Ik begrijp wel wat hij zegt, maar aan de andere kant heb ik zoiets van: dit soort dingen hoort bij het dragen van de trui. Maak je niet zo druk en doe gewoon wat je moet doen. Kan natuurlijk ook zijn dat hij kracht put uit die boosheid.
Moderator: mods
Pinot pakte geen voorsprong door kracht of macht, maar door desinteresse van de Top 3. Dat vind ik wel wat anders.Raymon schreef:Quantana en Nibali dus ook. Dat betekent dat er meer ploegen voor elkaar moeten gaan werken.brigade zuid schreef:Dumoulin heeft er nu dus drie waar die op moet letten.
Vorige tijdrit kreeg ie zwaar klop maar hij heeft Dumoulin ook al wel eens verslagen in een tijdrit. Voor nu is er nog niks aan de hand maar je kan hem niet meer laten rijden.Sandro_Calaaabro schreef:Denk het ook. Straks even het profiel van de aankomende tijdrit bekijken en hoe Pinot het in de vorige tijdrit precies deed.
Zullen Hollanders daar niet uitgekookt genoeg voor zijn om eens samen te spannen? Op Eurosport vroeg Flecha ook nog aan Kruiswijk of hij Dumoulin zou helpen als het zo uitkwam en toen zei die ook dat het ieder voor zich was.zeux schreef:Dumoulin baalt dat Mollema en Kruiswijk geen pact willen sluiten, zoals Nibali en Quintana dat blijkbaar wel hebben gedaan.
Eerlijk gezegd verbaast mij dat ook wel. Als bijv Kruiswijk in de Vuelta iets wil (nu het winnen van de Giro niet lukt, kan dat zijn andere doel zijn) en strategisch goed staat, kan hij dan misschien weer iets aan Sunweb hebben. En de Tour komt er ook nog aan voor Jumbo.
Een Dumoulin in goeden doen is één van de beste tijdrijders van het peloton. Ik denk dat Nibali en vooral Quintana banger voor Pinot moeten zijn dan Dumoulin.brigade zuid schreef:Vorige tijdrit kreeg ie zwaar klop maar hij heeft Dumoulin ook al wel eens verslagen in een tijdrit. Voor nu is er nog niks aan de hand maar je kan hem niet meer laten rijden.Sandro_Calaaabro schreef:Denk het ook. Straks even het profiel van de aankomende tijdrit bekijken en hoe Pinot het in de vorige tijdrit precies deed.
Mooi is die hè? Zo'n intense strijd binnen het team. Lemond verzorgde op enig moment al zijn eten en drinken zelf omdat hij niemand meer vertrouwde.elliquido schreef:geweldoge docu op ziggo sport over tour 85 en 86 tussen hinault en lemond
Klopt! Ik ben één vd laatste die Kruijswijk in het roze heeft zien rijden voor zijn val. Neem toch weer het risico.Khraa schreef:Was het vorig jaar niet zo dat de Nederlandse rozetrui drager bij je bezoek aan de giro zijn roze trui (en bijna zekere overwinning) kwijtraakte?
zeux schreef:Hier verliest hij de Giro. Hier kan hij niet tegenop.
Zo stom om zo open te zijn gisteren. Nibali & Quintana getergd.