Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

wimpey

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door wimpey » zo sep 10, 2017 5:31 pm

Yopii schreef:
Monkey Tonk schreef:Klopp zorgt voor leuker voetbal, maar hij haalt niet meer punten met dit team dan Frank de Boer zou halen.
Liverpool is een subtopper. Klopp past daar dus wel.
Dit is dezelfde MT die in het Man U van LVG iets bijzonders zag... Liverpool onlangs 2 keer uitstekend zien spelen, daar doet een nederlaag niets aan af. Wat ik niet begrijp is dat Klopp met zo'n centrum het seizoen in gaat. Dat kost een berg tegengoals en punten.

Lionel

Bericht door Lionel » zo sep 10, 2017 10:10 pm

Khraa schreef:en nu is Guardiola zeker wel iemand die er kijk op heeft? :hypocrite.gif:
Haha alsof Pep ooit zou zeggen dat het wel rood was. Hij heeft 5-0 gewonnen. Natuurlijk zegt hij dat. Heerlijk naïef die IH
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma sep 11, 2017 6:41 am

Alsof jij hier ooit zou toegeven dat je het geen rode kaart vond, dat er geen sprake van opzet was en dat Mané die keeper nooit heeft zien aankomen. :smallgrin.gif: Nee ik begrijp prima hoe de hazen lopen hoor, de useual suspects hebben even op hun kans moeten wachten en zagen nu heel begrijpelijk diezelfde kans schoon.

Geeft niet hoor, woensdag nieuwe kansen voor Liverpool in de Champioens League. :biggthumpup.gif:
Laatst gewijzigd door InnerHarbour op ma sep 11, 2017 8:20 am, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA

zeux

Bericht door zeux » ma sep 11, 2017 8:07 am

Ik blijf het bijzonder vinden. 'Hij zag de keeper niet komen'. Waarom niet? Omdat hij dacht dat hij die bal in alle rust - unchallenged - aan zou kunnen nemen, rustig controleren en dan op zijn gemak kon kijken hoe hij de bal langs de stokstijve keeper kon krijgen?
En als hij al dacht dat hij 'unchallenged' zou zijn, waarom dan hoog in de lucht zo'n bal willen controleren en niet gewoon op de grond, met meer kans om er meteen wat mee te kunnen doen? Dat leek er toch op dat er ook iemand anders om die bal ging strijden.
Daarnaast, als hij 'hem niet heeft gezien', is dat dan niet juist gevaarlijk? Toch wel handig als je zo hoog met een been door de lucht gaat naar een bal om te beseffen dat er ook nog anderen zijn op het voetbalveld die je met zo'n actie mogelijk kunt bezeren.
He's not alone in the world.

Hoog geheven been. Onbesuisd. En nog een geblesseerde speler toe ook (gebroken kaak toch?).
Rood. Vanuit welk perspectief dan ook.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

999

Bericht door 999 » ma sep 11, 2017 9:36 am

zeux schreef:Ik blijf het bijzonder vinden. 'Hij zag de keeper niet komen'. Waarom niet? Omdat hij dacht dat hij die bal in alle rust - unchallenged - aan zou kunnen nemen, rustig controleren en dan op zijn gemak kon kijken hoe hij de bal langs de stokstijve keeper kon krijgen?
En als hij al dacht dat hij 'unchallenged' zou zijn, waarom dan hoog in de lucht zo'n bal willen controleren en niet gewoon op de grond, met meer kans om er meteen wat mee te kunnen doen? Dat leek er toch op dat er ook iemand anders om die bal ging strijden.
Daarnaast, als hij 'hem niet heeft gezien', is dat dan niet juist gevaarlijk? Toch wel handig als je zo hoog met een been door de lucht gaat naar een bal om te beseffen dat er ook nog anderen zijn op het voetbalveld die je met zo'n actie mogelijk kunt bezeren.
He's not alone in the world.

Hoog geheven been. Onbesuisd. En nog een geblesseerde speler toe ook (gebroken kaak toch?).
Rood. Vanuit welk perspectief dan ook.
Dit ook dus.
Blij met de punten ...

Sandro

Bericht door Sandro » ma sep 11, 2017 9:47 am

Volgens mij is opzet niet van belang.

