Voetbal International (TV)

Staat het in de krant, op TT, in de bladen of op internet? Post het HIER!

Moderator: mods

Wie kent Cees de Wolf nog?

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » di apr 05, 2016 12:06 pm

LucaS schreef:Even afwachten of hij gelijk krijgt. Ajax heeft dit seizoen nog niet 1x een serie van 7 wedstrijden op rij gewonnen.
Mooi, dan komt de keer dat het wel lukt steeds dichterbij! :hypocrite.gif:

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » di apr 05, 2016 12:51 pm

De resultaten uit het verleden :ajaxscarf.gif:

PSV heeft volgens mij dit seizoen een serie van tien overwinningen op z'n naam staan, maar haalt de laatste drie wedstrijden ook maar vier punten en Ajax mag, zoals het er nu voor staat, zelfs een keer gelijk spelen, hoeft dus geen vijf wedstrijden achtereen te winnen.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di mei 03, 2016 12:57 am

Het is nog steeds behoorlijk ordinair.

"Annie schreeuwde het hele hotel bij elkaar" - VOETBAL INSIDE

https://www.youtube.com/watch?v=rorYlTskBqg

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » za jul 23, 2016 1:28 pm

Het is wat plat allemaal maar ze hebben wel gelijk over de privélevens van Sneijder en met name de aftakeling van Van der Vaart:

Iedere ochtend doe ik de kranten open en dan zijn ze daar weer met een paginaatje vol bullshit:
https://www.youtube.com/watch?v=fsvGPV-TC7M

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » za jul 23, 2016 1:38 pm

Louis van Gaal:
'Deze trainer gaat in november niet naar het buitenland. Na ja, België is dan buitenland. Maar dat is geen buitenland.'

https://www.youtube.com/watch?v=qhUJiQPR0qg

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » za aug 06, 2016 12:36 pm

Lees ik op een of andere website (via outlook.com?) dat Genee het niet ziet zitten in Bosz bij Ajax, Boskamp moet zo nodig vertellen dat Rostov voor Ajax 'geen probleem' zal zijn, om bij uitschakeling op de zwakte van Ajax te wijzen, waar Anderlecht slechts drie doelpunten tekort kwam om Rostov uit te schakelen. In onze Colombiaanse spits ziet geen expert het zitten, onze Duitser is met de grond gelijkgemaakt en dan lees ik dat het non-informatie over de bonus bij de verkoop van Milik is. Is er al iets positiefs in de media geweest? Van Derksen en Van der Gijp niet, dat snap ik, maar misschien door de stagiair bij de "Drentsche Bazuin"?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di aug 09, 2016 8:09 am

Ik zat vanmorgen even een stukje VI te kijken en out of the blue, terwijl ze het over van Gaal hadden, kreeg Klopp ineens van onderuit de zak van van der Gijp. Nu zat hij er weer eens naast, Klopp weigert nog langer met de Sun te spreken omdat ze een walgelijk stuk over het privéleven van Louven gingen plaatsen/inmiddels gedaan en niet vanwege Hillsborough om daarmee de supporters te pleasen maar ik had toch zoiets; waar komt dat vandaan en toen realiseerde ik mij dat die van der Gijp nog een grotere Barcelona geiler dan Rishi is. Tja en wie heeft dat Barcelona nu zaterdag de kuikenbak ingespeeld, juist ja. :drecul.gif:
YNWA

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » di aug 09, 2016 8:28 am

Zijn er hier nog mensen die dit kijken?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

999

Bericht door 999 » di aug 09, 2016 9:36 am

Al een tijdje terug afgehaakt .. Dat programma heeft al lang niks meer met Voetbal (International) te maken ...
Blij met de punten ...

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » di aug 09, 2016 9:37 am

Duke schreef:Zijn er hier nog mensen die dit kijken?
Ik denk dat er genoeg kijkers zijn, het is bij een commerciële omroep, het draait om kijkers en daarmee om geld. Onvoldoende inkomsten kunnen zorgen voor het einde van het programma.

Het zal mij niet verbazen als er gestopt wordt met deze formule als Derksen stopt. Ik kan me niet voorstellen dat veel voetballiefhebbers het leuk vinden om keer op keer 'het jasje van Hans' e.d. te zien (Er zal nu wel iets anders voor zijn gevonden)

Mano

Bericht door Mano » di aug 09, 2016 10:20 am

Kansloos programma
ik vermoed dat alleen het feyenoord publiek nog kijkt...

dat niveau is het :hypocrite.gif:
En dat legioen is helaas groot genoeg om voor voldoende kijkcijfers te zorgen....
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Arthur

Bericht door Arthur » di aug 09, 2016 10:40 am

Ze hadden na het winnen van de Televisiering meteen moeten stoppen. Daarna is het heel hard achteruit gegaan met hun populariteit.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di aug 09, 2016 11:38 am

Duke schreef:Zijn er hier nog mensen die dit kijken?
Ik scroll door zon'n aflevering heen, met Kieft was het nog wel leuk, nu steeds minder, sneller scrollen. :smallgrin.gif:
YNWA

