Mooi, dan komt de keer dat het wel lukt steeds dichterbij!LucaS schreef:Even afwachten of hij gelijk krijgt. Ajax heeft dit seizoen nog niet 1x een serie van 7 wedstrijden op rij gewonnen.

Moderator: mods
Mooi, dan komt de keer dat het wel lukt steeds dichterbij!LucaS schreef:Even afwachten of hij gelijk krijgt. Ajax heeft dit seizoen nog niet 1x een serie van 7 wedstrijden op rij gewonnen.
Ik denk dat er genoeg kijkers zijn, het is bij een commerciële omroep, het draait om kijkers en daarmee om geld. Onvoldoende inkomsten kunnen zorgen voor het einde van het programma.Duke schreef:Zijn er hier nog mensen die dit kijken?
Ik scroll door zon'n aflevering heen, met Kieft was het nog wel leuk, nu steeds minder, sneller scrollen.Duke schreef:Zijn er hier nog mensen die dit kijken?
Ach, die gasten praten 90% uit hun nek. Derksen spreek zichzelf altijd 3x tegen in een uitzending. Ik kijk meestal alleen het eerste half uurtje waarin ze het niveau van de Eredivisie op vermakelijke wijze (terecht) belachelijk maken. Daarna wordt er alleen nog maar slap geouwehoerd. Dan haak ik af.InnerHarbour schreef:Ik zat vanmorgen even een stukje VI te kijken en out of the blue, terwijl ze het over van Gaal hadden, kreeg Klopp ineens van onderuit de zak van van der Gijp. Nu zat hij er weer eens naast, Klopp weigert nog langer met de Sun te spreken omdat ze een walgelijk stuk over het privéleven van Louven gingen plaatsen/inmiddels gedaan en niet vanwege Hillsborough om daarmee de supporters te pleasen maar ik had toch zoiets; waar komt dat vandaan en toen realiseerde ik mij dat die van der Gijp nog een grotere Barcelona geiler dan Rishi is. Tja en wie heeft dat Barcelona nu zaterdag de kuikenbak ingespeeld, juist ja.
Ik ben ook een trouwe kijker... Je moet het allemaal niet te serieus nemen, het is gewoon plat vermaak en af en toe gaat het over voetbal, prima toch?Mano schreef:Kansloos programma
ik vermoed dat alleen het feyenoord publiek nog kijkt...
dat niveau is het![]()
En dat legioen is helaas groot genoeg om voor voldoende kijkcijfers te zorgen....
In het eerste blokje is de KNVB voetbal inhoudelijk met de grond gelijk gemaakt. Straks komt Ajax hopelijk aan de beurtSandro_Calaaabro schreef:Voetbal inhoudelijk? Dat niveau bereiken ze nooit bij VI. Je kunt nu al raden wat ze gaan roepen over Ajax, niks nieuws.
Dat stukje heb ik gemist.Giacomo Puccini schreef:voetbal inhoudelijk