En wat moet het onderwerp Vermeer hier uitgebreid worden behandeld?
Om het Darts toch nog een sportief tintje te geven?

Moderator: mods
Ik vind ook dat clubs zich er veel te makkelijk van afmaken door maar te stellen dat tuig dat gekke dingen doet in voetbalstadions geen voetbalsupporters zijn. Daarmee proberen ze hun handen er helemaal vanaf te trekken, maar ze worden wel lekker het stadion ingelaten. Het doet er helemaal niet toe of het wel of geen 'echte' supporters zijn. Je moet die raddraaiers gewoon adequaat aanpakken.zeux schreef:Toepasselijke column van Paul Onkenhout in de VK:Sandro_Calááábro schreef:Maar nu moet die smakeloze onzin wel stoppen.
Mensen die bordjes tonen met de tekst 'Vermeer NSB' of een donkere pop ophangen met een touw om de hals, zouden geen voetbalsupporters zijn, of zo genoemd mogen worden. Dat hoorde je vaak de laatste tijd, na de bedreigingen van Feyenoord-speler Vejinovic en de oerwoudgeluiden in het stadion van ADO Den Haag bijvoorbeeld.
Ik vind dat niet adequaat genoeg. Dat blijkt wel, want anders waren dit soort dingen onderhand niet meer in deze frequentie voorgevallen.brigade zuid schreef:Dat doen ze toch ook. Die gast van vorige week krijgt een stadionverbod, boete en komt nog voor de rechter.
Tja die gelijke spelen zijn er op aandringen van de Bookmakers. Die maken vele malen meer winst dan wanneer gokkers bij een PL wedstrijd alleen maar kunnen kiezen tussen de optie of een Thornton of een Wright zijn wedstrijd wint of verliest.Sandro_Calááábro schreef:Hmmm, heb het niet gezien maar lees dat hij een 5-1 voorsprong heeft laten lopen en gelijk heeft gespeeld. Ik vind dat altijd een anti-climax. Gooi dan nog ff om de bull en speel een laatste leg. Aan de andere kant is de PL het enige platform waarbij je op dit niveau gelijk kunt spelen, dus het is niet anders denk ik dan.
Ja en deze 170 kwam hard aan bij Taylor. Die stond te wachten op een makkelijke finish terwijl Van Gerwen een voor zijn doen vrij matige leg stond te gooien en boem, een 170-finish om zijn oren.Sandro_Calááábro schreef:Van Gerwen wel weer een 170 finish. Daar heeft hij een patent op de laatste tijd.
Dat zal het zijn inderdaad.Cruijff schreef:Tja die gelijke spelen zijn er op aandringen van de Bookmakers. Die maken vele malen meer winst dan wanneer gokkers bij een PL wedstrijd alleen maar kunnen kiezen tussen de optie of een Thornton of een Wright zijn wedstrijd wint of verliest.Sandro_Calááábro schreef:Hmmm, heb het niet gezien maar lees dat hij een 5-1 voorsprong heeft laten lopen en gelijk heeft gespeeld. Ik vind dat altijd een anti-climax. Gooi dan nog ff om de bull en speel een laatste leg. Aan de andere kant is de PL het enige platform waarbij je op dit niveau gelijk kunt spelen, dus het is niet anders denk ik dan.
Tja, ik weet het niet. Je moet in ieder geval niet drie punten gaan invoeren voor een overwinning. Aanvallend of verdedigend darten bestaat namelijk niet (echt). Al denkt Mister Darts van Nederland Jacques Nieuwlaat daar anders overCruijff schreef: Daarnaast maken die gelijke spelen de boel ook wel spannend, in ieder geval de stand op de ranglijst blijft daardoor vaak bloedstollend. Is daarom toch wel een aanwinst voor de Premier League, denk ik.
Een vervolg bedoel ik. Grote kans dat de PDC Nederland volgend jaar weer op de agenda zet.Cruijff schreef:Zal inderdaad wel een gevolg krijgen bij de PDC,
Tja, er is al zoveel in 't Ziggo Dome. Ahoy lobbyt stevig om hier en daar nog een groot evenement binnen te halen, want de opening van 't Ziggo Dome was een flinke tik voor Ahoy (en ook voor het Gelredome.)brigade zuid schreef:Waarom wordt zoiets in Ahoy gehouden en niet in metropool Amsterdam met z'n Ziggo Dome?