Onbesuisd: geel
Buitensporig / gevaar voor gezondheid van de tegenstander: rood

Dit lijkt me er duidelijk eentje in de laatste categorie. Eigenlijk valt dit in beide categorieën, dus misschien had hij wel een gele én een rode kaart moeten krijgen :smallgrin.gif:
"Hate it or love it, the underdog's on top".

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma sep 11, 2017 10:14 am

Natuurlijk is opzet wel van belang, dit was een ongeluk, als je een ongeluk met rood gaat af afdoen schiet je het doel voorbij. Scheidsrechter gaf als eerste reactie rood, niet nagedacht anders was hij tot dezelfde conclusie gekomen dat dit een ongeluk was dat afgedaan kon worden met geel, of hij was onder orders......

Vier wedstrijden gespeeld, tweemaal genaaid door de scheidsrechter, zal nog wel even doorgaan tot we echt voor het kampioenschap uitgeschakeld zijn, dan kunnen ze weer eerlijk gaan fluiten.
YNWA

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma sep 11, 2017 10:35 am

Gaizka1985 schreef:Liverpool had Sanchez ook goed kunnen gebruiken, of was daar geen budget voor?
Ze wilden toch 70 miljoen voor Van Dijk betalen? Sanchez is veel beter.

Arthur

Bericht door Arthur » ma sep 11, 2017 10:45 am

InnerHarbour schreef:Natuurlijk is opzet wel van belang, dit was een ongeluk, als je een ongeluk met rood gaat af afdoen schiet je het doel voorbij. Scheidsrechter gaf als eerste reactie rood, niet nagedacht anders was hij tot dezelfde conclusie gekomen dat dit een ongeluk was dat afgedaan kon worden met geel, of hij was onder orders......

Vier wedstrijden gespeeld, tweemaal genaaid door de scheidsrechter, zal nog wel even doorgaan tot we echt voor het kampioenschap uitgeschakeld zijn, dan kunnen ze weer eerlijk gaan fluiten.
Waarom denk je dat de FA (of wie er dan ook achter zit) de historisch gezien grootste club van Engeland tegenwerkt?

wimpey

Bericht door wimpey » ma sep 11, 2017 10:47 am

InnerHarbour schreef: Vier wedstrijden gespeeld, tweemaal genaaid door de scheidsrechter, zal nog wel even doorgaan tot we echt voor het kampioenschap uitgeschakeld zijn, dan kunnen ze weer eerlijk gaan fluiten.
Je lijkt Mourinho wel. Als iedereen onopzettelijk roekeloos kan gaan spelen omdat er geen rood voor wordt gegeven, dan is het hek van de dam. Bezint eer ge begint. Mané leert hier van, hij is een geweldige speler.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » ma sep 11, 2017 10:56 am

InnerHarbour schreef:Natuurlijk is opzet wel van belang, dit was een ongeluk, als je een ongeluk met rood gaat af afdoen schiet je het doel voorbij. Scheidsrechter gaf als eerste reactie rood, niet nagedacht anders was hij tot dezelfde conclusie gekomen dat dit een ongeluk was dat afgedaan kon worden met geel, of hij was onder orders......

Zielig dit. Dit was natuurlijk donkerrood, be a man about it.

Dit 'ongeluk' kwam op z'n minst door nalatigheid, en daar wordt ook bestraft (en terecht natuurlijk). Overkomt hem geen tweede keer, prima.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Lionel

Bericht door Lionel » ma sep 11, 2017 11:16 am

InnerHarbour schreef:Alsof jij hier ooit zou toegeven dat je het geen rode kaart vond, dat er geen sprake van opzet was en dat Mané die keeper nooit heeft zien aankomen. :smallgrin.gif: Nee ik begrijp prima hoe de hazen lopen hoor, de useual suspects hebben even op hun kans moeten wachten en zagen nu heel begrijpelijk diezelfde kans schoon.

Geeft niet hoor, woensdag nieuwe kansen voor Liverpool in de Champioens League. :biggthumpup.gif:
Waarom strekt hij zijn been dan? Dan laat je toch de bal lopen?
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma sep 11, 2017 11:16 am

Zoals ik al eerder zei, ik snap heel goed hoe de hazen lopen, op naar woensdag nu.