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » di aug 09, 2016 11:57 am

InnerHarbour schreef:Ik zat vanmorgen even een stukje VI te kijken en out of the blue, terwijl ze het over van Gaal hadden, kreeg Klopp ineens van onderuit de zak van van der Gijp. Nu zat hij er weer eens naast, Klopp weigert nog langer met de Sun te spreken omdat ze een walgelijk stuk over het privéleven van Louven gingen plaatsen/inmiddels gedaan en niet vanwege Hillsborough om daarmee de supporters te pleasen maar ik had toch zoiets; waar komt dat vandaan en toen realiseerde ik mij dat die van der Gijp nog een grotere Barcelona geiler dan Rishi is. Tja en wie heeft dat Barcelona nu zaterdag de kuikenbak ingespeeld, juist ja. :drecul.gif:
Ach, die gasten praten 90% uit hun nek. Derksen spreek zichzelf altijd 3x tegen in een uitzending. Ik kijk meestal alleen het eerste half uurtje waarin ze het niveau van de Eredivisie op vermakelijke wijze (terecht) belachelijk maken. Daarna wordt er alleen nog maar slap geouwehoerd. Dan haak ik af.
Whitey on the moon.

Gaizka1985

Bericht door Gaizka1985 » di aug 09, 2016 7:13 pm

Mano schreef:Kansloos programma
ik vermoed dat alleen het feyenoord publiek nog kijkt...

dat niveau is het :hypocrite.gif:
En dat legioen is helaas groot genoeg om voor voldoende kijkcijfers te zorgen....
Ik ben ook een trouwe kijker... Je moet het allemaal niet te serieus nemen, het is gewoon plat vermaak en af en toe gaat het over voetbal, prima toch?

beelzebub

Bericht door beelzebub » di aug 09, 2016 8:06 pm

Sinds het WK2014 ben ik op die gasten afgeknapt. Vroeger was het nog geinig behang tijdens het strijken, nu zet ik Ink Master op Spike op.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Sandro

Bericht door Sandro » di aug 09, 2016 8:17 pm

Ooit vond ik het leuk, maar dat is al lang geleden. Wat mij betreft dus bizar dat dit nog zo lang succesvol is gebleven. Het is al tijden lang een herhaling van zetten en het opvoeren van toneelstukjes.

Eigenlijk ben ik vooral totaal afgeknapt op Van der Gijp. Daar heb ik helemaal niks mee. Ik vind hem niet grappig, niet sympathiek, niet interessant, etc etc.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gaizka1985

Bericht door Gaizka1985 » di aug 09, 2016 8:38 pm

Ik vind Johan Derksen een prachtig figuur, alleen nemen sommige mensen hem veel te serieus en ergeren ze zich aan hem.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » vr aug 26, 2016 7:18 pm

De analyses van Van der Gijp snijden meer hout dan de halfzachte beschouwingen op andere zenders. Geen belangen, gewoon zeggen waar het op staat. Ik mag graag naar VI tv kijken, voor 90% is het cafe praat, maar daar hou ik ookbvan :)

Ik ga er straks weer voor zitten. Ajax zal voetbal inhoudelijk harde kritiek krijgen, en terecht.
Ajax!

Sandro

Bericht door Sandro » vr aug 26, 2016 7:21 pm

Voetbal inhoudelijk? Dat niveau bereiken ze nooit bij VI. Je kunt nu al raden wat ze gaan roepen over Ajax, niks nieuws.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » vr aug 26, 2016 7:56 pm

Ik hoop wel dat Ajax zo helemaal belachelijk gemaakt wordt. :neutral.gif:

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » vr aug 26, 2016 8:13 pm

Sandro_Calaaabro schreef:Voetbal inhoudelijk? Dat niveau bereiken ze nooit bij VI. Je kunt nu al raden wat ze gaan roepen over Ajax, niks nieuws.
In het eerste blokje is de KNVB voetbal inhoudelijk met de grond gelijk gemaakt. Straks komt Ajax hopelijk aan de beurt :smallgrin.gif:
Ajax!

zeux

Bericht door zeux » vr aug 26, 2016 8:20 pm

Giacomo Puccini schreef:voetbal inhoudelijk
Dat stukje heb ik gemist. :headbang.gif:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr aug 26, 2016 9:28 pm

Ik heb ook weer even ingeschakeld voor een uurtje café praat. Het zit wel lekker daar bij de KNVB he? Wat een armoede zeg. De één is nog incompetenter dan de ander en Blind en Van Breukelen lijken totaal niet op één lijn te zitten.

De ene keer is het leuker dan de ander want de onzin moet niet volledig de overhand krijgen. Maar af en toe slaan ze wel degelijk de spijker op de kop. Ik zie dit echt honderd keer liever dan zo'n programma met Henry Schut die er in slaagt om een hele sportzomer niet één kritische opmerking te plaatsen.
Nil volentibus arduum

Sandro

Bericht door Sandro » vr aug 26, 2016 9:31 pm

Zo'n Van Breukelen...dat kan nooit goed gaan in de media. Die vent staat zo snel op z'n achterste poten, zelfs bij normale vragen. En dat zou dan de evenwichtige man moeten zijn die de lijnen uit zet. Kan me niet voorstellen dat hij het lang uithoudt. Behalve als we nu ineens goed gaan presteren maar dat lijkt me ook niet.

Plaats reactie