank.
Dit wilde Lothar natuurlijk niet. Het kost geld, ze staan voor lul, hij staat als trainer voor lul. edsv heeft blijkbaar geen brede selectie en iedereen heeft kunnen zien dat z'n aankoop Behich er geen reet van kan.

En waarom is het een voordeel om maar eens per week een wedstrijd te spelen? Mag je na een teleurstelling een week wachten.

edsv pretendeert toch een topclub te zijn? In Europa pakken ze traditioneel amper punten en ook in het bekertoernooi is het weer niets.
Wouter schreef:Shit. Nu zal PSV komende zaterdag wel weer tot het bot gemotiveerd zijn.
Gelukkig is Vitesse tegen edsv ook altijd extreem gemotiveerd!
wimpey

Bericht door wimpey »

Javiskamp schreef: En niet alleen de afgelopen 2 jaar, maar ook al wat langer terug...
Het seizoen voor het voorbije seizoen werd edsv derde. Zou jij toch moeten weten...
999

Bericht door 999 »

Lionel schreef:Ik snap niet dat er iemand blij is met het verlies van PSV. Dit wilde Lothar gewoon hoor. Kan hem het schelen. Die kan straks wekelijks, met zijn sterkste 12, voor de winst gaan. Hoeft hij geen rekening te houden met overbelasting. Want ze hebben een waardeloze bank.
Dit geloof je toch zelf niet hé ?.
Blij met de punten ...
999

Bericht door 999 »

Javiskamp schreef:Sjees... waar maken jullie je druk om.... de beker gaat toch nergens over... dat vindt (net als de meesten van jullie als Ajax hem niet wint) PSV ook.

Hier ook weer zo eentje die denk dat spelers deze prijs niet willen winnen ...
Blij met de punten ...
Plaats reactie