Spanje
Moderator: mods
Re: Spanje
Coruna uit met maar 11 man. Altijd lastig.
Nee, onze bondscoach is blind. Je hebt echt een bril nodig als je dat niet ziet. 
Ongelooflijk trouwens. Weer een belangrijke kopgoal van Ramos na een corner van Kroos.

Ongelooflijk trouwens. Weer een belangrijke kopgoal van Ramos na een corner van Kroos.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
- InnerHarbour
Niet voor niets wordt er een foto van Suarez bijgeplaatst.
Zweedse club gaat eigen spelers straffen voor schwalbes
Zweedse club gaat eigen spelers straffen voor schwalbes
YNWA
- InnerHarbour
Een rode kaart voor de tegenstander en een penalty in het voordeel van oplichter Suarez, nou ja, hoe is het mogelijk.
De divingclub wint heel verrassend met 4-2 zie ik op VI.

De divingclub wint heel verrassend met 4-2 zie ik op VI.
YNWA
Nu.nlMessi vecht met brief schorsing van vier duels aan bij FIFA
Foto: ANP
Gepubliceerd: 30 maart 2017 13:26
Laatste update: 30 maart 2017 14:16
Lionel Messi probeert met een persoonlijke brief aan de FIFA zijn schorsing van vier interlands terug te draaien.
In zeven alinea's schrijft de Argentijn van FC Barcelona dat hij de grensrechter niet heeft beledigd. Mocht hij toch ongepaste woorden hebben gebezigd, dan waren die niet aan de assistent gericht.
"Ik sprak ze tegen de lucht en daarvoor bied ik mijn excuses aan", schrijft de 29-jarige Messi in de brief, die de Spaanse sportkrant El Mundo Deportivo donderdag publiceerde.
De tuchtcommissie van de FIFA schorste Messi vanwege een verbale uithaal naar de Braziliaanse assisten-scheidsrechter Marcelo Van Gasse in de gewonnen WK-kwalificatiewedstrijd tegen Chili (1-0). Dat gebeurde op basis van televisiebeelden.
Messi beaamt dat hij woorden had met de grensrechter in het duel met Chili. "Hij begreep heel goed wat ik zei en we spraken met elkaar op een vriendelijke toon. Geen moment waren mijn woorden beledigend of grievend", aldus Messi in zijn brief. "Ik verzoek u vriendelijk doch dringend deze straf op te heffen."
Beroep
Je verwacht het niet he.....

Bij handbal is het overigens zo dat het niet uitmaakt tegen wie je scheld, scheidsrechter, tegenstander, lucht, medestander, dat je rood krijgt. Met dit soort excuus zoekende parodieen op beste voetballers aller tijden zouden ze dit ook moeten invoeren bij voetbal.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Nu.nlMessi vecht met brief schorsing van vier duels aan bij FIFA
Foto: ANP
Gepubliceerd: 30 maart 2017 13:26
Laatste update: 30 maart 2017 14:16
Lionel Messi probeert met een persoonlijke brief aan de FIFA zijn schorsing van vier interlands terug te draaien.
In zeven alinea's schrijft de Argentijn van FC Barcelona dat hij de grensrechter niet heeft beledigd. Mocht hij toch ongepaste woorden hebben gebezigd, dan waren die niet aan de assistent gericht.
"Ik sprak ze tegen de lucht en daarvoor bied ik mijn excuses aan", schrijft de 29-jarige Messi in de brief, die de Spaanse sportkrant El Mundo Deportivo donderdag publiceerde.
De tuchtcommissie van de FIFA schorste Messi vanwege een verbale uithaal naar de Braziliaanse assisten-scheidsrechter Marcelo Van Gasse in de gewonnen WK-kwalificatiewedstrijd tegen Chili (1-0). Dat gebeurde op basis van televisiebeelden.
Messi beaamt dat hij woorden had met de grensrechter in het duel met Chili. "Hij begreep heel goed wat ik zei en we spraken met elkaar op een vriendelijke toon. Geen moment waren mijn woorden beledigend of grievend", aldus Messi in zijn brief. "Ik verzoek u vriendelijk doch dringend deze straf op te heffen."
Beroep
Je verwacht het niet he.....

Bij handbal is het overigens zo dat het niet uitmaakt tegen wie je scheldt, scheidsrechter, tegenstander, lucht, medestander, dat je rood krijgt. Met dit soort excuus zoekende parodieen op beste voetballers aller tijden zouden ze dit ook moeten invoeren bij voetbal.
Laatst gewijzigd door Khraa op do mar 30, 2017 1:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Mee eens. Ze zouden hem moeten straffen voor dit gelul. Gewoon een maandje. Voor alle wedstrijden. Ben je meteen van dit gelul af.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Nu heb ik mij niet verdiept in die zaken en ik ben zeker niet juridisch onderlegd, Piqué blijkbaar wel
, om er een oordeel over te kunnen hebben maar ik wilde jullie het onderstaande pareltje van de Barcelona vice-voorzitter Cardoner niet onthouden.
Een elftal dat voornamelijk bestaat uit bedriegers onder aanvoering van de twee grootste bedriegers in de hele voetbalwereld Suarez en Naaimar. De ploeg die wedstrijd na wedstrijd 90 minuten bezig is om wedstrijden te winnen door bedrog heeft een vice-voorzitter die beweerd dat Barcelona altijd de zijde van de waarheid kiest. Hoeveel boter op je hoofd kan je hebben, hoe groot is de plaat voor je hoofd dan wel niet. Priceless!
VI

