De vraag stellen is hem beantwoorden.wimpey schreef:Vraag is of Liverpool op AT ook 'zo' benaderd zou worden wanneer er geen IH zou zijn.

Mané is IMO duidelijk minder dit jaar, heeft volgens mij grote moeite met de tweede viool maar ondanks het feit dat Salah een berg goals maakt is Firmino de belangrijkste voorin, die verzet een berg werk daar wordt je bang van en is buiten zijn voetbalcapaciteiten daarmee de motor in de voorhoede.
Kijk iedereen mag denken over de scheidsrechters hoe zij willen, feit blijft dat wij al diversen keren gewoon genaaid zijn dit seizoen. Daar zijn Engelse vrienden van mij die voor totaal andere clubs het over eens, dat hier er anders over gedacht wordt, zie de vraag van Wim of lees het wedstrijdtopic Groningen-Ajax eens door om te zien hoe jullie mede-Ajacieden over Blom zijn fluiten denken, over minderwaardigheidscomplexen gesproken.

Voor morgen liggen Can, Gomez, Lallana en Matip eruit, de laatste voor de rest van het seizoen zo wordt de spoeling wel dun maar goed City heeft nu eenmaal de beste ploeg van de PL dit seizoen, daar moet je verder niet moeilijk over doen. Na de loting had ik nog zoiets 50/50 maar ik ben bang dat het gewoon twee nederlagen worden.