Ik zie dat de UEFA in al hun 'wijsheid' Makkelie als scheidsrechter heeft aangewezen, ik hou mijn hart al vast de Nederladse liefde voor Spanje en hun epilepsie kennende. :excited.gif:
YNWA

zeux

Bericht door zeux » ma sep 11, 2017 5:22 pm

Komt Calimero ineens uit Liverpool?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Lionel

Bericht door Lionel » ma sep 11, 2017 6:07 pm

Haha wat een droeftoeter. Op Facebook een foto van het gezicht van Ederson. Een jury in Amerika had Mané een spuitje gegeven.
IK GELOOF!!!!!!

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » ma sep 11, 2017 7:25 pm

wimpey schreef:
Yopii schreef:
Monkey Tonk schreef:Klopp zorgt voor leuker voetbal, maar hij haalt niet meer punten met dit team dan Frank de Boer zou halen.
Liverpool is een subtopper. Klopp past daar dus wel.
Dit is dezelfde MT die in het Man U van LVG iets bijzonders zag... Liverpool onlangs 2 keer uitstekend zien spelen, daar doet een nederlaag niets aan af.
Ik volgde het MU van van Gaal omdat ik dat interessant vond als project, met alle ups and downs, juist omdat die erbij horen. Bij Liverpool krijg ik niet het idee dat er een proces gaande is. Klopp zet snel iets neer, en dat ziet er af en toe leuk uit, maar hij is al uitgepraat. Er komt geen volgende stap. De ene week loopt het gesmeerd, de andere week klopt er geen zak van. Waar hebben dat eerder gezien? Het Arsenal van Wenger... One-trick ponies. De fans lopen er vaak in. Wat zag het er weer mooi uit. Genoten. Voor mij blijft het een andere vorm van toevalsvoetbal.

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » za sep 16, 2017 11:03 pm

Wat zijn we lief voor IH, hè!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo sep 17, 2017 8:38 am

Cees is gewoon een Liverpool fan die nog uit de kast moet komen. :biggrin.gif:

Net de samenvatting gezien, hier in de UK krijg je nooit een zaterdag 3 uur live maar hetwas verdedigend weer een drama. Doodmoe wordt ik ervan, iedere keer als er ook maar iemand in de buurt van onze goal komt is het alarmfase 10. Heb ik het nog niet eens over set pieces.
.
Volgende week uit naar Leichester.
Laatst gewijzigd door InnerHarbour op ma sep 18, 2017 4:39 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA

Yopii

Bericht door Yopii » zo sep 17, 2017 10:58 pm

Tja, dat krijg je als je geen behoorlijke verdedigers koopt. Klavan, die kwam in de Nederlandse top niet eens aan de bak. :smallgrin.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma sep 18, 2017 7:23 am

Zo zeg, wat een inzicht.
YNWA

Yopii

Bericht door Yopii » ma sep 18, 2017 9:14 am

http://www.soccernews.nl/news/108932/Kl ... _naar_Ajax

Mooi verhaal van Klavan, maar de waarheid is dat ze bij Ajax geen topper in hem zagen. (Oké, Danny Blind misschien wel, maar die telt niet mee. :smallgrin.gif: )

Lionel

Bericht door Lionel » wo sep 20, 2017 9:53 am

Weer een prijs die Liverpool niet gaat winnen. Blijft de FA Cup over :smallgrin.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » wo sep 20, 2017 11:16 am

IH zet nu al zijn hoop op Scheveningen om ons vanavond weer te kunnen dissen!

Lionel

Bericht door Lionel » wo sep 20, 2017 12:18 pm

Als dat gebeurt zeg ik nooit meer iets over Liverpool.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo sep 20, 2017 12:41 pm

Lionel schreef:Weer een prijs die Liverpool niet gaat winnen. Blijft de FA Cup over :smallgrin.gif:
De leage cup, boeieeeeeeeeeeeeen. :biggrin.gif: BTW, nee hoor de PL en de CL zijn ook nog te winnen voor Liverpool, over de CL gesproken tegen wie speelt Ajax 26 of 26 september? :hypocrite.gif:
YNWA

Plaats reactie