Moderator: mods
Ik kon mijn oren nauwelijks geloven, dus maar even opgezocht. En inderdaad:Monkey Tonk schreef:Deze is ook wel leuk. De twee Mercedes coureurs staan er als figuranten bij ...
https://www.youtube.com/watch?v=yuvbFyAUmSc
Wat zingt het publiek na een minuut? Ole ole ole ... en dan? Senna Senna?
Wat een koning is het ook he... en Vettel jankt weer.brigade zuid schreef:Dit is het beste wat ik gezien heb! Van de laatste plek naar het podium in 25 minuten!
Bij Ferrari loopt men met één en al frustratie rond. Aan het begin van het seizoen bleken de Mercedessen duidelijk te snel te zijn. Om de 2e plek voor de constructeurstitel had Ferrari nog een aardige voorsprong op Red Bull met Ricciardo en Daniil Kvyat, maar nu worden ze al maanden aan alle kanten voorbij gereden.brigade zuid schreef:Wat zijn beide Ferrari coureurs toch sneue figuren.
Monkey Tonk schreef:Ik kon mijn oren nauwelijks geloven, dus maar even opgezocht. En inderdaad:Monkey Tonk schreef:Deze is ook wel leuk. De twee Mercedes coureurs staan er als figuranten bij ...
https://www.youtube.com/watch?v=iWjBCPEyM4s
Het Braziliaanse publiek zingt Max toe met Ole ole ole ola, Senna,Senna!
Kippevel.
Ze begonnen het te zingen tijdens het interview op het podium met Max. Niet toen die Mercedes coureurs geinterviewd werden. Dus ik draai het water effe lekker terug naar warm bij die koude douche van jou.Cruijff schreef:Monkey Tonk schreef:Ik kon mijn oren nauwelijks geloven, dus maar even opgezocht. En inderdaad:Monkey Tonk schreef:Deze is ook wel leuk. De twee Mercedes coureurs staan er als figuranten bij ...
https://www.youtube.com/watch?v=iWjBCPEyM4s
Het Braziliaanse publiek zingt Max toe met Ole ole ole ola, Senna,Senna!
Kippevel.
Haha.![]()
Heb je sinds het overlijden van Senna de afgelopen twee decenniade podium ceremonies in Brazilië weleens bekeken?
De Ole ole ole ole Senna, Senna komt jaarlijks voorbij tijdens de race in Brazilië.
![]()
Neemt niet weg dat Verstappen door menig journalist, fan en volger gisteren wel diverse keren voor Senna is uitgemaakt.
Haha.Monkey Tonk schreef:Ze begonnen het te zingen tijdens het interview op het podium met Max. Niet toen die Mercedes coureurs geinterviewd werden. Dus ik draai het water effe lekker terug naar warm bij die koude douche van jou.
Mwa da's niet helemaal waar.InnerHarbour schreef:Be that as it may, Verstappen kan alleen maar winnen als die Mercedessen uitvallen. RB zal volgend jaar een betere wagen moeten presenteren.
Alle teams moeten komend seizoen de wagen en het vermogen flink verbeteren, want de achterstand die de andere 10 teams op Mercedes hebben is een straatlengte. Niet elk team is in staat om het motorvermogen volledig naar wens te maken, want krijgen een motor geleverd van een fabriek van een concurrent die hem dan deels 'afknijpt'.InnerHarbour schreef:Oh sorry, ik zal volgend seizoen een regendans voor elke wedstrijd doen. Hallo iemand thuis, gister is da maatstaf natuurlijk niet. Als RB zijn auto niet verbeterd t.o.v. Mercedes wordt Verstappen volgend jaar maximaal 3de, hoe goed die jongen ook is.
Het regent lang niet elke race nee, helaas.InnerHarbour schreef:Oh sorry, ik zal volgend seizoen een regendans voor elke wedstrijd doen. Hallo iemand thuis, gister is da maatstaf natuurlijk niet.
Met andere woorden, RB heeft dan een reële kans om een gelijkwaardige auto in te zetten of zie ik dat als leek niet juist?Duke schreef:Volgend jaar zal alles anders zijn, de auto's moeten weer van 0 opgebouwd worden in verband met aanpassingen van de reglementen. Maar het is niet leuk als er 1 team duidelijk boven de anderen uitsteekt (geldt net zo goed voor RBR als voor Mercedes).
De kans is dan inderdaad reëel dat Mercedes opeens niet meer de renstal met het beste materiaal heeft. Bij een seizoen met een heleboel nieuwe regels kan het zomaar verschuiven wie de snelste is en kan het ook opeens zou zijn dat een team dat eerst heerste qua betrouwbaarheid opeens de boel technisch totaal niet voor elkaar heeft.InnerHarbour schreef:Met andere woorden, RB heeft dan een reële kans om een gelijkwaardige auto in te zetten of zie ik dat als leek niet juist?Duke schreef:Volgend jaar zal alles anders zijn, de auto's moeten weer van 0 opgebouwd worden in verband met aanpassingen van de reglementen. Maar het is niet leuk als er 1 team duidelijk boven de anderen uitsteekt (geldt net zo goed voor RBR als voor Mercedes).
Wat Red Bull ook bepaald niet tegenzit is dat ze erg de handjes dicht zullen knijpen wat betreft de coureurs. Beide gasten zijn jong, prikkelen elkaar op een sportieve manier, er hangt een positieve vibe rond beide gasten die elkaar omhoog stuwen en beter maken.InnerHarbour schreef:Oke, dank heren ik heb weer wat geleerd
Rosberg mag derde worden en dan nog is hij kampioen, dus ik denk dat ie niet zo heel erg zenuwachtig zal worden. Is ook een typisch parcour voor de Mercedes. Veel lange stukken. En het zal er denk ik ook wel droog zijn. Dus ik verwacht dat Rosberg daar gewoon tweede wordt (hij zal niet proberen om voor Hamilton te gaan rijden denk ik, te veel risico, stel je voor..).Cruijff schreef:InnerHarbour schreef:Be that as it may, Verstappen kan alleen maar winnen als die Mercedessen uitvallen. RB zal volgend jaar een betere wagen moeten presenteren.
Die Rosberg zal over twee weken knap zenuwachtig kunnen worden mits Hamilton weer op de 1e plek rijdt en Verstappen meldt zich net als afgelopen twee races weer aan Rosberg zijn staart om dan meteen een inhaalactie te doen.