'Het is niet zo dat Piqué een leugen heeft verteld, Barcelona kiest altijd de zijde van de waarheid', laat Cardoner weten aan de krant La Vanguardia.
Een elftal dat voornamelijk bestaat uit bedriegers onder aanvoering van de twee grootste bedriegers in de hele voetbalwereld Suarez en Naaimar. De ploeg die wedstrijd na wedstrijd 90 minuten bezig is om wedstrijden te winnen door bedrog heeft een vice-voorzitter die beweerd dat Barcelona altijd de zijde van de waarheid kiest. Hoeveel boter op je hoofd kan je hebben, hoe groot is de plaat voor je hoofd dan wel niet. Priceless!

VI
YNWA
Haha, mooie uitspraak: 'wij kiezen altijd de zijde van de waarheid'. Dan ben je ook meteen uitgepraat 

"Hate it or love it, the underdog's on top".
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ze bedoelen misschien bezijden de waarheid? Ik gok op een Google Translate probleempje..Sandro_Calaaabro schreef:Haha, mooie uitspraak: 'wij kiezen altijd de zijde van de waarheid'. Dan ben je ook meteen uitgepraat
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Dat zal het zijn ja.
"Barcelona kiest altijd voor een uitleg bezijden de waarheid". Die uitspraak zou in ieder geval dichterbij de zijde van de waarheid liggen
"Barcelona kiest altijd voor een uitleg bezijden de waarheid". Die uitspraak zou in ieder geval dichterbij de zijde van de waarheid liggen

"Hate it or love it, the underdog's on top".
- InnerHarbour
Zie dat Real ook gewonnen heeft, staan prima boven dat oplichterszooitje uit Catalonië.
Ik zie ook dat er bij de laatst genoemde thuis weer een rode kaart voor de tegenpartij gevallen
is, je verwacht het niet hè.

YNWA
Misschien moet je eens de goals bekijken van gisteren. Als je dat in Liverpool uitzendt denken ze dat het een andere sport is. Prutsers. Verneukten mijn toto 

IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Ja, ja en toen dat matennaaiersclubje van je, het zegt eigenlijk best wel iets over je dat je zo gek op bedriegers bent
, de kans had om die volgens jou prutsers uit Liverpool te laten zien dat zij een andere sport spelen wat werd het toen ook alweer? Oh ja 4-0 voor LIVERPOOL!
Wacht rustig op het bekende jankverhaal dat het maar vriendschappelijk was, in 1, 2, 3......

Wacht rustig op het bekende jankverhaal dat het maar vriendschappelijk was, in 1, 2, 3......
YNWA
Ze liggen daar inderdaad nog steeds wakker van..
https://www.youtube.com/watch?v=fk-4AfX-4GQ
Dit is voetbal chef. Ga je helaas nooit in Liverpool zien.
Sevilla trouwens echt een leuke ploeg, wel helemaal ingestort de afgelopen maand. Maar die Sampiolo verdient alleen al een medaille voor zijn spelopvatting.
https://www.youtube.com/watch?v=fk-4AfX-4GQ
Dit is voetbal chef. Ga je helaas nooit in Liverpool zien.
Sevilla trouwens echt een leuke ploeg, wel helemaal ingestort de afgelopen maand. Maar die Sampiolo verdient alleen al een medaille voor zijn spelopvatting.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Zonder die beelden te bekijken, heb net mijn ontbijt op, ben ik het overigens wel met je eens, vallen, kaarten aannaaien, aanstellen, huilen, met 10 man omvallen als er een leeg plastic flesje tussen hen invalt, de scheidsrechter bestormen schreeuwend om kaarten is inderdaad een andere sport. Een waarvan ik dolgelukkig ben dat deze niet op het mooie Anfield gespeeld wordt.
Zo nog een prettige werkdag daar binnen verder voor je, ik ga in het zonnetje mijn golfspel verbeteren.

Zo nog een prettige werkdag daar binnen verder voor je, ik ga in het zonnetje mijn golfspel verbeteren.

YNWA
Wanneer is die kinderspeeltuin klaar op anfield, anders app effe dat ze de kinderschommels niet vergeten te plaatsen ...... 

Blij met de punten ...
- InnerHarbour
De naaiclub met 1-0 achter bij rust zie ik, dat trekt de scheidsrechter wel recht in de tweede helft.
YNWA
Ja dit jaar wordt Barca overduidelijk genaaid in Spanje
Had 2-0 moeten zijn, afgekeurde goal was geen buitenspel.
Klopt. Nu geen pingel voor Barca. Legt de bal op de 16. Overduidelijk binnen.
Kreeg Neymar twee keer geel of direct rood? Direct rood slaat nergens op. Gele kaart kan ik begrijpen.
Kreeg Neymar twee keer geel of direct rood? Direct rood slaat nergens op. Gele kaart kan ik begrijpen.
IK GELOOF!!!!!!
Volgens mij direct rood. Was zwaar idd. (maar ik vind dat hij standaard bij het betreden van het veld een gele kaart moet krijgen.
Dus helemaal neutraal ben ik niet in dezen. )

En 2-0. Die laten hun kans liggen om een beetje in te lopen.