Spanje

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

wimpey

Re: Spanje

Bericht door wimpey » zo mar 12, 2017 6:51 pm

Coruna uit met maar 11 man. Altijd lastig.

Lionel

Bericht door Lionel » zo mar 12, 2017 7:56 pm

Scheids was blind!
IK GELOOF!!!!!!

beelzebub

Bericht door beelzebub » zo mar 12, 2017 8:34 pm

Nee, onze bondscoach is blind. Je hebt echt een bril nodig als je dat niet ziet. :ajaxsmiley.gif:

Ongelooflijk trouwens. Weer een belangrijke kopgoal van Ramos na een corner van Kroos.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo mar 15, 2017 10:11 pm

Niet voor niets wordt er een foto van Suarez bijgeplaatst.

Zweedse club gaat eigen spelers straffen voor schwalbes
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma mar 20, 2017 12:03 am

Een rode kaart voor de tegenstander en een penalty in het voordeel van oplichter Suarez, nou ja, hoe is het mogelijk. :excited.gif:

De divingclub wint heel verrassend met 4-2 zie ik op VI.
YNWA

Khraa

Bericht door Khraa » do mar 30, 2017 1:28 pm

Messi vecht met brief schorsing van vier duels aan bij FIFA
Foto: ANP
Gepubliceerd: 30 maart 2017 13:26
Laatste update: 30 maart 2017 14:16

Lionel Messi probeert met een persoonlijke brief aan de FIFA zijn schorsing van vier interlands terug te draaien.
In zeven alinea's schrijft de Argentijn van FC Barcelona dat hij de grensrechter niet heeft beledigd. Mocht hij toch ongepaste woorden hebben gebezigd, dan waren die niet aan de assistent gericht.

"Ik sprak ze tegen de lucht en daarvoor bied ik mijn excuses aan", schrijft de 29-jarige Messi in de brief, die de Spaanse sportkrant El Mundo Deportivo donderdag publiceerde.

De tuchtcommissie van de FIFA schorste Messi vanwege een verbale uithaal naar de Braziliaanse assisten-scheidsrechter Marcelo Van Gasse in de gewonnen WK-kwalificatiewedstrijd tegen Chili (1-0). Dat gebeurde op basis van televisiebeelden.

Messi beaamt dat hij woorden had met de grensrechter in het duel met Chili. "Hij begreep heel goed wat ik zei en we spraken met elkaar op een vriendelijke toon. Geen moment waren mijn woorden beledigend of grievend", aldus Messi in zijn brief. "Ik verzoek u vriendelijk doch dringend deze straf op te heffen."

Beroep
Nu.nl

Je verwacht het niet he..... :excited.gif:

Bij handbal is het overigens zo dat het niet uitmaakt tegen wie je scheld, scheidsrechter, tegenstander, lucht, medestander, dat je rood krijgt. Met dit soort excuus zoekende parodieen op beste voetballers aller tijden zouden ze dit ook moeten invoeren bij voetbal.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Khraa

Bericht door Khraa » do mar 30, 2017 1:28 pm

Messi vecht met brief schorsing van vier duels aan bij FIFA
Foto: ANP
Gepubliceerd: 30 maart 2017 13:26
Laatste update: 30 maart 2017 14:16

Lionel Messi probeert met een persoonlijke brief aan de FIFA zijn schorsing van vier interlands terug te draaien.
In zeven alinea's schrijft de Argentijn van FC Barcelona dat hij de grensrechter niet heeft beledigd. Mocht hij toch ongepaste woorden hebben gebezigd, dan waren die niet aan de assistent gericht.

"Ik sprak ze tegen de lucht en daarvoor bied ik mijn excuses aan", schrijft de 29-jarige Messi in de brief, die de Spaanse sportkrant El Mundo Deportivo donderdag publiceerde.

De tuchtcommissie van de FIFA schorste Messi vanwege een verbale uithaal naar de Braziliaanse assisten-scheidsrechter Marcelo Van Gasse in de gewonnen WK-kwalificatiewedstrijd tegen Chili (1-0). Dat gebeurde op basis van televisiebeelden.

Messi beaamt dat hij woorden had met de grensrechter in het duel met Chili. "Hij begreep heel goed wat ik zei en we spraken met elkaar op een vriendelijke toon. Geen moment waren mijn woorden beledigend of grievend", aldus Messi in zijn brief. "Ik verzoek u vriendelijk doch dringend deze straf op te heffen."

Beroep
Nu.nl

Je verwacht het niet he..... :excited.gif:

Bij handbal is het overigens zo dat het niet uitmaakt tegen wie je scheldt, scheidsrechter, tegenstander, lucht, medestander, dat je rood krijgt. Met dit soort excuus zoekende parodieen op beste voetballers aller tijden zouden ze dit ook moeten invoeren bij voetbal.
Laatst gewijzigd door Khraa op do mar 30, 2017 1:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Lionel

Bericht door Lionel » do mar 30, 2017 1:30 pm

Mee eens. Ze zouden hem moeten straffen voor dit gelul. Gewoon een maandje. Voor alle wedstrijden. Ben je meteen van dit gelul af.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr mar 31, 2017 8:16 am

Nu heb ik mij niet verdiept in die zaken en ik ben zeker niet juridisch onderlegd, Piqué blijkbaar wel :smallgrin.gif: , om er een oordeel over te kunnen hebben maar ik wilde jullie het onderstaande pareltje van de Barcelona vice-voorzitter Cardoner niet onthouden.
'Het is niet zo dat Piqué een leugen heeft verteld, Barcelona kiest altijd de zijde van de waarheid', laat Cardoner weten aan de krant La Vanguardia.

