Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

InnerHarbour

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » di apr 03, 2018 4:49 pm

wimpey schreef:Vraag is of Liverpool op AT ook 'zo' benaderd zou worden wanneer er geen IH zou zijn. :smallgrin.gif:
De vraag stellen is hem beantwoorden. :smallgrin.gif: Vorig seizoen werd Bosz de hemel in geprezen voor de manier hoe hij Ajax liet spelen door o.a. een heel stel van degene die het liefst Liverpool afkraken. Diezelfde Bosz had zeer goed gekeken naar de elftallen van Klopp. Nu speelt Ajax 4 tempo’s lager dan Liverpool en op Sanchez na zou geen enkele Ajacied vorig seizoen in de selectie van Liverpool zitten dus het was een slap aftreksel maar zonder mij hadden er al een paar een rood shirtje gekocht. :drecul.gif:

Mané is IMO duidelijk minder dit jaar, heeft volgens mij grote moeite met de tweede viool maar ondanks het feit dat Salah een berg goals maakt is Firmino de belangrijkste voorin, die verzet een berg werk daar wordt je bang van en is buiten zijn voetbalcapaciteiten daarmee de motor in de voorhoede.

Kijk iedereen mag denken over de scheidsrechters hoe zij willen, feit blijft dat wij al diversen keren gewoon genaaid zijn dit seizoen. Daar zijn Engelse vrienden van mij die voor totaal andere clubs het over eens, dat hier er anders over gedacht wordt, zie de vraag van Wim of lees het wedstrijdtopic Groningen-Ajax eens door om te zien hoe jullie mede-Ajacieden over Blom zijn fluiten denken, over minderwaardigheidscomplexen gesproken. :smallgrin.gif:

Voor morgen liggen Can, Gomez, Lallana en Matip eruit, de laatste voor de rest van het seizoen zo wordt de spoeling wel dun maar goed City heeft nu eenmaal de beste ploeg van de PL dit seizoen, daar moet je verder niet moeilijk over doen. Na de loting had ik nog zoiets 50/50 maar ik ben bang dat het gewoon twee nederlagen worden.
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di apr 03, 2018 4:52 pm

Jinne schreef:IH is blij met plek 4. Dus toch prima als we als dat aanvallend trio op die plek plaatsen.
Nee ik ben blij met kwalificatie CL omdat je dan betere spelers kan aantrekken waardoor je volgend seizoen hopelijk om het kampioenschap kan strijden, dat is wat anders.
Laatst gewijzigd door InnerHarbour op wo apr 04, 2018 9:38 am, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » di apr 03, 2018 4:59 pm

En dat 'hopelijk meestrijden' doet Livernoord ook al decennia zonder resultaat, dus is het hopen tegen beter weten in. En ondertussen maar janken, janken en janken.

Om op Wimpey terug te komen, zonder het continue geprovoceer van die verkapte Feyenoorder IH en z'n obsessie voor het Feyenoord van Engeland zou ik geen woorden vuilmaken aan dat stukje vergane glorie. Maar hij zeikt continue mijn club af, dan druk ik hem graag even met z'n neus op de feiten over zijn liefde.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Yopii

Bericht door Yopii » wo apr 04, 2018 1:59 pm

zonder mij hadden er al een paar een rood shirtje gekocht.
Ik zal nooit maar dan ook nooit een shirtje kopen van een andere club dan Ajax.

Ik ben geen fan van welke buitenlandse club dan ook, maar ik houd wel van mooi voetbal. Dus volg ik de carrière van Guardiola met grote belangstelling. Verreweg de interessantste trainer van dit moment.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do apr 05, 2018 10:27 am

YNWA

Yopii

Bericht door Yopii » do apr 05, 2018 10:34 am

Haha IH, heb je ook met flessen staan gooien? :hypocrite.gif:

Alles voor de overwinning... :smallgrin.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do apr 05, 2018 10:58 am

Er gaat toch niets boven het stadion in een woonwijk, geweldige sfeer, jammer dat de bus van City een paar flessen te voorduren kreeg, kost je weer onnodige munten richting UEFA. Maar goed holigans heb je overal en bij elke club.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » do apr 05, 2018 11:01 am

Yopii schreef:
zonder mij hadden er al een paar een rood shirtje gekocht.
Ik zal nooit maar dan ook nooit een shirtje kopen van een andere club dan Ajax.

Ik ben geen fan van welke buitenlandse club dan ook, maar ik houd wel van mooi voetbal. Dus volg ik de carrière van Guardiola met grote belangstelling. Verreweg de interessantste trainer van dit moment.
Dit dus.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » do apr 05, 2018 11:08 am

Guardiola wordt overschat. Al speelt Man City - door de bank genomen - beter voetbal dan Baffa en Bayern.

O.b.v. deze midweek kan ik me niet voorstellen dat Madrid de CL niét wint. Hadden de zwaarste loting en hebben Juve compleet gedemonteerd. :biggthumpup.gif: Met fantastisch veldspel.

wimpey

Bericht door wimpey » do apr 05, 2018 11:26 am

Gezond verstand schreef: Om op Wimpey terug te komen, zonder het continue geprovoceer van die verkapte Feyenoorder IH en z'n obsessie voor het Feyenoord van Engeland zou ik geen woorden vuilmaken aan dat stukje vergane glorie.
Vergane glorie?

Volgens mij doe je er goed aan je nick aan te passen. Common sense, van mijn kant, lijkt me. :smallgrin.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » do apr 05, 2018 11:28 am

wimpey schreef:Guardiola wordt overschat. Al speelt Man City - door de bank genomen - beter voetbal dan Baffa en Bayern.

