Atletico is natuurlijk ook wel een goede ploeg. Staat toch boven Real en won ook gewoon effe in Bernabeu. Het is onrealistisch om dan te verwachten dat PSV de bovenliggende partij is.Kan ik toch niet helemaal rijmen. Voor de heenwedstrijd had je een 2-0 voor psv en een veel sterker middenveld in het vizier. Daar kwam in realiteit niets van terecht. Van de 210 minuten was Atletico 200 minuten de bovenliggende partij.
Het is dat Atletico moeite heeft met scoren en dat Zoet 2 heroische wedstrijden speelde... Niettemin een prima teamprestatie van psv, qua 'hakken in het zand' weerden ze zich op on-Nederlandse wijze. Ik zag Heerenveen en NEC dat aug. weekend ook al doen, hopelijk vindt dat navolging.
De wissel van LdJ deed een beetje denken aan die van RvP tegen Argentinie. Aanvoerder eraf is nooit een goed signaal, zeker niet met een penaltyreeks in het verschiet.
Ik vond met name Zoet, Bruma, Moreno, Arias en toch ook Pröpper (al waren zijn hoekschoppen wel ruk) goed overeind blijven. Brenet speelde trouwens een stuk beter dan Willems.