Dit is dezelfde MT die in het Man U van LVG iets bijzonders zag... Liverpool onlangs 2 keer uitstekend zien spelen, daar doet een nederlaag niets aan af. Wat ik niet begrijp is dat Klopp met zo'n centrum het seizoen in gaat. Dat kost een berg tegengoals en punten.Yopii schreef:Liverpool is een subtopper. Klopp past daar dus wel.Monkey Tonk schreef:Klopp zorgt voor leuker voetbal, maar hij haalt niet meer punten met dit team dan Frank de Boer zou halen.
Liverpool FC - With Klopp at the Kop
Moderator: mods
Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop
Haha alsof Pep ooit zou zeggen dat het wel rood was. Hij heeft 5-0 gewonnen. Natuurlijk zegt hij dat. Heerlijk naïef die IHKhraa schreef:en nu is Guardiola zeker wel iemand die er kijk op heeft?
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Alsof jij hier ooit zou toegeven dat je het geen rode kaart vond, dat er geen sprake van opzet was en dat Mané die keeper nooit heeft zien aankomen.
Nee ik begrijp prima hoe de hazen lopen hoor, de useual suspects hebben even op hun kans moeten wachten en zagen nu heel begrijpelijk diezelfde kans schoon.
Geeft niet hoor, woensdag nieuwe kansen voor Liverpool in de Champioens League.

Laatst gewijzigd door InnerHarbour op ma sep 11, 2017 8:20 am, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA
Ik blijf het bijzonder vinden. 'Hij zag de keeper niet komen'. Waarom niet? Omdat hij dacht dat hij die bal in alle rust - unchallenged - aan zou kunnen nemen, rustig controleren en dan op zijn gemak kon kijken hoe hij de bal langs de stokstijve keeper kon krijgen?
En als hij al dacht dat hij 'unchallenged' zou zijn, waarom dan hoog in de lucht zo'n bal willen controleren en niet gewoon op de grond, met meer kans om er meteen wat mee te kunnen doen? Dat leek er toch op dat er ook iemand anders om die bal ging strijden.
Daarnaast, als hij 'hem niet heeft gezien', is dat dan niet juist gevaarlijk? Toch wel handig als je zo hoog met een been door de lucht gaat naar een bal om te beseffen dat er ook nog anderen zijn op het voetbalveld die je met zo'n actie mogelijk kunt bezeren.
He's not alone in the world.
Hoog geheven been. Onbesuisd. En nog een geblesseerde speler toe ook (gebroken kaak toch?).
Rood. Vanuit welk perspectief dan ook.
En als hij al dacht dat hij 'unchallenged' zou zijn, waarom dan hoog in de lucht zo'n bal willen controleren en niet gewoon op de grond, met meer kans om er meteen wat mee te kunnen doen? Dat leek er toch op dat er ook iemand anders om die bal ging strijden.
Daarnaast, als hij 'hem niet heeft gezien', is dat dan niet juist gevaarlijk? Toch wel handig als je zo hoog met een been door de lucht gaat naar een bal om te beseffen dat er ook nog anderen zijn op het voetbalveld die je met zo'n actie mogelijk kunt bezeren.
Hoog geheven been. Onbesuisd. En nog een geblesseerde speler toe ook (gebroken kaak toch?).
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Dit ook dus.zeux schreef:Ik blijf het bijzonder vinden. 'Hij zag de keeper niet komen'. Waarom niet? Omdat hij dacht dat hij die bal in alle rust - unchallenged - aan zou kunnen nemen, rustig controleren en dan op zijn gemak kon kijken hoe hij de bal langs de stokstijve keeper kon krijgen?
Blij met de punten ...
Volgens mij is opzet niet van belang.
Onbesuisd: geel
Buitensporig / gevaar voor gezondheid van de tegenstander: rood
Dit lijkt me er duidelijk eentje in de laatste categorie. Eigenlijk valt dit in beide categorieën, dus misschien had hij wel een gele én een rode kaart moeten krijgen
Onbesuisd: geel
Buitensporig / gevaar voor gezondheid van de tegenstander: rood
Dit lijkt me er duidelijk eentje in de laatste categorie. Eigenlijk valt dit in beide categorieën, dus misschien had hij wel een gele én een rode kaart moeten krijgen