O.b.v. deze midweek kan ik me niet voorstellen dat Madrid de CL niét wint. Hadden de zwaarste loting en hebben Juve compleet gedemonteerd. :biggthumpup.gif: Met fantastisch veldspel.
Juventus werd ook door Barcelona weggespeeld. En Madrid werd ook door Barca weggespeeld.

Juve is vergane glorie sinds ze 4-4-2 spelen.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » do apr 05, 2018 12:06 pm

Lionel schreef: Juventus werd ook door Barcelona weggespeeld. En Madrid werd ook door Barca weggespeeld.
Resultaten uit het verleden zeggen niet veel. Madrid maakte op mij een betere indruk dan Baffa en Bayern. Madrid kan de CL als geen andere ploeg. Ze hebben ook het beste middenveld.

Lionel

Bericht door Lionel » do apr 05, 2018 12:22 pm

Op basis waarvan vind je Juve dan een goede ploeg? Op resultaten uit het verleden dan toch?

Juve is vrij slecht. De Sciglio, Khedira, Betancur... :excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » do apr 05, 2018 12:22 pm

Sja, ik zag dat Kroos van de bank kwam. Bizar dat zo'n speler niet in de basis staat. En als je dan het middenveld van Madrid bekijkt is het nog te begrijpen ook. Op basis van wat ik zo meekreeg gaat Madrid z'n volgende EC pakken.

wimpey

Bericht door wimpey » do apr 05, 2018 12:42 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Sja, ik zag dat Kroos van de bank kwam. Bizar dat zo'n speler niet in de basis staat.
Stond in de basis.

wimpey

Bericht door wimpey » do apr 05, 2018 12:43 pm

Lionel schreef:Op basis waarvan vind je Juve dan een goede ploeg? Op resultaten uit het verleden dan toch?

Pakten een paar weken geleden de Spurs nog. Juve is niet slecht.

Laat me raden: je vindt Baffa beter in vorm dan Madrid?

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do apr 05, 2018 12:48 pm

Ligt er m.i. aan wanneer je RM treft, als het de finale is dan heeft iedereen een kans, halve finale over twee wedstrijden wordt inderdaad een lastig verhaal hoe die op dit moment spelen al weet ik niet hoe Barcelona nu speelt, daar kijk ik alleen naar als ze tegen Liverpool zouden moeten.

Overigens is City nog niet uitgeschakeld hè, met van Dijk achterin en Karius die zijn Duitse vorm gevonden heeft zijn wij een stuk stabieler geworden maar wij blijven Liverpool, op een een slechte dag kunnen er zomaar 4/5 invliegen. Nee, ik ken dat verhaal van die huid, dat schieten en verkopen maar al te goed. Eerst zaterdag vroeg uit tegen the Bitter, wordt ook weer moeilijk.

King Kenny had het ook naar zijn zin.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » do apr 05, 2018 1:20 pm

wimpey schreef:
Lionel schreef:Op basis waarvan vind je Juve dan een goede ploeg? Op resultaten uit het verleden dan toch?

Pakten een paar weken geleden de Spurs nog. Juve is niet slecht.

Laat me raden: je vindt Baffa beter in vorm dan Madrid?
Met Pjanic in de ploeg ja. Geen Betancur. Barca veegde een paar maanden geleden de vloer aan met Juve. En Juve is er niet beter op geworden.

Barca speelde ook Madrid weg. Ook met dat middenveld. Geef mij maar Busquets-Iniesta-Rakitic en Messi boven de vier van Madrid.

Maar we zullen het zien. Hoop dat Barca tegen Madrid mag in de halve finale.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za apr 07, 2018 7:36 am

Everton-Liverpool vanmiddag, Veel geblesseerde/sparen voor dinsdag, big Sam die de bus parkeert en geeft opdracht om ons te raken waar zij kunnen, ik hoop dat Olivier het een beetje onder controle houdt.

Ik ben blij met een punt.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » za apr 07, 2018 8:32 am

Kap nou eens met dat gejank over de scheids joh :excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za apr 07, 2018 11:35 am

Mmmmmmmmm, veel wijzigingen, stap over een half uurtje maar eens op de fiets naar de pub.
YNWA

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » za apr 07, 2018 3:34 pm

Wat een ontzettende zaadpot. Niveau eredivisie was het nog maar net.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za apr 07, 2018 10:08 pm

Wij kwamen voor een punt en hebben een punt meegenomen, fat sam moet zich schamen dat hij niet eens van ons B team kan winnen. :smallgrin.gif:
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di apr 10, 2018 12:15 pm

Seizoen voor Emre Can is voorbij, rugblessure, het is nog maar de vraag of hij de WK haalt. Tot ziens, je hebt je laatste wedstrijd voor Liverpool gespeeld, ik vind je handelingssnelheid net wat te kort komen voor ons spel maar in Italie is dat een minder groot probleem, het ga je goed.
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di apr 10, 2018 2:23 pm

Overigens hadden wij Can vanavond goed kunnen gebruiken in verdedigend opzicht nu Henderson geschorst is. Ik kijk niet uit naar een middenveld met Wijnaldum die de Bruyne en Silva tegenover zich vindt. Maar goed het is niet anders, we doe het er maar mee en als het niet genoeg is, we spelen tenslotte niet tegen bal op dak 25, is het niet anders en volgend jaar beter in dat geval.

Voor degene die gaan kijken have fun!
YNWA

Plaats reactie