Le T. schreef:Eerlijk gezegd heb ik liever dat hij zijn niveau en lijn van Twente doortrekt.Mano schreef:Nu nog bewijzen dat hij het ook op Ajax niveau kan.

Moderator: mods
Le T. schreef:Eerlijk gezegd heb ik liever dat hij zijn niveau en lijn van Twente doortrekt.Mano schreef:Nu nog bewijzen dat hij het ook op Ajax niveau kan.
Gelukkig. Het begint door te dringen.Veel voetballers van jouw leeftijd kiezen direct voor het buitenland.
'En ze komen daar vaak op de bank en dan weer pijlsnel terug naar Nederland. Als een boomerang. Ik moet veel spelen op deze leeftijd. Nog veel meer naam maken.'
Bron: VK
Saillant heet dat, Topper.Toppie schreef:Genant detail is dat Hakim nog koos voor Twente ipv Feyenooit in 2014
Gênant wordt het pas als je voor Fnoord kiestwimpey schreef:Saillant heet dat, Topper.Toppie schreef:Genant detail is dat Hakim nog koos voor Twente ipv Feyenooit in 2014
Eens. Nog geen garantie dat Ziyech bij Ajax ook de sterspeler zal worden, maar de voortekenen zijn goed. Ik ben wel bang dat we hem verkeerd gaan gebruiken, daar zijn we bij Ajax altijd zo goed in, om iemand die bij zijn vorige club heel goed was ineens andere taken te laten uitvoeren, en dan verbaast zijn dat het niet helemaal uit de verf komt.Lionel schreef:Hij kan bizar goed voetballen. Zit wat filmpjes te kijken. Jezus wat is hij goed. Beter gaan wij ze niet meer kunnen kopen.
Dan had je hem niet moeten halen, want zoals ik al eerder schreef had je Sinkgraven niet moeten halen.Marillion schreef:Je geeft nu een voorbeeld waarbij je een topper kunt halen. Maar wat nu als Ziyech de nieuwe Sinkgraven is?
Chelsea verhuurde een keeper zelfs twee seizoen aan Atletico! Vertonghen kwam ook niet slechter terug, Daley Blind ook niet. Bij Ajax bestaat het idee dat alleen bij Ajax echt gevoetbald wordt, dat spelers eerst moeten wennen aan het Ajaxspel enz. Barcelona verhuurt nu pas de 21-jarige Munir el Haddadi aan Valencia. Het gerucht gaat dat er een optie om te kopen is, maar daar heb ik geen bevestiging van gelezen (Maakt Barcelona trouwens niet uit, kopen ze hem terug voor tientallen miljoenen)Maak een plan voor jonge spelers, laat ze 1-2 jaar rijpen bij een Eredivisieclub, dan zie je vanzelf of ze doorontwikkelen zoals Vermaelen toendertijd, of nog wat langer nodig hebben zoals met Dijks bij Heerenveen die vervolgens bij Willem II pas echt vooruit ging, of het blijkt er gewoon niet in te zitten zoals bij Andersen.
+1Soms wordt er vanuit gegaan dat jonge spelers bij Ajax moeten ontwikkelen, dat vindt ik een misvatting. Bij Ajax moet je er meteen staan, of in elk geval heel snel.
Jonge spelers zijn grilliger. Ze moeten er meteen staan in die zin dat ze het niveau halen wanneer ze spelen. In een op die leeftijd zo gebruikelijke mindere fase spelen ze niet, als het goed is tenminste. Op de manier moeten ze zich, naast ervaren spelers en ipv de ervaren speler die dan even op de bank zit, ontwikkelen tot spelers met een hoger minimumniveau en een iets hoger niveau in het algemeen.Giacomo Puccini schreef: Soms wordt er vanuit gegaan dat jonge spelers bij Ajax moeten ontwikkelen, dat vindt ik een misvatting. Bij Ajax moet je er meteen staan, of in elk geval heel snel. De eisen liggen nu eenmaal hoog bij een topclub, wie daar niet aan kan voldoen is dus niet goed genoeg.
In 1996 werden dit soort foto's anders geïnterpreteerd dan als iets grappigsbeelzebub schreef:Riedewald denk ik.
Wel grappig. Drie Marokkanen bij Ajax op een foto.
Precies wat ik altijd zeg, zie dat knulletje met die zak met ballel al spelen tegen mannen, ik niet en Ajax gelukkig tot nu toe ook niet.Peter schreef:Eerste training met Ziyech. Moest erg lachen om de foto.
Nouri als materiaalmannetje.
Ziyech staat 3 seconden op het trainingsveld en Riedewald is nu al zijn portemonnee kwijt.Sandro_Calaaabro schreef:In 1996 werden dit soort foto's anders geïnterpreteerd dan als iets grappigsbeelzebub schreef:Riedewald denk ik.
Wel grappig. Drie Marokkanen bij Ajax op een foto.
Alles wat ik over die jongen lees, hoor, zie steekt hij met kop en schouders boven alles van Ajax uit en dat hij nu degene is die het verschil gaat maken en jij denkt dat hij moet knokken voor een plaatsje.Cruijff schreef:Ze kunnen elkaar hopelijk op de goede manier aansteken en Ziyech zal het wel accepteren als hij sporadisch moet banken ten faveure van El Ghazi en El Ghazi vice versa een wissel ook, lijkt me.
Ziyech staat niet bekend als de aller hardste werker, maar bij Ajax zal knokken voor zijn plekje wel moeten.
Wat is jouw definitie van een technische voetballer? In zaalvoetbal is hij beter dan Ricardo Kishna.Lionel schreef:AEG vind ik alles behalve technisch.
InnerHarbour schreef:Alles wat ik over die jongen lees, hoor, zie steekt hij met kop en schouders boven alles van Ajax uit en dat hij nu degene is die het verschil gaat maken en jij denkt dat hij moet knokken voor een plaatsje.Ziyech staat niet bekend als de aller hardste werker, maar bij Ajax zal knokken voor zijn plekje wel moeten.
Wat vond jij vroeger eigenlijk van Jesper Olsen?InnerHarbour schreef: Precies wat ik altijd zeg, zie dat knulletje met die zak met ballel al spelen tegen mannen, ik niet en Ajax gelukkig tot nu toe ook niet.
Zijn aanname is kut. Dan ben je voor mij per definitie niet technisch.Cruijff schreef:Wat is jouw definitie van een technische voetballer? In zaalvoetbal is hij beter dan Ricardo Kishna.Lionel schreef:AEG vind ik alles behalve technisch.
De aanname van een heleboel (Ajax) spelers is vrij beroerd. Koop je in de jaren dat je je opleiding mede vanwege dit aandachtspunt wilt hervormen één van de betere talenten bij Sparta wegLionel schreef:Zijn aanname is kut. Dan ben je voor mij per definitie niet technisch.Cruijff schreef:Wat is jouw definitie van een technische voetballer? In zaalvoetbal is hij beter dan Ricardo Kishna.Lionel schreef:AEG vind ik alles behalve technisch.