Een elftal dat voornamelijk bestaat uit bedriegers onder aanvoering van de twee grootste bedriegers in de hele voetbalwereld Suarez en Naaimar. De ploeg die wedstrijd na wedstrijd 90 minuten bezig is om wedstrijden te winnen door bedrog heeft een vice-voorzitter die beweerd dat Barcelona altijd de zijde van de waarheid kiest. Hoeveel boter op je hoofd kan je hebben, hoe groot is de plaat voor je hoofd dan wel niet. Priceless! :drecul.gif:

VI
YNWA

Sandro

Bericht door Sandro » vr mar 31, 2017 8:24 am

Haha, mooie uitspraak: 'wij kiezen altijd de zijde van de waarheid'. Dan ben je ook meteen uitgepraat :biggrin.gif:
"Hate it or love it, the underdog's on top".

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » vr mar 31, 2017 9:59 am

Sandro_Calaaabro schreef:Haha, mooie uitspraak: 'wij kiezen altijd de zijde van de waarheid'. Dan ben je ook meteen uitgepraat :biggrin.gif:
Ze bedoelen misschien bezijden de waarheid? Ik gok op een Google Translate probleempje..
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Sandro

Bericht door Sandro » vr mar 31, 2017 10:17 am

Dat zal het zijn ja.

"Barcelona kiest altijd voor een uitleg bezijden de waarheid". Die uitspraak zou in ieder geval dichterbij de zijde van de waarheid liggen :smallgrin.gif:
"Hate it or love it, the underdog's on top".

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do apr 06, 2017 8:32 am

Zie dat Real ook gewonnen heeft, staan prima boven dat oplichterszooitje uit Catalonië. :smallgrin.gif: Ik zie ook dat er bij de laatst genoemde thuis weer een rode kaart voor de tegenpartij gevallen :smallgrin.gif: is, je verwacht het niet hè.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » do apr 06, 2017 8:36 am

Misschien moet je eens de goals bekijken van gisteren. Als je dat in Liverpool uitzendt denken ze dat het een andere sport is. Prutsers. Verneukten mijn toto :1evil.gif:
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do apr 06, 2017 8:47 am

Ja, ja en toen dat matennaaiersclubje van je, het zegt eigenlijk best wel iets over je dat je zo gek op bedriegers bent :smallgrin.gif:, de kans had om die volgens jou prutsers uit Liverpool te laten zien dat zij een andere sport spelen wat werd het toen ook alweer? Oh ja 4-0 voor LIVERPOOL! :drecul.gif:

Wacht rustig op het bekende jankverhaal dat het maar vriendschappelijk was, in 1, 2, 3......
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » do apr 06, 2017 8:50 am

Ze liggen daar inderdaad nog steeds wakker van..

https://www.youtube.com/watch?v=fk-4AfX-4GQ

Dit is voetbal chef. Ga je helaas nooit in Liverpool zien.

Sevilla trouwens echt een leuke ploeg, wel helemaal ingestort de afgelopen maand. Maar die Sampiolo verdient alleen al een medaille voor zijn spelopvatting.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do apr 06, 2017 9:17 am

Zonder die beelden te bekijken, heb net mijn ontbijt op, ben ik het overigens wel met je eens, vallen, kaarten aannaaien, aanstellen, huilen, met 10 man omvallen als er een leeg plastic flesje tussen hen invalt, de scheidsrechter bestormen schreeuwend om kaarten is inderdaad een andere sport. Een waarvan ik dolgelukkig ben dat deze niet op het mooie Anfield gespeeld wordt. :blackcat.gif: :smallgrin.gif:

Zo nog een prettige werkdag daar binnen verder voor je, ik ga in het zonnetje mijn golfspel verbeteren. :neutral.gif:
YNWA

999

Bericht door 999 » do apr 06, 2017 9:34 am

Wanneer is die kinderspeeltuin klaar op anfield, anders app effe dat ze de kinderschommels niet vergeten te plaatsen ...... :smallgrin.gif:
Blij met de punten ...

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za apr 08, 2017 8:37 pm

De naaiclub met 1-0 achter bij rust zie ik, dat trekt de scheidsrechter wel recht in de tweede helft.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » za apr 08, 2017 9:07 pm

Nou nou.. rode kaart Neymar. Zie ergere dingen.
IK GELOOF!!!!!!

Iniesta

Bericht door Iniesta » za apr 08, 2017 9:12 pm

Ja dit jaar wordt Barca overduidelijk genaaid in Spanje

ferry

Bericht door ferry » za apr 08, 2017 9:14 pm

Had 2-0 moeten zijn, afgekeurde goal was geen buitenspel.

Lionel

Bericht door Lionel » za apr 08, 2017 9:21 pm

Klopt. Nu geen pingel voor Barca. Legt de bal op de 16. Overduidelijk binnen.

Kreeg Neymar twee keer geel of direct rood? Direct rood slaat nergens op. Gele kaart kan ik begrijpen.
IK GELOOF!!!!!!

ferry

Bericht door ferry » za apr 08, 2017 9:22 pm

Volgens mij direct rood. Was zwaar idd. (maar ik vind dat hij standaard bij het betreden van het veld een gele kaart moet krijgen. :smallgrin.gif: Dus helemaal neutraal ben ik niet in dezen. )

ferry

Bericht door ferry » za apr 08, 2017 9:32 pm

En 2-0. Die laten hun kans liggen om een beetje in te lopen.

Plaats reactie