"Hate it or love it, the underdog's on top".
- InnerHarbour
Natuurlijk is opzet wel van belang, dit was een ongeluk, als je een ongeluk met rood gaat af afdoen schiet je het doel voorbij. Scheidsrechter gaf als eerste reactie rood, niet nagedacht anders was hij tot dezelfde conclusie gekomen dat dit een ongeluk was dat afgedaan kon worden met geel, of hij was onder orders......
Vier wedstrijden gespeeld, tweemaal genaaid door de scheidsrechter, zal nog wel even doorgaan tot we echt voor het kampioenschap uitgeschakeld zijn, dan kunnen ze weer eerlijk gaan fluiten.
Vier wedstrijden gespeeld, tweemaal genaaid door de scheidsrechter, zal nog wel even doorgaan tot we echt voor het kampioenschap uitgeschakeld zijn, dan kunnen ze weer eerlijk gaan fluiten.
YNWA
Ze wilden toch 70 miljoen voor Van Dijk betalen? Sanchez is veel beter.Gaizka1985 schreef:Liverpool had Sanchez ook goed kunnen gebruiken, of was daar geen budget voor?
Waarom denk je dat de FA (of wie er dan ook achter zit) de historisch gezien grootste club van Engeland tegenwerkt?InnerHarbour schreef:Natuurlijk is opzet wel van belang, dit was een ongeluk, als je een ongeluk met rood gaat af afdoen schiet je het doel voorbij. Scheidsrechter gaf als eerste reactie rood, niet nagedacht anders was hij tot dezelfde conclusie gekomen dat dit een ongeluk was dat afgedaan kon worden met geel, of hij was onder orders......
Je lijkt Mourinho wel. Als iedereen onopzettelijk roekeloos kan gaan spelen omdat er geen rood voor wordt gegeven, dan is het hek van de dam. Bezint eer ge begint. Mané leert hier van, hij is een geweldige speler.InnerHarbour schreef: Vier wedstrijden gespeeld, tweemaal genaaid door de scheidsrechter, zal nog wel even doorgaan tot we echt voor het kampioenschap uitgeschakeld zijn, dan kunnen ze weer eerlijk gaan fluiten.
Zielig dit. Dit was natuurlijk donkerrood, be a man about it.InnerHarbour schreef:Natuurlijk is opzet wel van belang, dit was een ongeluk, als je een ongeluk met rood gaat af afdoen schiet je het doel voorbij. Scheidsrechter gaf als eerste reactie rood, niet nagedacht anders was hij tot dezelfde conclusie gekomen dat dit een ongeluk was dat afgedaan kon worden met geel, of hij was onder orders......
Dit 'ongeluk' kwam op z'n minst door nalatigheid, en daar wordt ook bestraft (en terecht natuurlijk). Overkomt hem geen tweede keer, prima.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Waarom strekt hij zijn been dan? Dan laat je toch de bal lopen?InnerHarbour schreef:Alsof jij hier ooit zou toegeven dat je het geen rode kaart vond, dat er geen sprake van opzet was en dat Mané die keeper nooit heeft zien aankomen.Nee ik begrijp prima hoe de hazen lopen hoor, de useual suspects hebben even op hun kans moeten wachten en zagen nu heel begrijpelijk diezelfde kans schoon.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Zoals ik al eerder zei, ik snap heel goed hoe de hazen lopen, op naar woensdag nu.
Ik zie dat de UEFA in al hun 'wijsheid' Makkelie als scheidsrechter heeft aangewezen, ik hou mijn hart al vast de Nederladse liefde voor Spanje en hun epilepsie kennende.
Ik zie dat de UEFA in al hun 'wijsheid' Makkelie als scheidsrechter heeft aangewezen, ik hou mijn hart al vast de Nederladse liefde voor Spanje en hun epilepsie kennende.

YNWA
Komt Calimero ineens uit Liverpool?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Haha wat een droeftoeter. Op Facebook een foto van het gezicht van Ederson. Een jury in Amerika had Mané een spuitje gegeven.
IK GELOOF!!!!!!
- Monkey Tonk
Ik volgde het MU van van Gaal omdat ik dat interessant vond als project, met alle ups and downs, juist omdat die erbij horen. Bij Liverpool krijg ik niet het idee dat er een proces gaande is. Klopp zet snel iets neer, en dat ziet er af en toe leuk uit, maar hij is al uitgepraat. Er komt geen volgende stap. De ene week loopt het gesmeerd, de andere week klopt er geen zak van. Waar hebben dat eerder gezien? Het Arsenal van Wenger... One-trick ponies. De fans lopen er vaak in. Wat zag het er weer mooi uit. Genoten. Voor mij blijft het een andere vorm van toevalsvoetbal.wimpey schreef:Dit is dezelfde MT die in het Man U van LVG iets bijzonders zag... Liverpool onlangs 2 keer uitstekend zien spelen, daar doet een nederlaag niets aan af.Yopii schreef:Liverpool is een subtopper. Klopp past daar dus wel.Monkey Tonk schreef:Klopp zorgt voor leuker voetbal, maar hij haalt niet meer punten met dit team dan Frank de Boer zou halen.
-
Wat zijn we lief voor IH, hè!
- InnerHarbour
Cees is gewoon een Liverpool fan die nog uit de kast moet komen.
Net de samenvatting gezien, hier in de UK krijg je nooit een zaterdag 3 uur live maar hetwas verdedigend weer een drama. Doodmoe wordt ik ervan, iedere keer als er ook maar iemand in de buurt van onze goal komt is het alarmfase 10. Heb ik het nog niet eens over set pieces.
.
Volgende week uit naar Leichester.

Net de samenvatting gezien, hier in de UK krijg je nooit een zaterdag 3 uur live maar hetwas verdedigend weer een drama. Doodmoe wordt ik ervan, iedere keer als er ook maar iemand in de buurt van onze goal komt is het alarmfase 10. Heb ik het nog niet eens over set pieces.
.
Volgende week uit naar Leichester.
Laatst gewijzigd door InnerHarbour op ma sep 18, 2017 4:39 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA
Tja, dat krijg je als je geen behoorlijke verdedigers koopt. Klavan, die kwam in de Nederlandse top niet eens aan de bak. 

- InnerHarbour
http://www.soccernews.nl/news/108932/Kl ... _naar_Ajax
Mooi verhaal van Klavan, maar de waarheid is dat ze bij Ajax geen topper in hem zagen. (Oké, Danny Blind misschien wel, maar die telt niet mee.
)
Mooi verhaal van Klavan, maar de waarheid is dat ze bij Ajax geen topper in hem zagen. (Oké, Danny Blind misschien wel, maar die telt niet mee.

Weer een prijs die Liverpool niet gaat winnen. Blijft de FA Cup over 

IK GELOOF!!!!!!
-
IH zet nu al zijn hoop op Scheveningen om ons vanavond weer te kunnen dissen!
Als dat gebeurt zeg ik nooit meer iets over Liverpool.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
De leage cup, boeieeeeeeeeeeeeen.Lionel schreef:Weer een prijs die Liverpool niet gaat winnen. Blijft de FA Cup over

YNWA